AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #1 Skrevet 7. november 2015 OK. Dette er sikkert litt harry, men jeg fyrer nå løs allikevel. Er mann på 38 år. Etter at jeg ble singel for 4-5 mnd siden etter et lengre samboerforhold har jeg, klok av skade, bestemt meg for å bruke god tid før jeg går inn i noe nytt forhold. Det er allikvel ikke til å komme unna at jeg har noen fysiske drifter som jeg trenger å få tilfredsstilt. Lastet derfor nylig ned Tinder og begynte å sveipe villig vekk. Etter hva jeg har hørt er Tinder en knulle-app, men så og si samtlige damer jeg møter der er ute etter seriøse forhold. Har fått endel matcher med damer i midten av 30-åra som begynner å bli rimelig verpesjuke. Har også vært på date med en del av disse, uten at det har vært den helt store kjemien. Har avsluttet datingen med samtlige før det har kommet til sex. Nå har jeg imidlertid møtt ei jeg liker veldig godt, og som jeg kunne tenke meg å ha som knullekompis. Hun på sin side hevder at hun har blitt stormforelsket i meg, og derfor vil ha "alt eller ingenting". Hun hevder hun liker meg for godt til å bare ha meg som knullekompis. Jeg synes dette virker rart. Hva sier dere jenter? Går det an å like en mann så godt at dere ikke ønsker å ha sex med han? Virker ikke særlig logisk i mitt hue, men....Hva er andres erfaringer med Tinder? Er det bare hype at det er utmerket app for one night stand og uforpliktende sex? Jeg har ihvertfall ikke den erfaringen så langt? Noen som har tips om andre datingkanaler hvor det er litt mere rett på sak og DTF? Anonymkode: a985f...cc6
herremann Skrevet 7. november 2015 #2 Skrevet 7. november 2015 å fungerer som knullekompis for noen som ikke har gjensidige følelser for deg fungerer aldri.denne dama er smart nok til å vite at å gjøre dette vil ødelegge henne følelsesmessig.enten gå all in eller gå videre. 9
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #3 Skrevet 7. november 2015 Jeg synes dette virker rart. Hva sier dere jenter? Går det an å like en mann så godt at dere ikke ønsker å ha sex med han? Virker ikke særlig logisk i mitt hue, men....Hva er andres erfaringer med Tinder? Er det bare hype at det er utmerket app for one night stand og uforpliktende sex? Jeg har ihvertfall ikke den erfaringen så langt? Noen som har tips om andre datingkanaler hvor det er litt mere rett på sak og DTF? Anonymkode: a985f...cc61. Såklart. Menn man har følelser for blir man mere såret av også, og i og med at kvinner legger veldig mye å i dele kroppen sin med en mann hun har følelser for, så er også fallet enda større om hun blir dumpet etter å ha "gitt seg hen" til han.Jeg er selv blandt de som unngår å ha sex før jeg vet at dette er en mann som vil holde på meg og er 100% dedikert til meg, fordi jeg ender opp med å føle meg utnyttet og brukt (som kan ta flere år eller et helt liv å bearbeide) om jeg bare har sex med en mann noen ganger før han mister interessen. Jeg legger mye i det å ha sex sammen så det er veldig logisk av sånne som oss å holde igjen fra sex.2. Erfaringene mine med tinder er at de fleste bruker det som tidsfordriv, at få menn sier nei til sex, men at minst halvparten av menn og kvinner der egentlig er ute etter en seriøs partner om de tilfeldigvis skulle komme over den rette der inne. Er man DTF på tinder så er det ikke noe galt i å gå rett på sak der, om jeg selv hadde vært DTF så hadde jeg svart "ja lets go" om en mann jeg matchet med hadde gått rett på sak. Det sparer både deg og den du skriver med for å kaste bort tid på noe som ikke er interessant for dere. Anonymkode: 33728...5e6 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #4 Skrevet 7. november 2015 Huff. Så trikset er å finne en jente som ikke liker meg sååå godt. Jeg har forsåvidt møtt noen av de også. Men da resulterer det ihvertfall ikke i sex... Huff kvinnfolk kommer jeg aldri til å skjønne meg på. Er det rart noen menn velger å kjøpe sex spør jeg bare... Da slipper de timevis med kurtisering, utallige dyre kafédater og evt. avvisning før det kommer til stykket. TS Anonymkode: a985f...cc6 1
Pinto2013 Skrevet 7. november 2015 #5 Skrevet 7. november 2015 Men du klarer da vel å tilfredsstille deg selv, også? Da slipper du også alle de tingene du nevnerSyns alltid det er så rart med de som argumenterer for at det er mye mer spennende g tilfredsstillende å jakte på sex med noen andre, men samtidig klager de på at jakten er så vanskelig... 3
barock Skrevet 7. november 2015 #6 Skrevet 7. november 2015 Men du klarer da vel å tilfredsstille deg selv, også? Da slipper du også alle de tingene du nevnerSyns alltid det er så rart med de som argumenterer for at det er mye mer spennende g tilfredsstillende å jakte på sex med noen andre, men samtidig klager de på at jakten er så vanskelig... Tilfredsstille meg selv gjør jeg opptil flere ganger daglig. Hvis du sammenlikner det å nappe seg selv i lemmet mens man maner frem bilder i hodet - med det å dele en dampende intim og lidenskapelig stund med et annet menneske, så mistenker jeg at du er et offer for veldig dårlige sexpartnere. Det er vel ingen motsetning at det er spennende å jakte på sex, samtidig som det er vanskelig. Hadde det vært enkelt så hadde det naturligvis ikke vært like spennende. Kanskje derfor kvinner ikke jakter på sex i samme grad. De fleste kvinner kan jo få seg et ligg når som helst... 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #7 Skrevet 7. november 2015 Tilfredsstille meg selv gjør jeg opptil flere ganger daglig. Hvis du sammenlikner det å nappe seg selv i lemmet mens man maner frem bilder i hodet - med det å dele en dampende intim og lidenskapelig stund med et annet menneske, så mistenker jeg at du er et offer for veldig dårlige sexpartnere. Det er vel ingen motsetning at det er spennende å jakte på sex, samtidig som det er vanskelig. Hadde det vært enkelt så hadde det naturligvis ikke vært like spennende. Kanskje derfor kvinner ikke jakter på sex i samme grad. De fleste kvinner kan jo få seg et ligg når som helst...Som om jeg skulle sagt det selv, Barock.TS Anonymkode: a985f...cc6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #8 Skrevet 7. november 2015 Som om jeg skulle sagt det selv, Barock.TSAnonymkode: a985f...cc6Er ikke du Barock da, ts? Anonymkode: 8b571...029 2
Summers Skrevet 7. november 2015 #9 Skrevet 7. november 2015 (endret) Med mindre du er Justin Bieber så hadde jeg tenkt at dama var ustabil om hun sa hun var stormforelsket når hun er i midten av 30-årene, dere har truffet hverandre på tinder og ikke har hatt sex enda. Endret 7. november 2015 av Summers 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #10 Skrevet 7. november 2015 Er ikke du Barock da, ts?Anonymkode: 8b571...029?Med mindre du er Justin Bieber så hadde jeg tenkt at dama var ustabil om hun sa hun var stormforelsket når hun er i midten av 30-årene, truffet hverandre på tinder og ikke har hatt sex enda.LOL TS Anonymkode: a985f...cc6 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #11 Skrevet 7. november 2015 OK. Dette er sikkert litt harry, men jeg fyrer nå løs allikevel. Er mann på 38 år.Anonymkode: a985f...cc6LOLTSAnonymkode: a985f...cc6Nei da, å skrive "LOL", er ikke det spor harry. Ikke det spor. Særlig ikke når en er 38 år gammel. Ikke det spor. Anonymkode: f6378...d52 6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #12 Skrevet 7. november 2015 Nei da, å skrive "LOL", er ikke det spor harry. Ikke det spor. Særlig ikke når en er 38 år gammel. Ikke det spor.Anonymkode: f6378...d52Stakkars. Skaff deg et liv.TS Anonymkode: a985f...cc6 1
barock Skrevet 7. november 2015 #13 Skrevet 7. november 2015 Stakkars. Skaff deg et liv.TSAnonymkode: a985f...cc6LOL. Kanskje h*n skal skaffe seg et liv OG et ligg...
Gjest Snuppi Skrevet 7. november 2015 #14 Skrevet 7. november 2015 LOL. Kanskje h*n skal skaffe seg et liv OG et ligg... Jeg er ganske så sikker på at personen som du siterte har et liv....Du er jo opplagt Ts. Hva er det du holder på med, Knisegutt? LOL, LOL.....
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #15 Skrevet 7. november 2015 Problemet her er alder, TS. Veldig, veldig mange damer i 30-åra er klare for å etablere seg og stifte familie, da den berømmelige biologiska klokka tikker fortere og fortere. De har ikke tid til å kaste bort tiden sin på løse forbindelser. Løsningen er å gå for de som enten er mye yngre eller en god del eldre. De er ikke så verpesjuke. Anonymkode: 28202...db9 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #16 Skrevet 7. november 2015 Problemet her er alder, TS. Veldig, veldig mange damer i 30-åra er klare for å etablere seg og stifte familie, da den berømmelige biologiska klokka tikker fortere og fortere. De har ikke tid til å kaste bort tiden sin på løse forbindelser. Løsningen er å gå for de som enten er mye yngre eller en god del eldre. De er ikke så verpesjuke.Anonymkode: 28202...db9Nå har vel ts barn selv allerede. Kanskje han ikke ønsker flere. Anonymkode: 8b571...029
Peter007 Skrevet 7. november 2015 #17 Skrevet 7. november 2015 OK. Dette er sikkert litt harry, men jeg fyrer nå løs allikevel. Er mann på 38 år. Etter at jeg ble singel for 4-5 mnd siden etter et lengre samboerforhold har jeg, klok av skade, bestemt meg for å bruke god tid før jeg går inn i noe nytt forhold. Det er allikvel ikke til å komme unna at jeg har noen fysiske drifter som jeg trenger å få tilfredsstilt. Lastet derfor nylig ned Tinder og begynte å sveipe villig vekk. Etter hva jeg har hørt er Tinder en knulle-app, men så og si samtlige damer jeg møter der er ute etter seriøse forhold. Har fått endel matcher med damer i midten av 30-åra som begynner å bli rimelig verpesjuke. Har også vært på date med en del av disse, uten at det har vært den helt store kjemien. Har avsluttet datingen med samtlige før det har kommet til sex. Nå har jeg imidlertid møtt ei jeg liker veldig godt, og som jeg kunne tenke meg å ha som knullekompis. Hun på sin side hevder at hun har blitt stormforelsket i meg, og derfor vil ha "alt eller ingenting". Hun hevder hun liker meg for godt til å bare ha meg som knullekompis. Jeg synes dette virker rart. Hva sier dere jenter? Går det an å like en mann så godt at dere ikke ønsker å ha sex med han? Virker ikke særlig logisk i mitt hue, men....Hva er andres erfaringer med Tinder? Er det bare hype at det er utmerket app for one night stand og uforpliktende sex? Jeg har ihvertfall ikke den erfaringen så langt? Noen som har tips om andre datingkanaler hvor det er litt mere rett på sak og DTF? Anonymkode: a985f...cc6 Damer i 30 årene er skumle når det gjelder å knulle på om du tenker unngå å bli far. Mange er verpesyke spesielt om de sier som du beskriver. Jeg ville heller gått på damer fra 45 pluss har jeg vært deg, om du ikke tenker betale barnebidrag i 18-20 år.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #18 Skrevet 7. november 2015 Nå har vel ts barn selv allerede. Kanskje han ikke ønsker flere.Anonymkode: 8b571...029Det er hans problem. Anonymkode: 0ae37...8cc
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #19 Skrevet 7. november 2015 Det er hans problem.Anonymkode: 0ae37...8ccSelvfølgelig. Anonymkode: 8b571...029
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå