maja87 Skrevet 8. april 2016 Forfatter #181 Del Skrevet 8. april 2016 Må bare dele dette med boka 😉😆 I går ettermiddag og utover kvelden kjente jeg den lille sparke på utsiden av magen! Var så stas og spesielt. Hadde vært mye aktivitet hele dagen, så når jeg lå på sofaen etter middag holdt jeg hendene nederst på magen, litt hardt, og da kjente jeg det. Ble jo helt opphengt i det så lå og kjente lenge, dyttet og svarte tilbake ☺ Var veldig gøy. Usikker på om samboer ville kjent det, jeg kjenner det jo tross alt innenfor også? Han er ikke hjemme, så han fikk nyheten på en sms bare.. Ble litt lei meg for det, skulle ønske han var hjemme når det skjedde😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 9. april 2016 #182 Del Skrevet 9. april 2016 Den Friday, April 08, 2016 at 8.06, maja87 skrev: Må bare dele dette med boka 😉😆 I går ettermiddag og utover kvelden kjente jeg den lille sparke på utsiden av magen! Var så stas og spesielt. Hadde vært mye aktivitet hele dagen, så når jeg lå på sofaen etter middag holdt jeg hendene nederst på magen, litt hardt, og da kjente jeg det. Ble jo helt opphengt i det så lå og kjente lenge, dyttet og svarte tilbake ☺ Var veldig gøy. Usikker på om samboer ville kjent det, jeg kjenner det jo tross alt innenfor også? Han er ikke hjemme, så han fikk nyheten på en sms bare.. Ble litt lei meg for det, skulle ønske han var hjemme når det skjedde😕 Så gøy å kjenne bevegelser utenpå! Han kunne sikkert kjent det han og. Gleder meg til jeg kommer så langt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 9. april 2016 #183 Del Skrevet 9. april 2016 Det er så koselig med spark!! 💕 Det må nytes før ungen er ute! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja87 Skrevet 10. april 2016 Forfatter #184 Del Skrevet 10. april 2016 Heldigvis er snart helga over.. Ja, det er kanskje ikke lov å si 😉 Samboer har vært bortreist siden tirsdag, og ikke hjemme igjen før onsdag kveld. Vært mye alene 😉 Og har dessverre en tendens til å tenke på meg problemer og bli lei meg.. Vært mye ute med hundene, ryddet loftet, strikka og slappet av. Sutrete, skylder på hormoner. 21+1 i dag. Vært litt mindre aktivitet i går og i dag enn det var torsdag og fredag, men jeg kjenner bebien ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 11. april 2016 #185 Del Skrevet 11. april 2016 Koselig med spark! Du skal se kjæresten din får mulighet til å kjenne spark han også om ikke altfor lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja87 Skrevet 11. april 2016 Forfatter #186 Del Skrevet 11. april 2016 2 timer siden, Sjela skrev: Koselig med spark! Du skal se kjæresten din får mulighet til å kjenne spark han også om ikke altfor lenge Ja, regner med det, kjenner de jo selv tydelig på utsiden om dagen ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja87 Skrevet 11. april 2016 Forfatter #187 Del Skrevet 11. april 2016 Vi har kjøpt vogn ☺ Dvs jeg har kjøpt vogn,samboer er bortreist og orientert 😉 Fikk kjøpt en veldig pent brukt Emmaljunga duo edge med sportsunderstell, både bag-og sportsdelen. Prisen var 3500,-. Føles bra å ha en vesentlig ting på plass, og det til en fin pris 😃 Den er mørkeblå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 12. april 2016 #188 Del Skrevet 12. april 2016 Gratulerer med vogn! Og en veldig bra pris.Her blir det Emmaljunga Mondial de Luxe i fargen Dallas. Må bare få bestilt den først Har dere fått sett på bilsete da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja87 Skrevet 12. april 2016 Forfatter #189 Del Skrevet 12. april 2016 8 timer siden, Sjela skrev: Gratulerer med vogn! Og en veldig bra pris.Her blir det Emmaljunga Mondial de Luxe i fargen Dallas. Må bare få bestilt den først Har dere fått sett på bilsete da? Takk, tror vi blir fornøyd ☺ Bydde på et fint bilsete med isofix for et par uker siden, men ble ikke vårt. Ønsker å slippe nypris da nyfødsetene brukes i veeldig kort tid. Samboer tror han har et fra tidligere, men det er uten isofox. Om han finner det (ingen utstyrskontroll..), og det ser bra ut tror jeg nok vi heller bruker det enn å kjøpe nytt. Vi bor et sted hvor det blir lite bilkjøring (det er vognavstand til alt det daglige, ellers er det fly 😉). Ellers så har vi seng, badebalje og vippestol fra samboers første barn. Strengt tatt trenger vi egentlig ikke så mye mer, annet enn stellebord og jeg ønsker sånn nyfødtsete til stokkestolen vi har. Forresten @Sjela jeg har fått med meg at du har laget en fiffi liste over klær og størrelse. Bare føl deg fri til å dele den i dagboken din hehe 😉 Lagd meg en oversikt over hva vi har, men ikke noe system over hva vi mer trenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 13. april 2016 #190 Del Skrevet 13. april 2016 Nå er bilstol og madrass det som er anbefalt å kjøpes nytt, så om du kjøper brukt bilstol ville jeg anbefalt å kjøpe fra noen du kjenner så du vet historikken til stolen. Med årene blir isoporen dårlig, og dersom stolen har vært i kollisjon så skal den kasseres Kjekt at dere har litt utstyr fra før. Her blir alt kjøpt inn nytt Kanskje jeg skal skrive opp denne listen i dagboka mi ja. Skal tenke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja87 Skrevet 13. april 2016 Forfatter #191 Del Skrevet 13. april 2016 3 minutter siden, Sjela skrev: Nå er bilstol og madrass det som er anbefalt å kjøpes nytt, så om du kjøper brukt bilstol ville jeg anbefalt å kjøpe fra noen du kjenner så du vet historikken til stolen. Med årene blir isoporen dårlig, og dersom stolen har vært i kollisjon så skal den kasseres Kjekt at dere har litt utstyr fra før. Her blir alt kjøpt inn nytt Kanskje jeg skal skrive opp denne listen i dagboka mi ja. Skal tenke på det. Ja, det blir bilstol fra kjentfolk om det blir brukt. Hmm det med at isopor blir dårligere visste jeg ikke, da tror jeg samboer sin utgår 😉 Takk for opplysning! Madrass og sånt skal vi ha nytt ja ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 13. april 2016 #192 Del Skrevet 13. april 2016 Nå vet jeg ikke hvor gammel stolen til din samboer er, men kanskje ta et googlesøk så finner du ut av om den burde skiftes ut eller ikke (om han finner den ) Det blir fort en del tusenlapper, og det er jo svimlende høye priser på både klær og utstyr, så alle monner drar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 13. april 2016 #193 Del Skrevet 13. april 2016 Så gøy at dere har funnet vogn! Jeg er allerede på let selv er dyrt med utstyr så satser på å finne en del på salg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja87 Skrevet 16. april 2016 Forfatter #194 Del Skrevet 16. april 2016 Tid for en liten ukeoppdatering ☺ På vei: 22+0, tiden har begynt å gå fort, sånn alle "advarte" ville skje etter OUL Kjønn: Vi vet ikke. Navn: Knapt snakket om.. Vektoppgang: 6,5 kg. Ikke blitt så stor som jeg forventet, nesten litt skuffet over mage størrelsen 😉 Men nå er den i hvertfall tydelig, og ganske fornøyd egentlig ☺ Målet er å ikke bikke 85 kg, men kan jo egentlig ikke gjøre så mye fra eller til. Form: strålende! Trener flere dager i uka, lite trøtt, ingen smerter eller voldsomme humørsvigninger. Jippi! Liv i magen: JA! Sparker og turner. Samboer kjenner det, og jeg kan se sparkene på utsiden av og til. Utrolig koselig og jeg er superfasinert! Innkjøp: Noe klær og barnevogn. Har seng. Svigerinne skal sy bebirede. Er alene hjemme i dag. Samboer og datter er på hytta med svigers, jeg sto over. Har vært på besøk hos ei vennine da, kjempe koselig. Skal gå meg en tur etterhvert og ellers bare strikke/slappe av ☺ God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 17. april 2016 #195 Del Skrevet 17. april 2016 Så godt at du er i fin form! Gleder meg til jeg er så langt på vei og kjenner masse liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja87 Skrevet 19. april 2016 Forfatter #196 Del Skrevet 19. april 2016 Gravidtåke... mye av tiden går med til å tenke på graviditet altså 😉 Umotivert på jobb, ukonsentrert og veien til KG/google er kort haha 😂 Reiser på jobbreise i ettermiddag. Kombinerer det med en tur til familien min så blir borte helt til søndag kveld. Gleder meg, selv om jeg vet jeg fort savner samboer. Han har reist bort når jeg er tilbake, så vi ses ikke før neste torsdag. Men, men det sies jo at litt avstand er bra i forhold ☺ Har så innmari lyst til å bebihandle, få ting på plass liksom. Var kjekt å få barnevogn i hus da, men mangler en del andre ting. Skal høre om svigersøster vil være med på en runde nå i helga, kanskje finne noen fine klær og småting (må jo få det med meg hjem på flyet 😉). Magen vokser lity hver dag, og det er masse liv. Sparkes over en lav sko, noen ganger er det rett så ubehagelig, eller de hardeste kommer så plutselig ☺ Ble meldt inn i en babygruppe her i den lille byen jeg bor i. Sånn for å høre om folk vil trille, møtes osv. Noen har fått allerede i år, andre har termin utover året. Håper jeg treffer på litt folk som jeg trives med 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 19. april 2016 #197 Del Skrevet 19. april 2016 Det er godt det ikke bare er meg! Skikkelig ukonsentrert på jobb og tenker bare baby. Kunne googla hele dagen. Vil bare være hjemme og fikse klart til baby. Teller bed til permisjon nå! Når går du ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja87 Skrevet 19. april 2016 Forfatter #198 Del Skrevet 19. april 2016 1 time siden, Chandra skrev: Det er godt det ikke bare er meg! Skikkelig ukonsentrert på jobb og tenker bare baby. Kunne googla hele dagen. Vil bare være hjemme og fikse klart til baby. Teller bed til permisjon nå! Når går du ut? Godt å høre 😉 Gjør jo en del, men veeeldig i rykk og napp.. Går ut i kombinert ferie/permisjon 8.juli. Så er jo en liten stund til enda 😉 Veit ikke heelt om jeg gleder meg til det da.. Er litt bekymret for om jeg blir mye alene, om forholdrt våres får seg en real knekk (eller om det blir enda bedre ☺), og alt annet hehe! Når går du ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 19. april 2016 #199 Del Skrevet 19. april 2016 Samme her! Jeg er egentlig avhengig av å ha mye å gjøre nå. 😅 Jeg går ut 12. Juli. Men har en uke ferie i juni og en uke+ i mai før den tid da. Ja det blir litt spennende å se hvordan det blir! Jeg har ikke bekymret meg så mye enda. Tenker at det skal bli herlig og håper det blir det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 21. april 2016 #200 Del Skrevet 21. april 2016 Den 19.4.2016 at 12.22, maja87 skrev: Godt å høre 😉 Gjør jo en del, men veeeldig i rykk og napp.. Går ut i kombinert ferie/permisjon 8.juli. Så er jo en liten stund til enda 😉 Veit ikke heelt om jeg gleder meg til det da.. Er litt bekymret for om jeg blir mye alene, om forholdrt våres får seg en real knekk (eller om det blir enda bedre ☺), og alt annet hehe! Når går du ut? Vet ikke om du har sagt noe om det før men, hvorfor er du bekymret for om du blir mye alene og for forholdet? Er det en grunn til det eller er det "generelt"? Ikke noe særlig å gå og kjenne på sånt ihvertfall Håper dere kan snakke sammen og finne ut av det ilag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå