Gå til innhold

BH om natta..?

Fremhevede innlegg

Gjest -Starya
Skrevet

BHen forsvinner av mitt legeme med et lettelsens sukk tidlig på kvelden, og hukes ikke på igjen før neste morgen. :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Tex sier:

Og jeg som river av meg med det samme jeg kommer inn av døren hjemme, orker ikke gå med slike tvangsplagg mer enn absolutt nødvendig.....

:-) samme her, jeg synes det er ubehagelig uansett om det er natt eller dag, men bruker den om dagen for støttens skyld. Jeg ønsker meg mindre pupper så jeg slipper det presset mot ribbena hele tiden (ribbena står litt ut) og slik at jeg kan gå uten BH.....

Gjest GreenSky
Skrevet
Og jeg som river av meg med det samme jeg kommer inn av døren hjemme' date=' orker ikke gå med slike tvangsplagg mer enn absolutt nødvendig.....[/quote']

Kanskje du går med feil BH? Mine BH-er merker jeg ikke at jeg har på. :-)

Skrevet

Hei hei!

Kunne aldri sovet med bh om natta, kroppen får liksom ikke "puste" helt da... Deilig uten irriterende underplagg på seg om natta...Hvis gutta ikke liker deg som du er, da er de jo uansett ikke mye å samle på..

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Hillary..
Skrevet
Og jeg som river av meg med det samme jeg kommer inn av døren hjemme' date=' orker ikke gå med slike tvangsplagg mer enn absolutt nødvendig.....[/quote']

Nettopp.

Skrevet

Jeg sover med bh i premenstruelle perioder. Da er brystene så ømme at det er veldig vondt uten. Forøvrig liker jeg å gå med bh. "Ting" er liksom mer på plass da.

Skrevet
Og jeg som river av meg med det samme jeg kommer inn av døren hjemme, orker ikke gå med slike tvangsplagg mer enn absolutt nødvendig.....

Me too.Det er det første jeg gjør når jeg kommer inn i døra.

Skrevet

En tid på døgnet skal kroppen ha fri flyt av luft og det er på natten for min del. Jeg bruker alltid bh på dagtid, men om kvelden når jeg kryper inn i "kosedressen" fjernes den. Det har hendt at jeg har sovnet med bh på på sofaen eller tilsvarende, og da kjennes det "vondt og ømt" etter bh.

• 8 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...