Gå til innhold

Hva tror du venner irriterer seg over ved DEG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Snerk

Bytter snakketema uten å tenke meg om. Det er ikke for å virke uinteressert, har bare tusen tanker i hodet som jeg ikke greier å kontrollere når jeg blir nok engasjert. :fnise:

Endret av Sofiesnurr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar nærmest konsekvent ikke telefonen når de ringer, for jeg hater å prate med folk jeg ikke ser. Ring meg heller på Skype, eller kom på en kaffe! Noen irriterer seg nok litt over at jeg er veldig spontan også, mens andre setter pris på det. Jeg kan ha en tendens til å avbryte når folk prater,men det jobber jeg aktivt med, for det finner jeg ganske irriterende sjøl og :ler: 

Litt Elling tendenser over det med telefon? Stå sånn opp og ned med et lite plastrør og snakke til et menneske du ikke kan se, det føles helt unaturlig! Da tar vi telefontrening en gang til. Plukk opp røret. PLUKK OPP RØRET! Haha

Anonymkode: 03633...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruPotter

Oi, det er nok ganske mye!
- Jeg er utrolig dårlig til å være på tida (såpass at ei venninne kjøpte ei klokke til meg hvor det står "who cares, I'm already late").
- Jeg snakker innimellom altfor mye
- Jeg kan, midt i noe jeg holder på å fortelle, glemme hele poenget
- Jeg kan av og til le når jeg bør være seriøst, eller når jeg er lei/stressa
- Jeg kan tidvis være litt kontrollfreak, spesielt hvis noen prøver å gjøre noe på kjøkkenet mitt
- Jeg er dårlig på å ta kontakt og initiativ
- Jeg er ofte skikkelig morgengretten
- Jeg må alltid fikle med alt mulig

Sikkert flere ting også, hehe! Jeg har flust av dårlige sider og irriterende vaner.

Anonymkode: 29b1b...ebe

Dette skjer hele tiden med meg!! Utrolig frusterende noen ganger, hehehe! Man føler at det går så bra, og så har man glemt hva man egentlig mente ved det, eller hva man skulle fram til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjer hele tiden med meg!! Utrolig frusterende noen ganger, hehehe! Man føler at det går så bra, og så har man glemt hva man egentlig mente ved det, eller hva man skulle fram til...

Haha, så sant! Skjer som regel når jeg er sliten eller ikke helt fokusert da, men det er irriterende. Spesielt når jeg vet jeg hadde et veldig godt poeng!

Glemte forresten en ting: Jeg er elendig på å ta telefonen/svare på sms

Anonymkode: 29b1b...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg avbryter,  har sterke meninger og er ikke redd for å fronte dem hvis det er nødvendig, at jeg kan være stille- i min bok eksisterer ikke pinlig stillhet,  at jeg kanskje gir litt for mange råd til venninner på hvordan takle situasjoner/forslag til løsninger på problemer selv om de ikke har spurt om det. Men mener det bare godt. Og at jeg er fornøyd med meg selv slik jeg er, jeg godtar meg selv fullt og helt uavhengig av hva andre måtte mene om meg. 

Anonymkode: cca59...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Woodstock

Jeg er også fæl på å avbryte... I ene venninnegjengen er jeg ikke det eneste, der avbryter alle hverandre hele tiden, så der tror jeg ingen av oss tenker noe over det, men andre venninner irriterer seg nok sikkert litt. Ellers er jeg kjempedårlig på å ta telefonen/svare på meldinger. Jeg har telefonen alltid på lydløs så jeg ser det ofte ikke før en stund senere, også glemmer jeg av å svare...  Jeg er også dårlig på å være presis. Det er noe jeg virkelig jobber med, siden jeg vet hvor respektløst det er, men jeg er stort sett alltid to minutter på overtid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg skravler for mye og er fæl til å avbryte.
Prøver å skjerpe meg, men det er jo så vanskelig når jeg bobler over!
Dessuten er jeg redd for at de skal komme bort fra det temaet jeg skulle ha sagt noe om dersom de får snakke for lenge....

Tror kanskje også noen irriterer seg over at jeg alltid er opptatt med noe slik at det er håpløst å planlegge et treff med meg...og det irriterer meg litt selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Ut i frå tråden om sko inne, så vil eg tru alle venene mine irriterer seg grøne over at eg som oftast har med meg høghælte sko som eg tek på meg og går med inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg kan sikkert virke litt belærende, men jeg har mye kunnskap, og når folk sier ting som er feil, så MÅ jeg bare rette på dem. På en fin måte, så klart. 

- Jeg forventer at vennene mine kommer til det tidspunktet som er satt, og jeg blir ganske gretten og truende til å avlyse hele greia hvis noen kommer en halvtime for sent. 

- Jeg forventer at vennene mine svarer på meldinger eller andre forespørsler jeg har sendt. Svarer de ikke så maser jeg! Har ikke tid til å "holde av" en kveld i uka fordi venner ikke klarer å bestemme seg for om de vil på kino eller ikke, jeg har for mye annet å gjøre og andre folk å treffe. 

- Jeg skal alltid nøde folk til å lese bøker jeg liker!  :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg stort sett kaller en spade for en spade, og det er ikke alltid greit. Noen ganger går det an å holde kjeft og tenke på at andre kan bli såret.

Jeg jobber med saken!

Anonymkode: b0c1b...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er dårlig på å være sosial, har sjelden lyst til å være sosial i ukedagene eller om det ikke skjer noe spesielt. Liker heller å chatte på facebook eller å bare være alene i mitt eget selskap.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror/vet at de syns jeg er for lite med.. Er for hjemmekjær og dårlig til å ta kontakt.. Vi er på litt forskjellige stadier i livet, men merker nå at flere og flere av venninnene mine begynner å bli mer etablerte slik som meg og da er det mer forståelse ute og går. Men kan helt klart bli mer spontan, ta mer initiativ og delta mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...