jentafralandet Skrevet 4. november 2015 #1 Del Skrevet 4. november 2015 I en uke nå har jeg hatt øm og stiv nakke og vondt i hodet. Jeg trodde det hadde noe å gjøre med at jeg var syk, men det har ikke gitt seg (er fortsatt ikke helt frisk) og nå har jeg fått en hevelse i i munnen også (har vart i 2-3 dager). Det er på samme side som en kommende visdomstann, men det er ikke tanna eller tannkjøttet som er vondt, det er mer i kinnet bak tanna om det gir mening. Jeg har også hovne kjertler ved kjeven og det er smertefullt å spise, svelge og åpne munnen. Er det noen som har vært borti dette før? Og drar jeg til legen med dette eller til tannlegen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #2 Del Skrevet 4. november 2015 Tydelige tegn på en slags infeksjon. Lege er riktig instans. Anonymkode: ac86b...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 4. november 2015 #3 Del Skrevet 4. november 2015 Tenkte kusma når jeg leste innlegget ditt - det er ikke alle som får gedigne hevelser - men det trenger det jo absolutt ikke å være. Bare en tanke. Det kan også være tannrelatert, selv om det ikke kjennes ut som om det er vondt i selve tannen, men hør med legen først, du http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/2015/10/31/Pågående-kusma-utbrudd-i-Norge-11754487.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 4. november 2015 Forfatter #4 Del Skrevet 4. november 2015 Jeg har nylig flyttet så har ikke fastlege her, kan jeg bare reise på legevakt? Og hvor lang tid tar det eventuelt å bytte fastlege? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 4. november 2015 #5 Del Skrevet 4. november 2015 Jeg har nylig flyttet så har ikke fastlege her, kan jeg bare reise på legevakt? Og hvor lang tid tar det eventuelt å bytte fastlege?Det er ingenting i veien for å beholde fastlegen din, selv om du flytter. Det kommer selvfølgelig an på avstanden og reisemåte. Legevakt er bare for akutte tilstander, men du kan ringe dit og spørre om du kan komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 4. november 2015 Forfatter #6 Del Skrevet 4. november 2015 Det er ingenting i veien for å beholde fastlegen din, selv om du flytter. Det kommer selvfølgelig an på avstanden og reisemåte. Legevakt er bare for akutte tilstander, men du kan ringe dit og spørre om du kan komme. hehe, det er en flytur hjem dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 4. november 2015 #7 Del Skrevet 4. november 2015 hehe, det er en flytur hjem dessverre.. Da blir det nok ikke aktuelt, det forstår jeg :). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #8 Del Skrevet 4. november 2015 Ring legevakten og hør om du kan komme dit. Det er sånn halvakutt, så sannsynligvis er det helt greit.Hvis ikke, står du helt fritt til å ringe et legekontor nær deg og spørre om de har kapasitet til å ta deg inn på en øyeblikkelig hjelp-time. Dette er helt lov, da man ikke MÅ ha en fastlege. Du må imidlertid betale en høyere egenandel (tillegg på mellom 100-150 kr). Anonymkode: ac86b...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 4. november 2015 Forfatter #9 Del Skrevet 4. november 2015 Takk for hjelp! Da blir det ringerunde i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå