Pbrina Skrevet 29. september 2004 #1 Del Skrevet 29. september 2004 Svigers har snart bryllupsdag (30 år, tror jeg), og vi har lyst til å gi dem en opplevelse i gave. Men max pris vi har råd til er 3000 kr totalt, og det begrenser vel opplevelsen til en 1-dags-opplevelse, skulle jeg tro. Har noen forslag på hva vi kan finne på til dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 29. september 2004 #2 Del Skrevet 29. september 2004 Bestille en helkveld på hotel for de, og med frokost dagen etter. Det bør dere få, for 3000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2004 #3 Del Skrevet 29. september 2004 For 3.000 kroner kan dere for eksempel kjøpe flybilletter til en eller annen storby slik at de kan ta en langhelg. Dere har mye å velge mellom til den prisen. Søk etter billetter på f.eks Sterling, Norwegian, Ryan Air eller andre billigselskaper. Eller dere kan kjøpe billetter til show, teater, revy eller lignende. Hva med Grease i Oslo Spektrum i november, eller noe annet i den stilen. Eller musikalen Billy. Hvis dere velger en slik forestilling kan dere jo også spandere på et restaurantbesøk. Tur på danskebåten er og en mulighet, men kanskje litt kjedelig. Da bør dere isåfall velge København og inkludere en overnatting der. Forresten synes jeg det er en kjempegod ide å gi bort opplevelser istedet for ting som man ikke trenger. Selv ga vi bort en tur til Berlin da svigers ble 60 i fjor, og det var stor suksess. Ingeline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 29. september 2004 #4 Del Skrevet 29. september 2004 Hva med en spa-dag for begge to? Du får dagsopphold på spa for rundt 1500 kroner pr person, så da havner du på 3000 for dem begge. Det vet jeg mine foreldre ville ha satt pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2004 #5 Del Skrevet 1. oktober 2004 Sjekk ut Engø gård på Tjøme: www.engo.no 1 døgn inkl gourmetmiddag tror jeg ligger på 1800 pr pers. Passer for voksne folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 1. oktober 2004 #6 Del Skrevet 1. oktober 2004 En kveld på Wallmanns salonger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå