AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #41 Skrevet 7. november 2015 Niks.Nå har jeg bedt moderator å se på om du er ts, siden det ikke er tillatt å diskutere med seg selv.Om du ikke er ts har du jo ingenting å frykte. Anonymkode: 8b571...029 2
barock Skrevet 7. november 2015 #42 Skrevet 7. november 2015 Nå har jeg bedt moderator å se på om du er ts, siden det ikke er tillatt å diskutere med seg selv.Om du ikke er ts har du jo ingenting å frykte.Anonymkode: 8b571...029Bra du har noe meningsfylt å fylle lørdagskvelden din med.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #43 Skrevet 7. november 2015 Nå har vel ts barn selv allerede. Kanskje han ikke ønsker flere.Anonymkode: 8b571...029Ja? Hele poenget er jo at TS bare vil ha sex. Følg med, da. Anonymkode: 28202...db9
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #44 Skrevet 7. november 2015 Huff. Så trikset er å finne en jente som ikke liker meg sååå godt. Jeg har forsåvidt møtt noen av de også. Men da resulterer det ihvertfall ikke i sex... Huff kvinnfolk kommer jeg aldri til å skjønne meg på. Er det rart noen menn velger å kjøpe sex spør jeg bare... Da slipper de timevis med kurtisering, utallige dyre kafédater og evt. avvisning før det kommer til stykket. TSAnonymkode: a985f...cc6Nei det er også jenter som er helt DTF så på tinder er det innafor å gå rett på sak å si at du er ute etter en knullevenn, enn å bruke timesvis på å bli kjent og lure ei til å få følelser for deg. Helt greit å få det avklart med en gang så slipper som sagt noen av dere å ikke kaste bort tid på å hooke opp av forskjellige grunner. Jeg har fått spørsmål rett ut om jeg vil pule, og om jeg hadde hatt lett for å ha sex med noen hadde jeg sagt ja , men sier pent nei takk og ønsker de lykke til videre, er ikke noe værre enn det, og er du heldig sveiper du borti ei som sier ja. For all del bare ikke lur noen med å la de tro noe mer om det kun er puling du er etter Anonymkode: 33728...5e6 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #45 Skrevet 8. november 2015 OK. Dette er sikkert litt harry, men jeg fyrer nå løs allikevel. Er mann på 38 år. Etter at jeg ble singel for 4-5 mnd siden etter et lengre samboerforhold har jeg, klok av skade, bestemt meg for å bruke god tid før jeg går inn i noe nytt forhold. Det er allikvel ikke til å komme unna at jeg har noen fysiske drifter som jeg trenger å få tilfredsstilt. Lastet derfor nylig ned Tinder og begynte å sveipe villig vekk. Etter hva jeg har hørt er Tinder en knulle-app, men så og si samtlige damer jeg møter der er ute etter seriøse forhold. Har fått endel matcher med damer i midten av 30-åra som begynner å bli rimelig verpesjuke. Har også vært på date med en del av disse, uten at det har vært den helt store kjemien. Har avsluttet datingen med samtlige før det har kommet til sex. Nå har jeg imidlertid møtt ei jeg liker veldig godt, og som jeg kunne tenke meg å ha som knullekompis. Hun på sin side hevder at hun har blitt stormforelsket i meg, og derfor vil ha "alt eller ingenting". Hun hevder hun liker meg for godt til å bare ha meg som knullekompis. Jeg synes dette virker rart. Hva sier dere jenter? Går det an å like en mann så godt at dere ikke ønsker å ha sex med han? Virker ikke særlig logisk i mitt hue, men....Hva er andres erfaringer med Tinder? Er det bare hype at det er utmerket app for one night stand og uforpliktende sex? Jeg har ihvertfall ikke den erfaringen så langt? Noen som har tips om andre datingkanaler hvor det er litt mere rett på sak og DTF? Anonymkode: a985f...cc6Enkleste er å fremstå som en player og å subkommunisere at du ikke en forholdsmann. Dette kan gjøres ved bilder, tekst, fremtoning, verbalt og i adferd. Anonymkode: b1bdd...e0f
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #46 Skrevet 8. november 2015 Du virker enkel og naiv. Det er da bare å ta seg en tur på byen hvis du vil ha sex. Anonymkode: 4e961...96d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #47 Skrevet 9. november 2015 Du kan gjerne få stikke stikkontakten i støpselet mitt. Jeg er 26 år og langt ifra ferdig med singellivet! Anonymkode: 989b9...d70 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #48 Skrevet 9. november 2015 Å finne en "knullevenn" er nok ikke like enkelt som media osv skal ha det til. Ja, det finnes noen som vil det, men til syvend og sist er de fleste ute etter et ortlig forhold.Jeg har alltid sagt nei sex utenfor forhold, og det anbefaler jeg alle andre også. Og de oppfatter jeg nok som det vanligste blant kvinner fremdeles; sex når man er i et følelsesmessig og forpliktet forhold. Anonymkode: f8c3d...b2f
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #49 Skrevet 9. november 2015 Det er ganske enkelt . Du begynner i feil ende. Du må med en gang fortelle hva du søker så hvet motparten det. Blir det en lystig tone eller hva dere finner på så hvet hun hva du søker. Mange vil nok delite deg, andre blir. Utvikler det seg til noe mer er det et annet kapittel..😃 Anonymkode: e2316...acc 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #50 Skrevet 10. november 2015 Hvor har du det fra at Tinder er en app for ONS? For det stemmer ikke. Anonymkode: 67b22...953
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #51 Skrevet 10. november 2015 For det første stemmer det du sier om Tinder. Flertallet av kvinner på Tinder er ute etter forhold, så det med at det er en sexapp/ONS-app stemmer ikke.For det andre bør du jo være 100% ærlig. Skriv i profilen at du er ute etter sex/ONS/FF, så luker du ut alle som ønsker et forhold. Mye mindre kontakt og treff selvsagt, men når du først treffer, så vil jo dama det samme, og da er det bare å avtale å møtes og knulle som kaniner. Anonymkode: 16cab...5f6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå