Gå til innhold

Formstøpte ørepropper i Bergen? Lydsensitiv

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Hvor får man tak i formstøpte ørepropper i Bergen? Øreproppene fra apoteket kan kun beskytte opp til 34 desibel og det synes jeg er for lite. Derfor tenker jeg at formstøpte ørepropper kan være en bedre løsning.

Takk for svar :)

Anonymkode: 9a254...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Hvor får man tak i formstøpte ørepropper i Bergen? Øreproppene fra apoteket kan kun beskytte opp til 34 desibel og det synes jeg er for lite. Derfor tenker jeg at formstøpte ørepropper kan være en bedre løsning.

Anonymkode: 5dc2b...99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Anonymkode: 9a865...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut butikker som selger arbeidsklær og utstyr

Jeg kjøpte formstøpte ørepropper på Univern (vet ikke om dette finnes i Bergen da jeg bor på en annen kant av landet)

Bruker de når jeg står på en innendørsbane og driver skytetrening og syns de funker veldig bra til det iallfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er lydsensitiv bør du være forsiktig med å bruke ørepropper for mye. Det kan gjøre vondt verre.

Anonymkode: d432e...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skal jeg egentlig gjøre når jeg er lydsensitiv da? Hvis ørepropper gjør vondt værre, hadde jeg ikke brutk de så hadde jeg ivhertfall blitt forstyrra av lyder.

De fra clas ohlson går opp til 25 desibel, vil disse da gi bedre beskyttelse enn ikke formstøpte på 34 desibel?

:)

Anonymkode: 9a254...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...