Gå til innhold

BH om natta..?

Fremhevede innlegg

Gjest sixtynine
Skrevet

er d dumt å sove med bh om natta?hvorfor? jeg har gjort det hele mitt liv...(er 15-16år) mine bryst er småe og spisse og henger! jeg har mere fett på resten av kroppe...(kraftig)..burde jeg ikke ha større pupper?? eller er jeg kanskje ikke ferdig utvikla?..med bh, ser jeg ferdig utvikla ....men men....gutter blir vel skuffet når jeg tar av meg bh'n...usj... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke dumt å sove med bh om natta, men jeg skjønner ikke helt hvorfor du gjør det? Puppene blir jo ikke større av den grunn. Om du mener å sove med bh når du sover sammen med den gutt, så vil du jo en eller annen gang måtte ta av deg bh'en, og gutten vil se hvordan puppene egentlig er.

Når du er 15-16 år er nok puppene sikkert ikke helt utviklet, og de kan forandre seg. MEN, jeg tror egentlig ikke gutter generellt er så opptatt av store pupper, det er nok heller vi jenter som fokuserer veldig på dette. Om gutten virkelig liker deg, så syns han puppene dine er helt topp!! Tror ingen gutt vil bli skuffa når du tar av deg bh'en; vær stolt av puppene dine og VIS det, så går det nok bra!

Må forresten innrømme at jeg sov med bh lenge etter at jeg traff kjæresten min også, pga at jeg var redd puppene mine ikke var fine nok... Da var jeg 16, nå er jeg 26, og gift med mannen... Og han elsker puppene mine overalt :wink:

Gjest Genevieve
Skrevet

Å sove med BH om natten for at brystene ikke skal miste sin form eller for at de skal bli større er ett råd som er basert på innbildning. Det minner litt om ansiktsbandasjene fornemme kvinner brukte på 1800 tallet for å forhindre "stygg hake og slapp halshud".

Skrevet
Å sove med BH om natten for at brystene ikke skal miste sin form eller for at de skal bli større er ett råd som er basert på innbildning. Det minner litt om ansiktsbandasjene fornemme kvinner brukte på 1800 tallet for å forhindre "stygg hake og slapp halshud".

Tror ikke trådstarter var redd for at puppene skulle miste fasongen, men at hun mener hun ser bedre ut med bh enn uten.

Gjest Genevieve
Skrevet

Tror ikke trådstarter var redd for at puppene skulle miste fasongen, men at hun mener hun ser bedre ut med bh enn uten.

Ok, vel, alle pupper ser annerledes ut uten BH men vent hvertfall med å klage til du er ferdig utviklet.

Skrevet

Ok, vel, alle pupper ser annerledes ut uten BH men vent hvertfall med å klage til du er ferdig utviklet.

Voldsomt så ampre vi var i kveld da...

Skrevet

15-16 år, da er du slett ikke nødvendigvis ferdig utviklet.

Å sove med bh om natten har jeg kun gjort under øvelsesdøgn i forsvaret da det var nødvendig å være raskt klar i teltet - men du verden så ubehagelig!

Jeg forstår ikke at noen vil det - men hver sin smak.

Skrevet

Det er ikke farlig å sove med bh, men kjære vene så mye mer behagelig det er å sove uten. Tror dessuten, som andre her også sier, at du må være forberedt på at puppene dine fortsetter å endre seg gjennom livet. Du er neppe ferdig utviklet før du er tjue og etter det kan de også endre seg pga graviditet, vekttap/økning osv.

Ta av deg bh'n og begynn å bli glad i puppene dine du - husk at du skal ha dem hele livet :wink:

Skrevet

Är enig i de andra råden.

Att sova med BH kan dock vara olämpligt. har du bygel i BHn? Den trycker mot huden och klämmer mot bysten. En BH är normalt sett inte gjord för att sova i, särskilt inte de som ska ge dig "snygga bröst". En sport-BH är OK men jag tror knappast det är vad du sover i?

Din hud mår bra av att andas, spända BH band och spännen kan irritera den.

Skrevet

jeg har også små pupper som ser mye bedre ut i BH en uten, men hvem ser meg vel når jeg sover? (så lenge man ikke har samboer)

Jeg har aldri i mitt liv sovet med BH, det høres fryktelig ubehagelig ut?

Og ja, det er god mulighet for at puppene dine fremdeles vil vokse og/eller endre seg. Mine både vokste og endret seg ihvertfall frem til jeg var hele 24!!!

+ at pupper består av fettvev, så de har økt også etterhver, sammen med resten av kroppen.

Hvorfor nøyaktig sover du med BH om natten?

Gjest Anonymous
Skrevet

vel...da jeg først begynte med bh var det ubehagelig... men når jeg gikk å la meg, tok jeg den ikke av....siden da har jeg vært vant med å sove med bh, og det er absolut ikke ubehagelig..! :-)

Skrevet
Og jeg som river av meg med det samme jeg kommer inn av døren hjemme, orker ikke gå med slike tvangsplagg mer enn absolutt nødvendig.....
Skrevet

Jeg føler ubehag å sove med BH. Så jeg sover alltid uten.

Skrevet

Noen ganger sover jeg med, andre ganger uten. Jeg sover med for jeg innbiller meg at jeg ha holder puppene litt på plass, og at de blir mindre hengete da.

Gjest Anonymous
Skrevet

Fatter ikke dere som sier at pupper utvikler seg etter 20-årene...

Jeg fikk pupper da jeg var 11 og de vokste ingenting etter at jeg fylte 13, ihvertfall. Ganske slitsomt å høre på alle dem som sa at "de kommmer til å vokse mer, bare vent og se" når de aldri gjorde det? Nå er jeg 25 - er det greit at jeg slutter å vente nå, liksom??

Slutt å gi folk falske forhåpninger!

Skrevet

Jeg fikk pupper da jeg var 11 og de vokste ingenting etter at jeg fylte 13, ihvertfall. Ganske slitsomt å høre på alle dem som sa at "de kommmer til å vokse mer, bare vent og se" når de aldri gjorde det? Nå er jeg 25 - er det greit at jeg slutter å vente nå, liksom??

Når 75 % her inne har den erfaringen at pupper fortsetter å endre seg/utvikle seg/vokse etter fylte 20 og DU ikke har den erfaringen... Mener du virkelig det er bevisst villledning?

Slutt å tro at alt dreier seg om deg personlig :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tenker vi sier at noens pupper vokser etter fylte 20, andres gjør det ikke.

(For øvrig: Mine gjorde det. Jeg hadde aldri fått plass i en BH fra da jeg var 16 nå!!!)

Og så til trådstarter: Ikke vær bekymret. Gi kroppen din noen år til, det er slett ikke sikkert at den er enig med seg selv enda.

Gutter liker vanligvis pupper samme hvordan de ser ut - det er i alle fall min erfaring. Men farlig å sove med BH er det vel ikke - spørsmålet er vel heller hvor nødvendig det er. Som Furstina sier, kan det være godt for huden å få litt luft iblant. Du trenger tross alt ikke BH-en om natten.

Skrevet

Vel, JEG fikk pupper når jeg var 16-17 og de vokste til jeg var over 20.

hvorfor er du ett bedre eksempel på hva som er virkelighet en meg?

Skrevet

En del män gillar faktiskt mindre bröst... tänk på det. Min man tycker det är dubbelt trist med mina amningsbröst - de är både "off limits" och lite för stora

Jag tror verligen inte att det är särskilt bra att sova med BH - om det inte är en mjuk sport-BH. En BH klämmer åt och har spännen som kan irritera huden.

Jag tror inte heller att BHn gör något åt formen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...