AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #1 Del Skrevet 3. november 2015 Hei.Hvor får man tak i formstøpte ørepropper i Bergen? Øreproppene fra apoteket kan kun beskytte opp til 34 desibel og det synes jeg er for lite. Derfor tenker jeg at formstøpte ørepropper kan være en bedre løsning.Takk for svar Anonymkode: 9a254...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #2 Del Skrevet 3. november 2015 Hei.Hvor får man tak i formstøpte ørepropper i Bergen? Øreproppene fra apoteket kan kun beskytte opp til 34 desibel og det synes jeg er for lite. Derfor tenker jeg at formstøpte ørepropper kan være en bedre løsning.Takk for svar Anonymkode: 5dc2b...99d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #3 Del Skrevet 3. november 2015 Hei.Hvor får man tak i formstøpte ørepropper i Bergen? Øreproppene fra apoteket kan kun beskytte opp til 34 desibel og det synes jeg er for lite. Derfor tenker jeg at formstøpte ørepropper kan være en bedre løsning.Takk for svar Anonymkode: 9a865...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. november 2015 #4 Del Skrevet 3. november 2015 Sjekk ut butikker som selger arbeidsklær og utstyrJeg kjøpte formstøpte ørepropper på Univern (vet ikke om dette finnes i Bergen da jeg bor på en annen kant av landet)Bruker de når jeg står på en innendørsbane og driver skytetrening og syns de funker veldig bra til det iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #5 Del Skrevet 3. november 2015 Hvis du er lydsensitiv bør du være forsiktig med å bruke ørepropper for mye. Det kan gjøre vondt verre. Anonymkode: d432e...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labyrint Skrevet 3. november 2015 #6 Del Skrevet 3. november 2015 Handysize har tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 3. november 2015 #7 Del Skrevet 3. november 2015 Tre like tråder er slått sammen til en.- Avalon, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiubi Skrevet 3. november 2015 #8 Del Skrevet 3. november 2015 http://www.clasohlson.com/no/Stanley-formstøpte-ørepropper-/40-9523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #9 Del Skrevet 4. november 2015 Hva skal jeg egentlig gjøre når jeg er lydsensitiv da? Hvis ørepropper gjør vondt værre, hadde jeg ikke brutk de så hadde jeg ivhertfall blitt forstyrra av lyder. De fra clas ohlson går opp til 25 desibel, vil disse da gi bedre beskyttelse enn ikke formstøpte på 34 desibel? Anonymkode: 9a254...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #10 Del Skrevet 6. november 2015 Noen flere innspill på dette? Anonymkode: 9a254...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #11 Del Skrevet 10. november 2015 Ingen?.. Anonymkode: 9a254...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå