DaisyDuck9 Skrevet 13. november 2015 #141 Del Skrevet 13. november 2015 Jeg går svært sjeldent med høye hæler, men om jeg gjør det tar jeg så klart av skoene! Har en venninne som alltid skal si "det er en del av antrekket", men sist sa jeg spesifikt til henne at hun måtte ta de av. Kanskje hun ble litt snurt, men hun sa ikke noe og skoene kom av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #142 Del Skrevet 13. november 2015 Jeg er mest imponert over hun som får rørleggerern til å tusle rundt på sokkelesten... Alvorlig talt... Anonymkode: a03a7...1f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 14. november 2015 #143 Del Skrevet 14. november 2015 Jeg går svært sjeldent med høye hæler, men om jeg gjør det tar jeg så klart av skoene! Har en venninne som alltid skal si "det er en del av antrekket", men sist sa jeg spesifikt til henne at hun måtte ta de av. Kanskje hun ble litt snurt, men hun sa ikke noe og skoene kom av.Eg trur ikkje eg skjønar kva du meinte med dette? Du tek av deg skoa når du går med hæler? Men eh, då går du jo ikkje med hæler, då? Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DaisyDuck9 Skrevet 14. november 2015 #144 Del Skrevet 14. november 2015 Eg trur ikkje eg skjønar kva du meinte med dette? Du tek av deg skoa når du går med hæler? Men eh, då går du jo ikkje med hæler, då? Hæ? Huuuh? HVIS jeg har på hæler, så tar jeg av skoene når jeg er på besøk hos folk.Men jeg går vanligvis med skoletter, ballerinas e.l., så det er vanligvis ikke et problem. Men hvis jeg er på julebord eller nyttårsfest hjemme hos noen (de få gangene jeg har på høye hæler) setter jeg de av i gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 14. november 2015 #145 Del Skrevet 14. november 2015 Huuuh? HVIS jeg har på hæler, så tar jeg av skoene når jeg er på besøk hos folk.Men jeg går vanligvis med skoletter, ballerinas e.l., så det er vanligvis ikke et problem. Men hvis jeg er på julebord eller nyttårsfest hjemme hos noen (de få gangene jeg har på høye hæler) setter jeg de av i gangen. Ok, så til dømes på nyttårsaften, så tek du med deg sko med hælar i ein pose, og så sett du dei frå deg i gangen? Er det noko vits? Eller sett du på deg dei høghælte heime, går til festen i dei og tek dei av deg? Uansett, kva er poenget? Er det ikkje berre å setje på seg varme utesko til du kjem fram og så setje frå deg dei. Eg skjønar ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DaisyDuck9 Skrevet 14. november 2015 #146 Del Skrevet 14. november 2015 Ok, så til dømes på nyttårsaften, så tek du med deg sko med hælar i ein pose, og så sett du dei frå deg i gangen? Er det noko vits? Eller sett du på deg dei høghælte heime, går til festen i dei og tek dei av deg? Uansett, kva er poenget? Er det ikkje berre å setje på seg varme utesko til du kjem fram og så setje frå deg dei. Eg skjønar ingenting... Jeg vet ikke om jeg misforstår spørsmålet ditt helt, eller hva det er. På nyttårsaften (som et eksempel) så vil jeg jo ha fine, høye sko til og fra selskapet (tar de på hjemme ja), men trasker ikke rundt inne på de. Kanskje ikke noe "vits" siden "ingen" ser de, men går jo ikke med Uggs til finstasen heller. Noen ganger er det fra taxien og inn, men føler likevel jeg har brukt skoene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 14. november 2015 #147 Del Skrevet 14. november 2015 (endret) . Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 15. november 2015 #148 Del Skrevet 15. november 2015 Jeg vet ikke om jeg misforstår spørsmålet ditt helt, eller hva det er. På nyttårsaften (som et eksempel) så vil jeg jo ha fine, høye sko til og fra selskapet (tar de på hjemme ja), men trasker ikke rundt inne på de. Kanskje ikke noe "vits" siden "ingen" ser de, men går jo ikke med Uggs til finstasen heller. Noen ganger er det fra taxien og inn, men føler likevel jeg har brukt skoene. Neidå, no skjønar eg. Eg skjønar ikkje at du gjer som du gjer, eg vel heilt omvendt, det var truleg derfor eg syntest det verka rart. Men noen skjønar eg i alle fall kva du gjer. Takk for forklaringa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DaisyDuck9 Skrevet 15. november 2015 #149 Del Skrevet 15. november 2015 Neidå, no skjønar eg. Eg skjønar ikkje at du gjer som du gjer, eg vel heilt omvendt, det var truleg derfor eg syntest det verka rart. Men noen skjønar eg i alle fall kva du gjer. Takk for forklaringa! Bare hyggelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå