Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2004 #1 Del Skrevet 29. september 2004 I drammen er det noen som kjører på katter med vilje. Blir så sint, vet nesten ikke hvilken fot jeg skal stå på. Hadde jeg fått tak idem skulle jeg slått til der det gjør mest vondt. Sukker på tanken el.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. september 2004 #2 Del Skrevet 29. september 2004 Noe så grusomt. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 29. september 2004 #3 Del Skrevet 29. september 2004 Er det mulig ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 29. september 2004 #4 Del Skrevet 29. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 29. september 2004 #5 Del Skrevet 29. september 2004 Huff, jeg blir alltid så lei meg når jeg leser om sånt. :cry: Det er helt utrolig hva folk får seg til å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 29. september 2004 #6 Del Skrevet 29. september 2004 Det er helt grusomt ja! :evil: Har bodd på Tangen der med kattene mine før... Kjempeglad jeg ikke bor i den bydelen lenger ja! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 29. september 2004 #7 Del Skrevet 29. september 2004 Så grusomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 29. september 2004 #8 Del Skrevet 29. september 2004 Noen mennesker burde aldri blitt født på denne jorden ... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angie Skrevet 29. september 2004 #9 Del Skrevet 29. september 2004 Det er helt utrolig at folk kan gjøre sånn. Blir så sint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. september 2004 #10 Del Skrevet 29. september 2004 :o :o :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 2. oktober 2004 #11 Del Skrevet 2. oktober 2004 Fy faen så meningsløst og brutalt :evil: Ondt, eller i beste fall tankeløst. Men å være SÅ tankeløs burde være kriminelt i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. oktober 2004 #12 Del Skrevet 2. oktober 2004 :cry: Håper inderlig noen blir tatt og får straff for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #13 Del Skrevet 6. oktober 2004 Redsel kan frembringe hat og hat kan frembringe denne type adferd er jeg redd. Disse menneskene hater sannsynligvis katter og har en irrasjonell frykt for dem. Min teori i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibenholt Skrevet 6. oktober 2004 #14 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg blir så RASENDE! Hadde jeg visst hvem det var skulle jeg kjørt over vedkommende selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 7. oktober 2004 #15 Del Skrevet 7. oktober 2004 :evil: FY FAEN!!! :evil: Skulle dratt folka etter ballene bortover asfalten, så de fikk kjenne litt!! :evil: Evt om det er damer skulle jeg nok finne på noe der og! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2004 #16 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ærlig talt, hvordan skal man ellers framskaffe nok kebabkjøtt til dette landet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2004 #17 Del Skrevet 11. oktober 2004 Frea dem som produserer dets kjøtt og blod vel. De stinker iallfall like mye som faenskapen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *grøsse* Skrevet 15. oktober 2004 #18 Del Skrevet 15. oktober 2004 Noen "mennesker" er desverre mentalt underlegne, kanskje fordi de har blitt vanskjøttet i barndommen. Jeg vet ikke. Høres grusomt ut å si det, men kan man egentlig forklare slik manglende evne til empati på noen annen måte? *sukker trist over menneskehetens tilstand* :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå