Gå til innhold

Han bare peiser på :-(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er hennes problem, ikke hans

Herregud. Hør på deg selv! Skal man ikke ta pittelitt hensyn til hverandre i senga??? 

Skal hun bli syk og ødelagt nedentil for en veldig lang periode fordi han ikke evner å ta seg tid til at hun skal bli kåt? Alvorlig talt. Sex er et samspill.

Anonymkode: 57e7b...0be

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man er to om å ha sex, vet du. Ellers er onanering å anbefale.

Anonymkode: c78cb...418

Skrevet

Herregud jeg er glad for at jeg kommer som et skudd ved penetrering. Gud har gitt meg en fordel der i forhold til andre jenter. Veldig glad for det, for i lengden vil gutter kjede seg om de må bruke 20 minutter hver gang for å varme opp ei jente og gi henne orgasme. Er en grunn til at menn synes jeg er en gudinne i sengen, og det tror jeg er utelukkende pga jeg er så lett å tilfredstille. Synd det skal være sånn..

Anonymkode: 652a5...fd8

• Liker 1
Skrevet

Herregud jeg er glad for at jeg kommer som et skudd ved penetrering. Gud har gitt meg en fordel der i forhold til andre jenter. Veldig glad for det, for i lengden vil gutter kjede seg om de må bruke 20 minutter hver gang for å varme opp ei jente og gi henne orgasme. Er en grunn til at menn synes jeg er en gudinne i sengen, og det tror jeg er utelukkende pga jeg er så lett å tilfredstille. Synd det skal være sånn..

Yeah riiight. "Gudinne"..

Skrevet

Høres ut som om du blir utsatt for overgrep!   Hvorfor gidder du ha sex med han når du blir tvunget før du er klar?????

Skrevet

Yeah riiight. "Gudinne"..

Ja pga at jeg er raskt med å få orgasme. Det er det de sier altså. Ikke mine ord

• Liker 1
Skrevet

ta kontrollen på soverommet. hold han nede, bind han fast etc etc

Skrevet

Kanskje han ikke har noe sans for det. Folk er forskjellige. 

Om det er et stort problem for deg kan du vel heller hoppe videre å finne noen man er mer kompatibel med :) Problem solved.

Jeg må si jeg lurer på hvem i all verden som egentlig er kompatibel med en mann som oppfører seg slik i senga? For all del, det er garantert mange som finner seg i å ha en egoistisk partner, kanskje først og fremst de uerfarne og undertrykte som ikke vet bedre og tror det er slik det skal være. Men blant alle andre kvinner har en slik mann ikke sjans.

Anonymkode: db3fc...636

• Liker 2
Skrevet

ts her; må bare si at jeg ikke ett sted har nevnt noen ting om at jeg er vanskelig å få til å komme. Det er faktisk ikke det som er poenget her heller. Å kjøre en penis inn i et hull som ikke er klart på noen som helst måte skaper SÅR som blir vonde. Jeg går ikke rundt å drypper som en sil dagen lang (heldigvis)- og går derfor heller ikke rundt med en vagina som er klar for penetrering på et lite og kort sekund! Og, det trenger ikke nødvendigvis å ta 20 minutter å varme opp- for min del (som jeg har forsøkt å si til han flere ganger!) holder det med litt glidemiddel/olje i starten så blir det perfekt. Men det når ikke inn- før han peiser på (og jeg blir like overrasket hver gang og rekker ikke tenke på det før han er inne- og vi er i god gang med sexen som er helt bra. Problemet er når det skjer på den måten blir jeg så sår (og det merker jeg ikke før etterpå..!). Hvordan få han til å forstå at musa mi ikke går rundt og er smurt klar til enhver tid og at vi kanskje må ta en mini-timeout før vi setter i gang for å få det klart?? 

Men, så det er sagt så er jeg fryktelig usikker på om det "forholdet" her er liv laget for min del.. Og til dere som mente jeg har meg selv og takke osv; er vel derfor en datingperiode varer en stund før man blir sammen? Det tar tid å bli kjent, og i starten er man vel alltid litt usikre osv som kan gjøre at det blir som det blir med sexen... (Hatt mange kleine opplevelser de første gangene opp gjennom årene).. 

Og til deg som sa jeg måtte ta kontrollen ; det har jeg gjort flere ganger- og da funker det som gull.. Men det er ikke alltid jeg er i humør til det 👿

Anonymkode: 2c2eb...af5

• Liker 2
Skrevet

har møtt en flott fyr, som jeg trives godt med.. Holdt på i et par mnd, og sexlivet har vært OK. Men han bare peiser på! Jeg rekker aldri å bli klar, sliter litt med å bli våt nok "i" åpningen- og ender da opp med rifter som er dritvonde. Så tør jeg ikke ha sex på minst en uke, og går å gruer meg til neste gang. Har sagt i fra flere ganger- at vi må smøre litt eller ha litt bedre tid - men ingen ting skjer og før jeg vet ordet av det ligger han og presser den inn så jeg får sår.. Sexen er sånn egentlig deilig om det ikke hadde vært for akkurat det der.. Men hvordan Få han til å skjønne hvor vondt og ubehagelig det er når han bare presser den inn uten at det er klart når det tydeligvis ikke hjelper å si fra?? Har nå begynt å smøre meg med litt olje før jeg går å legger meg, sånn i tilfelle det skjer noe action.. 

Han har heller ingen interesse av meg, Når det har gått for han er han ferdig :-/ prøvd å hinte litt om det også- men virker ikke som det heller når fram.. Blir litt fortvilet da dette er en super fyr, og jeg endelig fant en jeg kunne holdt ut med over lang tid .. Men jeg trenger ett bedre sexliv.. 

Det blir veldig lett og fristende for meg å være kynisk, og bare dumpe han å komme seg videre når det er sånn- det er jo en veldig viktig del av et forhold?? Men den største delen av meg ønsker ikke det, da alle de andre kvalitetene er så og si perfekte.. 

Anonymkode: 2c2eb...af5

Vil bare si at, angående det at menn bare peiser på, og når de er ferdig, så er visst vi jenter også ferdig...

Jeg kan vel si at så og si samtlige av de jeg har vært i forhold med, har vært sånn. Hvis jeg ikke sier noe (er ikke alltid så frempå helt i begynnelsen), så vil det ikke forandre seg. Så jeg har sagt det til alle mine kjærester, og dette er noe jeg har måttet LÆRE dem!

Syns fortsatt det er rart at mange ikke tar det som et selvfølge at kanskje kvinnen har lyst å bli ferdig også. Det er fryktelig dumt, men det viser jo bare hvor viktig det er med kommunikasjon!

• Liker 1
Skrevet

De som bare peiser på uten å tenke på dama er det verste som finnes. Eksen min var slik, og trodde at 2 minutter med klining var nok til at jeg var klar for sex. Endte med at jeg hadde pliktsex 1 gang i uka, og tilfredsstilte meg selv med en gang han forlot huset. 

Si fra til han, og hvis han ikke hører etter så finn deg noen andre. Det finnes mange menn der ute som forstår at et bra sexliv inkluderer forspill. 

Skrevet

Det er hennes problem, ikke hans

Det er ikke hennes eller hans problem - de har sex sammen, ergo har de et problem sammen. Og det burde mannen forstå.

Til TS. Hvis du skal fortsette dette her og han fortsatt ikke vil høre når du snakker med han så prøv å være litt drastisk da. Når han kommer brasende og skal inn i deg og det gjør vondt så skrike du "AU!" høyt. Så høyt at han skvetter. Eller om du faktisk dytter han bort og ikke lar han få trenge inn i det så du får rifter. 

Anonymkode: 23dc8...177

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...