Gjest Hindenburg Skrevet 4. november 2015 #1 Del Skrevet 4. november 2015 Hei! Her vil jeg få utløp for mine lyriske sider.Kom inn, stig på,her er plass til alle.Bidra med ett dikt, kanskje to?eller slapp av og gi sjelen ro.Her finnes ingen personangrep eller troll,og minst av alt en seksualfiksert poll.Velkommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hindenburg Skrevet 19. november 2015 #2 Del Skrevet 19. november 2015 Når nettene blir lange og kulda setter inn, da er det din godhet som varmer mitt sinn.Dine søte ører,som litt det de vil hører.Dine forførende øyneog velplasserte nese,med en munn som iblant kan frese.Vakker og smart,som en 50-poenger i dart. Fjern ditt bind,og slipp meg inn,så kan vi elske i natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 19. november 2015 #3 Del Skrevet 19. november 2015 Vakkert, det må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hindenburg Skrevet 25. november 2015 #4 Del Skrevet 25. november 2015 (endret) ... Endret 25. november 2015 av Hindenburg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå