Gå til innhold

Han bare peiser på :-(

Fremhevede innlegg

Skrevet

har møtt en flott fyr, som jeg trives godt med.. Holdt på i et par mnd, og sexlivet har vært OK. Men han bare peiser på! Jeg rekker aldri å bli klar, sliter litt med å bli våt nok "i" åpningen- og ender da opp med rifter som er dritvonde. Så tør jeg ikke ha sex på minst en uke, og går å gruer meg til neste gang. Har sagt i fra flere ganger- at vi må smøre litt eller ha litt bedre tid - men ingen ting skjer og før jeg vet ordet av det ligger han og presser den inn så jeg får sår.. Sexen er sånn egentlig deilig om det ikke hadde vært for akkurat det der.. Men hvordan Få han til å skjønne hvor vondt og ubehagelig det er når han bare presser den inn uten at det er klart når det tydeligvis ikke hjelper å si fra?? Har nå begynt å smøre meg med litt olje før jeg går å legger meg, sånn i tilfelle det skjer noe action.. 

Han har heller ingen interesse av meg, Når det har gått for han er han ferdig :-/ prøvd å hinte litt om det også- men virker ikke som det heller når fram.. Blir litt fortvilet da dette er en super fyr, og jeg endelig fant en jeg kunne holdt ut med over lang tid .. Men jeg trenger ett bedre sexliv.. 

Det blir veldig lett og fristende for meg å være kynisk, og bare dumpe han å komme seg videre når det er sånn- det er jo en veldig viktig del av et forhold?? Men den største delen av meg ønsker ikke det, da alle de andre kvalitetene er så og si perfekte.. 

Anonymkode: 2c2eb...af5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dump. 

Anonymkode: 245ce...519

• Liker 6
Skrevet

Akkurat nå er det veldig fristende 👿 

• Liker 1
Skrevet

Hvor perfekt er han ellers siden han ikke evner/ønsker å lytte til deg?

Anonymkode: 049c8...953

• Liker 13
Skrevet

"Sexen er sånn egentlig deilig ..." skriver du. Eh, hvordan da? Når han ikke tar hensyn til deg på noe som helst vis, skjønner jeg ikke at det kan være noe særlig stas i det hele tatt, jeg.

Anonymkode: 17c49...330

• Liker 9
Skrevet

Akkurat nå er det veldig fristende 👿 

tro meg, du vil aldri bli fornøyd med det sexlivet. Og gradvis vil det plage deg mer og mer. Fyren er totalegoist i sengen og det er en veldig dårlig egenskap. 

Anonymkode: 245ce...519

• Liker 5
Skrevet

Når gutten ikke bryr seg så får du ta ansvar selv. Kjøp en gummifitte. Så når han vekker deg på natten fordi han vil ha sex så får du be han om å jokke på gummifitta mens du varmer opp.

Om du ikke er komfortabel med tanken om å onanere mens han utålmodig ser på så er det også mulig å be han gå på stuen og vente på at du roper på ham når du er kåt.

Du kan også trekke deg unna midt under samleiet, dra frem en vibrator og si at han får vente på tur. Du skal ha orgasme først.

Du kan ikke gjøre så mye med hans oppførsel, men du kan si klart ifra at så lenge han setter seg selv først i sengen så kommer du til å gjøre det samme.

Anonymkode: 1b148...508

• Liker 9
Gjest Gjest_frisk
Skrevet

Han er egoistisk i senga. Jeg hadde ikke giddet.

• Liker 3
Skrevet

Han er ikke en super fyr hvis han ikke tar hensyn til ditt på et så viktig område i et forhold. Han bør høre på deg, eller få nekt til han gjør det. 

• Liker 2
Skrevet

Du lider visst av et slags innbilnings-syndrom, kan det høres ut som.

Det er så viktig for deg å overbevise deg selv om at du har funnet en flott fyr, at du er villig til å innbille deg selv at det faktisk er sånn. Når sannheten er en helt annen.

Anonymkode: 1f294...9b3

• Liker 3
Skrevet

Ts her; 

jeg har vært i forhold hvor sexlivet har vært labert tidligere, og det ender sjeldent positivt.. Og (kynisk, vet det..) det frister skikkelig å ta meg en skikkelig runde med tidligere ff nå, bare for å få noe bra!! 

Føler jeg, igjen, har klart å rote meg bort i noe feil :-( grunnen til at han er flott på andre måter er at vi matcher veldig fint på andre ting i livet som aktivitetsnivå og generelle interesser. Problemet er at vi fra før det her startet allerede var involvert i hverandre gjennom andre foraer.. Og det må vi nødvendigvis fortsette å være. 

Men så det er sagt, jeg kan ikke være sammen med en som er egoistisk i senga.. Og jeg føler jeg har prøvd!! Er ikke redd for å si fra heller, så har blitt noen skuffelser fra hans side. Men har jeg vond rift der nede har jeg ikle sex- ferdig snakket. Og så lenge han ikke har vist noen interesse av min nytelse gidder jeg ikke noe bj eller lignende heller (hvorfor skal jeg det??). 

• Liker 1
Skrevet

Egoist i senga, egoist generelt. Sikkert satt på spissen, men kan nok stemme i mange tilfeller. Jeg hadde ikke giddet.

Anonymkode: a72b1...c37

Skrevet

Nei, vet du hva.. Han har null interesse for deg og han peiser på selv om du får kjempevondt. Synes du virkelig selv at han er en super fyr??

• Liker 2
Skrevet

Høres helt håpløs ut han der. Du har jo sagt det flere ganger, og han reagerer ikke på det! Nekt han sex, og si at han får ingenting før han begynner å ta hensyn til dine behov! Godtar han ikke dette og endrer det han gjør, så si at det er slutt! Får være måte på hva man skal finne seg i.

• Liker 1
Skrevet

Javel.

Ditt valg. Ditt liv, men da er det ingen grunn til å sutre. Du har selv valgt ham.

Anonymkode: 3d6e0...4fb

Skrevet

Kjøp deg en flaske glidemiddel. Problem solved

Skrevet

Hvorfor kan ikke han bruk mer tid på forspill? Det må jo være digg for han å se at jenta faktisk nyter sexen? 

Anonymkode: b4fd7...6a9

• Liker 1
Skrevet

Nei.

Når en kvinne blir opphisset blir vagina mer elastisk og gjør seg klar for å ''motta'' en penis o.l. Det er ikke bare å smøre og peise på, det kan føre til rifter, sår og hvis det pågår lenge nok kan eg utvikle vestibulitt og vagnisme som senker livskvaliteten veldig. 

Når en kvinne blir kåt blir hun ikke bare våt, hele kroppen blir klar. Derfor er det ikke bare å smøre noe på og så sette i gang.

Til TS: hvis du har prøvd å snakke med han, men han ikke hører -> dump. Ingen tvil.

Anonymkode: 57e7b...0be

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor kan ikke han bruk mer tid på forspill? Det må jo være digg for han å se at jenta faktisk nyter sexen? 

Anonymkode: b4fd7...6a9

Kanskje han ikke har noe sans for det. Folk er forskjellige. 

Om det er et stort problem for deg kan du vel heller hoppe videre å finne noen man er mer kompatibel med :) Problem solved.

Skrevet

Nei.

Når en kvinne blir opphisset blir vagina mer elastisk og gjør seg klar for å ''motta'' en penis o.l. Det er ikke bare å smøre og peise på, det kan føre til rifter, sår og hvis det pågår lenge nok kan eg utvikle vestibulitt og vagnisme som senker livskvaliteten veldig. 

Når en kvinne blir kåt blir hun ikke bare våt, hele kroppen blir klar. Derfor er det ikke bare å smøre noe på og så sette i gang.

Til TS: hvis du har prøvd å snakke med han, men han ikke hører -> dump. Ingen tvil.

Anonymkode: 57e7b...0be

Det er hennes problem, ikke hans

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...