AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #21 Skrevet 3. november 2015 Og per dags dato er andregenerasjonsinvandrere noen av de som bidrar mest til dagens BNP. Så de betaler faktisk seg selv tilbake. Jeg lar meg alltid forundre over hvor kort Fremskrittspartiets velgere tenker. Anonymkode: 717a1...d02Og hvor har du så denne informasjonen fra? Lest det på en eller annen rosablogg? Det stemmer selvsagt overhodet ikke. Anonymkode: d622e...c4e 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #22 Skrevet 3. november 2015 Og per dags dato er andregenerasjonsinvandrere noen av de som bidrar mest til dagens BNP. Så de betaler faktisk seg selv tilbake. Jeg lar meg alltid forundre over hvor kort Fremskrittspartiets velgere tenker. Anonymkode: 717a1...d02Tror ikke du skjønner hva BNP er. Anonymkode: c5fd5...302 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #23 Skrevet 3. november 2015 Ja, det er viktig. Jeg gidder ihvertfall ikke å bli sammen med ei som ser på meg som en idiot pga. livssynet mitt.Hvis du er FRP-er, så er du kanskje ikke så glad i innvandringen? Hva om du ble sammen med ei som helst vil hjelpe folk fra fattige land ved å ta de inn til Norge? Om du er typisk FRP-er, vil du da ha respekt for henne og hennes valg eller vil du se på henne som en idiot? Jeg tror menn flest er ganske overbærende når det gjelder damers syn på saker og ting. Jeg er ihvertfall vant med at jenter har et veldig mye mer naivt syn på verden enn meg. Alle skal hjelpes og alle skal få. Det betyr ikke noe særlig for meg, tvert i mot er jeg litt skeptisk til damer som er like kyniske som meg. Man må ha litt yin og yang. Anonymkode: d622e...c4e 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #24 Skrevet 3. november 2015 Det forefaller meg heller besynderligat det er de som stemmer FrPsom klager mest over at det erfor lite ytringsfrihet her i landetsamtidig som det også er de somklager mest over at andrebenytter seg av sin ytringsfrihet. Anonymkode: 7552e...784 8
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #25 Skrevet 3. november 2015 Bidrar mest ? ...må jeg få en slags kildehenvisning for. Kontroversielt utsagn for å si det mildt. Anonymkode: f9078...553Dette er til og med enkel matematikk og les litt mer nøye på hva jeg skrev. sitter på tlf men skal se hva jeg finner til deg i kveld. Men igjen - dette er enkel matematikk. Anonymkode: 717a1...d02
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #26 Skrevet 3. november 2015 Stemmer ikke Frp, men sveiper høyre allikevel.Greit at man ikke liker Frp, men å skrive sånt sender ut signaler om at man har en bitchy attitude, og at du automatisk trekker konklusjonen at du er for god for en person pga. politisk mening. Spesielt når det sannsynlig er mange av disse som sitter i samme situasjon som meg hvor de ikke har lest seg opp nok i politikk til å være i en sted hvor man kan være bedreviter når det kommer hva som er bærekraftig politkk eller ikke.Skjønner jo selv at det er tvilsomt at jeg kunne fungert med en hardcore frp'er. Anonymkode: 12db0...7bc
Gjest Skrevet 3. november 2015 #27 Skrevet 3. november 2015 Jeg tror menn flest er ganske overbærende når det gjelder damers syn på saker og ting. Jeg er ihvertfall vant med at jenter har et veldig mye mer naivt syn på verden enn meg. Alle skal hjelpes og alle skal få. Det betyr ikke noe særlig for meg, tvert i mot er jeg litt skeptisk til damer som er like kyniske som meg. Man må ha litt yin og yang. Anonymkode: d622e...c4eI denne forskjellen mister man dessverre et godt utviklingspotensiale. Man vokser mer og får mer lim i forholdet dersom man deler viktige verdier og holdninger. At du aksepterer og respekterer forskjellene er bra, men det er dessverre mange som opplever å ikke bli respektert. Samtidig er det nok mange som ikke respekterer eller aksepterer andres ståsted.Selv er jeg frivillig for MDG og jeg har hatt nok av diskusjoner med høyresiden til at jeg ikke ønsker å bringe dette inn i et forhold. Derfor kan jeg forstå valget til disse damene.Du får unngå å ta det personlig, for det handler i hovedsak om interesse :). 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #28 Skrevet 3. november 2015 Se på denne:"Søker noen å slette denne appen med. Det er en grunn til at hjertet ligger på venstre side av kroppen, og det er blindtarmen ligger på høyre side. Tilhører du høyresiden så sveip i den retningen."Anonymkode: c5fd5...302Hahaha fantastisk bra! :DEr du så glad i å betale skatt for syrere du da?Anonymkode: c5fd5...302Det er ikke våres penger som går til flyktningene. Og bare for å minne deg på det så måtte også våre forfedre flykte til andre deler av europa når norge var i krig. Staten har billiarder av penger vi ikke vet om, og som vi vet om, og det koster ikke ola nordmann en eneste krone at de trykker opp mer penger (ikke i bokstavelig forstand) for å hjelpe lidende mennesker i krisenød. De der prisene de snakker om at det koster er bare tull, det økonomiske her fungerer på samme måte som i andre myndighetsavtaler, at de skriver at datasystemet koster 800 millioner, mens det egentlig bare koster 2 millioner, sånn at et par slu bakmenn (fra myndighetene våres eller lignende maktposisjoner i hjelpeorganisasjoner) kan stikke resten av pengene i egen lomme og gjemme dem i et sveitsisk skatteparadis.Den 1% på toppen er de som robber oss vanlige folk, ikke vanlige folk som kommer i flukt fra krig. Anonymkode: 57995...498 2
Summers Skrevet 3. november 2015 #29 Skrevet 3. november 2015 Overrasket over hvor mange Tinder-jenter som skriver dette. Er smak hva politisk parti angår så viktig at det er en dealbreaker? Anonymkode: c5fd5...302Ikke så rart med tanke på alle som dømmer folks intelligens etter om man er enig med personen.
Sandie Skrevet 3. november 2015 #30 Skrevet 3. november 2015 Nå er ikke jeg på Tinder,og jeg ville nok ikke formulert det så kvasst,men det er jo bare en måte å luke ut folk med et verdisyn som er ulikt ens eget.Kanskje like greit å sile ut disse først som sist. 7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #31 Skrevet 3. november 2015 Slapp av FRP har gått kraftig frem ifølge siste måling som ble nevnt på nyhetene igår Lurer på hvorfor? bare vent til det begynner å svi mer i lommebøkene deres, og dere skal betale for alle asylsøkerene som kommer i hundrevis hver uke\dag de neste årene. Tipper jeg pipa får en annen lyd.Hittil har det vært lett å være politisk korrekt å synes synd på alle, det er ikke like lett når folk begynner å kjennepå det selv. Alle er seg selv nærmest uavhengig av parti Anonymkode: f9078...553For du og jeg er så billig for samfunnet mener du? Anonymkode: 2fc8f...a80 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #32 Skrevet 3. november 2015 For FrP-velgere, som ikke går så grundig til verks. Nei vi kommer ikke til å sulte pga invandringen. Jeg har sett en nyere rapport på akkurat det samme temaet, men finner ikke i farta. Har ikke tid til dette i dag, eller lage egne analyser. Men det er et spennende stoff.http://www.utrop.no/24612 Anonymkode: 717a1...d02 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #33 Skrevet 3. november 2015 For FrP-velgere, som ikke går så grundig til verks. Nei vi kommer ikke til å sulte pga invandringen. Jeg har sett en nyere rapport på akkurat det samme temaet, men finner ikke i farta. Har ikke tid til dette i dag, eller lage egne analyser. Men det er et spennende stoff.http://www.utrop.no/24612 Anonymkode: 717a1...d02Utrop ja, ekstremvenstres eget propagandaorgan. Vel verdt å ta seriøst . Seriøse anslag viser at migrantene vil koste oss 750 millarder - minst. Men jenter er jo ikke interessert i fakta. Det gjelder å FØLE. Så lenger det FØLES bra så er det greit det går til helvete. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/flyktningkrisen-i-europa/nrk-flyktninger-kan-koste-norge-750-milliarder-kroner/a/23546865/ Anonymkode: d622e...c4e 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #34 Skrevet 3. november 2015 Hahaha fantastisk bra! :DDet er ikke våres penger som går til flyktningene. Og bare for å minne deg på det så måtte også våre forfedre flykte til andre deler av europa når norge var i krig. Staten har billiarder av penger vi ikke vet om, og som vi vet om, og det koster ikke ola nordmann en eneste krone at de trykker opp mer penger (ikke i bokstavelig forstand) for å hjelpe lidende mennesker i krisenød. De der prisene de snakker om at det koster er bare tull, det økonomiske her fungerer på samme måte som i andre myndighetsavtaler, at de skriver at datasystemet koster 800 millioner, mens det egentlig bare koster 2 millioner, sånn at et par slu bakmenn (fra myndighetene våres eller lignende maktposisjoner i hjelpeorganisasjoner) kan stikke resten av pengene i egen lomme og gjemme dem i et sveitsisk skatteparadis.Den 1% på toppen er de som robber oss vanlige folk, ikke vanlige folk som kommer i flukt fra krig. Anonymkode: 57995...498Høres ut som noen på 14 år som ja har forstått det rett og slett ...skal ikke utdype det mer enn det. Sett vel mye på film kanskje i det siste? Seriøst, økonomi og verdiforståelse må inn som et eget fag i skolen...det er gale at man skal gå så mange år på skole å ha såpass null begrep på det. Anonymkode: f9078...553 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #35 Skrevet 3. november 2015 For du og jeg er så billig for samfunnet mener du? Anonymkode: 2fc8f...a80Vet ikke med deg men jeg har bidratt og betalt flere millioner i skatt allerede iløpet av min tid? Mer skal det bli garrantert...Det er vi som står for verdiskapning, som må betale en stadig større andel for å betale hotelregningen til disse heldige flyktningene som klarte å presse seg inn over Norske grensa. Pengene må komme fra en plass, og det skjer på beskatning av oss. Anonymkode: f9078...553 1
Larsern Skrevet 3. november 2015 #36 Skrevet 3. november 2015 Overrasket over hvor mange Tinder-jenter som skriver dette. Er smak hva politisk parti angår så viktig at det er en dealbreaker? Anonymkode: c5fd5...302For meg hadde det vært en større dealbreaker dersom noen har en slik holdning til mennesker som tenker annerledes poltisk. Å være uenig politisk med noen er egentlig bare interessant. Å være sammen med folk som avviser på denne måten derimot, er uinteressant. Nå er ikke jeg på Tinder, men jeg antar at de som skriver dette gjerne er i de sene tenårene eller begynnelsen på 20-årene og poserer med trutmunn og dådyrøyne? 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #37 Skrevet 3. november 2015 TS' innlegg føyer seg bare inn i rekken som nok et innlegg der freppere synes så synd på seg selv fordi det finnes folk som er uenige med dem. Samtidig overser de helt at det finnes de i egne rekker som oppfører seg langt verre mot de de er uenige med (Sandberg er jo i vinden i kveld).Så leit at jenter du ikke liker ikke liker deg heller da. Anonymkode: 7552e...784 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #38 Skrevet 3. november 2015 Vet ikke med deg men jeg har bidratt og betalt flere millioner i skatt allerede iløpet av min tid? Mer skal det bli garrantert...Det er vi som står for verdiskapning, som må betale en stadig større andel for å betale hotelregningen til disse heldige flyktningene som klarte å presse seg inn over Norske grensa. Pengene må komme fra en plass, og det skjer på beskatning av oss. Anonymkode: f9078...553I begrepet ditt "oss" så inngår det veldig mange innvandrere Mange av disse er tidligere flyktninger. Bare det de betaler i skatt, er omtrent nok til å fø dagens flyktninger. Anonymkode: 717a1...d02 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #39 Skrevet 3. november 2015 I begrepet ditt "oss" så inngår det veldig mange innvandrere Mange av disse er tidligere flyktninger. Bare det de betaler i skatt, er omtrent nok til å fø dagens flyktninger. Anonymkode: 717a1...d02For det har du funnet på i hodet ditt, så da stemmer det sikkert! Anonymkode: d622e...c4e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #40 Skrevet 3. november 2015 Sveiper man til høyre betyr det jo at man liker personen Anonymkode: 32a92...80d 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå