AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #1 Del Skrevet 4. november 2015 Har hostet en liten stund nå, en blanding tørrhoste og slimhoste. Hoster veldig mye som er irriterende i seg selv, men kan helt fint leves med. Probblem at jeg har så innmari vondt i brystet også, hva kan dette komme av? Det er veldig ubehagelig, og av og til når jeg hoster eller puster dypt inn er det dritvondt. Allmentilstanden er helt ok, ikke på topp men har ikke feber.. Kan legge til at jeg (spesielt om morgenen) hoster opp grønnaktig slim..vet noen hva dette kan være og hva som hjelper? Anonymkode: de87a...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #2 Del Skrevet 4. november 2015 Ingen? Dette begynner å bli plagsomt.. Har ikke like ekstrem tørrhoste der det klør i halsen konstant i dag men mer slimete hoste.. Anonymkode: de87a...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 4. november 2015 #3 Del Skrevet 4. november 2015 hva slags smerter er det? jeg klarte å hoste på meg et ribbeinsbrudd sist jeg hadde influensa.. ellers så kan du jo ta en tur til legen så kan hun/han lytte på lungene dine. jeg fikk Cosylan av legen og det hjalp veldig på hosten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #4 Del Skrevet 4. november 2015 hva slags smerter er det? jeg klarte å hoste på meg et ribbeinsbrudd sist jeg hadde influensa.. ellers så kan du jo ta en tur til legen så kan hun/han lytte på lungene dine. jeg fikk Cosylan av legen og det hjalp veldig på hosten!Litt vanskelig å forklare, men er ikke rybbeinsbrudd i hvertfall. Mer slags stikking/sviing eller mer dumpe smerter, entet uprovosert eller ved pust/hoste.. Anonymkode: de87a...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå