Gå til innhold

Fant tråd i leggen, over 1 år siden jeg har sydd!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjente plutselig på noe i leggen, jeg pirket litt på dette, og det begynte plutselig å blø. Jeg så nærmere på det i bedre lys, og det ser ut som at det er noe blått litt under huden. Jeg bruker en pinsett og får tak i noe. Jeg får ut 1 cm med blå tråd. Jeg har ikke sydd her på over 1 år, husker ikke nøyaktig. Jeg har derimot sydd 8 cm lenger oppe på leggen for 3 måneder siden. 

UANSETT, jeg kjenner over der jeg nå har fått et lite sår, og det virker fremdeles som det er noe der. Ser nøye, og det ser ut som det må være mer tråd inni huden, men dette er såpass langt inne at jeg ikke får det ut selv ved bruk av pinsett, og jeg vil jo ikke skjære i huden for å få det ut! Samtidig så kan jeg jo ikke gå til legen i kveld, og hvis jeg venter så tenker jeg at den vil forsvinne. Men så er det jo det at nå har denne tråden enten vært der i 3mnd eller over 1 år, så har det noe å si om den er der inni fremdeles?

Hva skal jeg gjøre? Prøve å få den ut, eller la den leve videre inni leggen? 

:kvalm: 

Anonymkode: 94050...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge det ikke er betent er ikke det noe du trenger å tenke på nå. Tvilsomt at du trenger å gjøre noe særlig med det, men du kan jo forhøre deg med legen din i morgen. Prøv å la være å pirke noe særlig mer i det nå hvertfall. 

Anonymkode: 6df35...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke er betent er ikke det noe du trenger å tenke på nå. Tvilsomt at du trenger å gjøre noe særlig med det, men du kan jo forhøre deg med legen din i morgen. Prøv å la være å pirke noe særlig mer i det nå hvertfall. 

Anonymkode: 6df35...5dd

Okei, takk! Det var sabla sært å finne en blå tråd i leggen liksom! Som enten har beveget seg 8 cm, eller vært der inn i over 1 år. Men, ja, jeg skal ikke tenke mer på det, god idé. 

Anonymkode: 94050...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...