Lørenskog Skrevet 8. november 2015 #1 Del Skrevet 8. november 2015 Hei.Jeg er en voksen dame på 50 år, som har bodd på Lørenskog i snart 3 år.Jeg savner å ha noen venninner her, som kan være med ut og ta ett glass vin, kaffe eller bare møtes hjemme over en kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #2 Del Skrevet 8. november 2015 Hei.Jeg er en voksen dame på 50 år, som har bodd på Lørenskog i snart 3 år.Jeg savner å ha noen venninner her, som kan være med ut og ta ett glass vin, kaffe eller bare møtes hjemme over en kaffe."Yes!" tenkte jeg nå, men så ser jeg nå at du er noen år eldre enn meg.. Hehe :-) Anonymkode: dd843...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minsin Skrevet 8. november 2015 #3 Del Skrevet 8. november 2015 Hei, hvor på Lørenskog bor du? Jeg bor ikke så langt unna. Er 46 år, drikker hverken kaffe eller vin (men kan drikke annet), går turer, spiser og prater hver dag, sånn i tilfelle det er noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lørenskog Skrevet 9. november 2015 Forfatter #4 Del Skrevet 9. november 2015 Så bra Jeg bor på skårer. Hvor bor du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lørenskog Skrevet 9. november 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 9. november 2015 Hei, hvor på Lørenskog bor du? Jeg bor ikke så langt unna. Er 46 år, drikker hverken kaffe eller vin (men kan drikke annet), går turer, spiser og prater hver dag, sånn i tilfelle det er noe "Yes!" tenkte jeg nå, men så ser jeg nå at du er noen år eldre enn meg.. Hehe :-)Anonymkode: dd843...31cHva mener du med noen år? 10 - 15 år eller er det mere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 9. november 2015 #6 Del Skrevet 9. november 2015 Jeg bor ikke på Lørenskog, men i Oslo. Hva liker du å drive med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lørenskog Skrevet 9. november 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 9. november 2015 Jeg liker å trene, sykle, gå turer, jogge, gå på bortover og nedover ski. Ellers liker jeg godt å gå ut på brune puber og ta ett glass øl eller flere. Gå på konserter, gå på kino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #8 Del Skrevet 9. november 2015 Hva mener du med noen år? 10 - 15 år eller er det mere?Jeg er 21 år, så tror nok du synes jeg er litt for ung. Men håper du finner deg noe koselige venninner her på Lørenskog (eller i nærheten). Klem Anonymkode: dd843...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #9 Del Skrevet 9. november 2015 "Yes!" tenkte jeg nå, men så ser jeg nå at du er noen år eldre enn meg.. Hehe :-)Anonymkode: dd843...31cHvor gammel er du da? Jeg er 24 og ønsker meg også venner i Lørenskog/Lillestrømområdet.Ikke meningen å kuppe tråden din, ts... Anonymkode: a41c0...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #10 Del Skrevet 9. november 2015 Hvor gammel er du da? Jeg er 24 og ønsker meg også venner i Lørenskog/Lillestrømområdet.Ikke meningen å kuppe tråden din, ts... Anonymkode: a41c0...4c321 :-) Anonymkode: dd843...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #11 Del Skrevet 9. november 2015 21 :-)Anonymkode: dd843...31cDet blir faktisk litt for stor aldersforskjell, synes jeg Anonymkode: a41c0...4c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #12 Del Skrevet 9. november 2015 Det blir faktisk litt for stor aldersforskjell, synes jeg Anonymkode: a41c0...4c3Synes du? Hehe.. Men det er helt greit. Anonymkode: dd843...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pistasjenøtt15 Skrevet 17. november 2015 #13 Del Skrevet 17. november 2015 Hei!Jeg er også kvinne på 50 år, men jeg bor i Oslo. Ikke så veldig langt unna da:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lørenskog Skrevet 17. november 2015 Forfatter #14 Del Skrevet 17. november 2015 Hei!Jeg er også kvinne på 50 år, men jeg bor i Oslo. Ikke så veldig langt unna da:)Hei.Nei, Oslo er ikke langt unna.Hva liker du å gjøre? Jeg liker å ta ett glass øl eller vin mens jeg sitter å ser på mennesker rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pistasjenøtt15 Skrevet 18. november 2015 #15 Del Skrevet 18. november 2015 Hei!Jeg liker også å ta et glass øl eller vin, og gå på kafe eller ut og spise. Liker å gå på kino også:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lørenskog Skrevet 18. november 2015 Forfatter #16 Del Skrevet 18. november 2015 Hei!Jeg liker også å ta et glass øl eller vin, og gå på kafe eller ut og spise. Liker å gå på kino også:)Høres bra ut. Vi kan jo finne en dag som vi kan møtes over en kaffe og finne ut om vi trives i hverandres selskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pistasjenøtt15 Skrevet 18. november 2015 #17 Del Skrevet 18. november 2015 Ja, det kan vi godt gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lørenskog Skrevet 19. november 2015 Forfatter #18 Del Skrevet 19. november 2015 Høres bra ut. Da må du gjerne komme med forslag til dag og sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pistasjenøtt15 Skrevet 20. november 2015 #19 Del Skrevet 20. november 2015 Ja, jeg jobber deltid så jeg kan noen dager på formiddagen. Vet ikke om du kan det da? Men jeg kan tirsdag 1.12. på dagtid, eller fredag 4.12 eller lørdag 5.12. Gjerne på dagtid, men kan også ettermiddag/kveld. Håper noe kan passe for deg Hvis ikke finner vi en annen tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pistasjenøtt15 Skrevet 20. november 2015 #20 Del Skrevet 20. november 2015 Og når det gjelder sted så er det jo mange fine steder i Oslo. Jeg har vært noen ganger på BareJazz i Grensen, er veldig koselig og rolig sted i sentrum og ta en kaffe eller et glass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå