AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #1 Del Skrevet 8. november 2015 "Mann døde etter at bendel- ormen inni ham fikk kreftPåvist for første gang i historien."Det er nok svært svært sjeldent, heldigvis http://www.dagbladet.no/2015/11/08/nyheter/utenriks/forskning/helse/kreft/41819648/ Anonymkode: 60686...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 20. desember 2015 #2 Del Skrevet 20. desember 2015 Å nei, jeg som hadde tenkt å bestille bendelorm på nett for å slanke meg... Faen da, finnes det andre parasitter jeg kan innta så jeg slipper å spise mindre? Jeg hadde tenkt å ta bendelorm og så spise som et svin for å irritere noen venninner som prøver å gå ned i vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 20. desember 2015 #3 Del Skrevet 20. desember 2015 Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev: Å nei, jeg som hadde tenkt å bestille bendelorm på nett for å slanke meg... Faen da, finnes det andre parasitter jeg kan innta så jeg slipper å spise mindre? Jeg hadde tenkt å ta bendelorm og så spise som et svin for å irritere noen venninner som prøver å gå ned i vekt. Søren og. Jeg hadde tenkt det samme! Parasitter er tross alt den sunneste og eneste løsningen vi har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 20. desember 2015 #4 Del Skrevet 20. desember 2015 1 minutt siden, altflyter skrev: Søren og. Jeg hadde tenkt det samme! Parasitter er tross alt den sunneste og eneste løsningen vi har Ja, jeg har lavt stoffskifte, og derfor går jeg ikke ned i vekt selv om jeg slutter helt å spise og løper jorden rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå