Gå til innhold

Gravidklær str.44-48 i Oslo/Akershus


Brismedlime

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg kunne trengt litt hjelp fra dere på hvor jeg finner meg okay jobbklær. Er i uke 21, begynner å stramme seg godt rundt magen nå. 

Jeg bruker til vanlig str L-XL, 44-46, så er jo i øvrige skiktet på vanlige klesbutikker. Bukser har alltid vært ett problem... Kan fort havne oppe i 48-50 i noen butikker, mens på Byoung har jeg bukser i 44. Men nå er jeg jo godt på vei med nr 1. Og jeg har saumfart HM, Lindex og alle andre billigkjeder for gravid tøy og finner latterlig lite utvalg. Skinny jeans er helt utelukket... 

Fyr løs! Hvor handler dere??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte noen av klærne fra HMs gravidavdeling, og endte ellers med å måtte kjøpe klær på nett. Funmum.com hadde jeg veldig god erfaring med klærne fra, og ellers er det en del andre nettbutikker også. Mulig at du finner noe hos Bæreglede eller Svangerskapet (?), eller at de vet noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med gravidtights? Så kan du ha en tunika over eller noe slikt? Tror disse finnes i veldig store størrelser.

De er også mye billigere enn bukser du kun får bruk for veldig kort tid :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp brukt? Jeg har gravidklær i de størrelsene, burde vel somle meg til å legge de it på finn ;)

Anonymkode: 42f7e...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...