Gå til innhold

Erfaring med møte med kontrollkomisjonen(psykisk helsevern)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Aller først så ønsker jeg ingen diskusjon om hva saken gjelder osv.Jeg ønsker kun et konkret svar :)

Så.Som tittelen sier er det noen som har noen erfaringer med møter med KK?Da mener jeg de møte hvor saken skal tas opp.Har jo hatt et møte hvor jeg la frem klagen. Men i morgen skal jeg ha et møte hvor saken blir avgjort.Det møte hvor hele kk,overlegen her,meg og advokaten er til stede.Har aldri hatt det før så er veldig spent,eller er vel et nervevrak kan man si.Så er det noen her som kan fortelle litt om hvordan et sånt møte foregår?

Takker for alle svar :)

Anonymkode: 96332...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Aller først så ønsker jeg ingen diskusjon om hva saken gjelder osv.Jeg ønsker kun et konkret svar :)

Så.Som tittelen sier er det noen som har noen erfaringer med møter med KK?Da mener jeg de møte hvor saken skal tas opp.Har jo hatt et møte hvor jeg la frem klagen. Men i morgen skal jeg ha et møte hvor saken blir avgjort.Det møte hvor hele kk,overlegen her,meg og advokaten er til stede.Har aldri hatt det før så er veldig spent,eller er vel et nervevrak kan man si.Så er det noen her som kan fortelle litt om hvordan et sånt møte foregår?

Takker for alle svar :)

Anonymkode: 96332...821

Det foregår slik at dere sitter på et møterom og snakker om saken. Kontrollkommisjonen har jo fått din klage og også har de fått papirer på deg fra behandlingsstedet ditt om din behandling og hva din sykdomshistorie er etc. 

Jeg tror det foregår slik at du får spørsmål  fra KK og så skal din overlege sikkert også svare på hvorfor han / hun mener du er nødt til å være underlagt tvangsparagraf. Dette for å sikre deg at du forstår hva dette er, har du innsikt i din egen sykdom og situasjon etc, og ikke minst  er tvangsparagrafen berettiget.  

Tror det beste du kan gjøre for deg selv nå i kveld er å prøve og slappe av, spise godt, sove godt i natt og være så opplagt og uthvilt som du bare klarer.
Lykke til :)

Anonymkode: 91193...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...