Gå til innhold

Vil pule på Tinder, men....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tinder er ikke "knulleapp" - selv om du har hørt det.

Ja, det er mulig å ikke ville ha deg som "knullekompis" - helt ærlig høres du ut som om du nettopp har fylt 18.

Anonymkode: 854c5...e4b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå for de på 40++ eller 25-- ;)

Ja. Har ei på 43 og ei på 26 i kikkerten fra før. Føler bare det ene er litt for gammalt og det andre litt for ungt. 

Tinder er ikke "knulleapp" - selv om du har hørt det.

Ja, det er mulig å ikke ville ha deg som "knullekompis" - helt ærlig høres du ut som om du nettopp har fylt 18.

Anonymkode: 854c5...e4b

Og du høres helt ærlig ut som en gammal, bitter og sur peppermø som ikke har fått deg noe på en mannsalder. Kanskje du burde prøve Tinder sjæl. 

ts

Anonymkode: a985f...cc6

• Liker 1
Skrevet

Ja. Har ei på 43 og ei på 26 i kikkerten fra før. Føler bare det ene er litt for gammalt og det andre litt for ungt. 

Og du høres helt ærlig ut som en gammal, bitter og sur peppermø som ikke har fått deg noe på en mannsalder. Kanskje du burde prøve Tinder sjæl. 

ts

Du eier manerer, Ts! 

Nå er det vel strengt talt DU som ikke har fått deg noe på en mannsalder. Det kan jeg godt forstå forresten. 

Anonymkode: 104f4...2d8

• Liker 4
Skrevet

Du eier manerer, Ts! 

Nå er det vel strengt talt DU som ikke har fått deg noe på en mannsalder. Det kan jeg godt forstå forresten. 

Du eier ikke manerer. 

Skrevet

Du eier manerer, Ts! 

Enda ei peppermø.

Jeg kan sikkert hjelpe deg hvis du er nøden. Send pm.

ts

Skrevet

Enda ei peppermø.

ts

Jeg er samboer og er meget fornøyd med det. 

At du ikke får deg noe, er meget forståelig. Gå inn i deg selv og jobb med adferden din. Du opptrer ufint.

• Liker 4
Skrevet

Enda ei peppermø.

ts

Du er patetisk. Og nei, det var ikke meg du svarte.

Anonymkode: 8b571...029

• Liker 3
Skrevet

Det var jo deg jeg svarte. Du som opptrer så ufint. 

Skrevet

Får nesten ta det som et kompliment når det kommer fra deg. 

ts

Skrevet

Det var jo deg jeg svarte. Du som opptrer så ufint. 

Det det krøll i siteringen her? :klo:

Skrevet

*ble

Skrevet

Ja. Sånn blir det med alle feigingene som sitter og vrenger av seg bitre kommentarer anonymt.

Får meg til å tenke på den nye Karpe Diem låta "Lett å være rebell i kjellerleiligheten din". 

Skrevet

Ja. Sånn blir det med alle feigingene som sitter og vrenger av seg bitre kommentarer anonymt.

Får meg til å tenke på den nye Karpe Diem låta "Lett å være rebell i kjellerleiligheten din". 

De som starter tråder anonymt da?

• Liker 3
Skrevet

De som starter tråder anonymt da?

Det er forskjell på å bruke anonymfunksjonen til å legge ut om livet sitt og  å bruke den til å hakke på andre.

Anonymkode: 0f33e...e96

Skrevet

Det er forskjell på å bruke anonymfunksjonen til å legge ut om livet sitt og  å bruke den til å hakke på andre.

Anonymkode: 0f33e...e96

Ikke godt å si hvem som hakker mest på hvem her.

• Liker 2
Skrevet

Ikke godt å si hvem som hakker mest på hvem her.

Hvis du scroller deg litt bakover i tråden, så vil du se at det ikke var TS som startet å slenge med leppa.

Skrevet

Hvis du scroller deg litt bakover i tråden, så vil du se at det ikke var TS som startet å slenge med leppa.

Du er jo trådstarter...

• Liker 2
Skrevet

Når du blir voksen vil du innse at det viktige er ikke hvem som begynte men hvem som avsluttet det.

Anonymkode: f6378...d52

• Liker 1
Skrevet

Du er jo trådstarter...

Niks.

Når du blir voksen vil du innse at det viktige er ikke hvem som begynte men hvem som avsluttet det.

Anonymkode: f6378...d52

Skrev h*n bittert. Og anonymt.

Skrevet

Hehe uff. Jeg gikk på den smellen at jeg ble med på å være knullekompis med en fyr fra Tinder. Vi fant ikke helt kjemien under datingen, men hadde en fysisk tiltrekning og jeg tenkte det var en "god idé" å treffes for sex, da jeg egentlig har en travel hverdag ellers. SELVFØLGELIG fikk jeg følelser, jeg ble rett og slett litt småforelska.... herregud. Det gikk jo til helvete og jeg følte meg som shit etterpå, for sex med en du har følelser med er jo noe helt annet enn å knulle en fyr du ikke bryr deg om. Jeg skjønner dama godt og jeg tror du kommer til å innse at om du så treffer en dame som er villig til å knulle uten forpliktelser, så er sannsynligheten nok stor for at det ender med følelser fra enten deg eller henne. Men for noen måneder går det nok greit. 

Anonymkode: 20f8c...026

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...