Gå til innhold

Hvor lenge varer en kjappis?

Hvor lenge varer en kjappis?  

45 stemmer

1. 1. Hvor lenge varer en kjappis?

• 0-2 minutter
      6
    • 2-7 minutter
      21
    • 7-12 minutter
      12
    • 12-20 minutter
      2
    • 20-30 minutter
      3
    • 30-40 minutter
      1
    • 40-60 minutter
      0
  2. 2. Får begge orgasme? (tenk jevnt over)

• Nei, ingen
      1
    • Nei, bare én
      26
    • Ja, begge
      18

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Allis Hagtorn
Skrevet (endret)

Hvorfor blir noen så sure når de hører at noen jenter kan komme fort? Hvorfor gidde å komme med surmaga kommentarer rundt det? 

Ja, jeg komme fortere enn deg, bra for meg. Du kan kanskje bake luftigere boller enn meg, eller skifte dekk dobbelt så fort som meg. Skal jeg surve litt for det? 

Det er så jævlig typisk sånne som deg å bake bedre boller enn meg og :ler: 

Ikke kan jeg skifte dekk heller, faktisk kan jeg ikke engang kjøre bil. Faen asså :glare:

--------------------------------

Men for å svare på spørsmålet:

Jeg er mot kjappiser, men om jeg blir lurt til en så er det gjerne fordi ungen er rett rundt hjørnet - og da er det ikke snakk om at jeg klarer slappe av nok til å få like mye ut av det som sex med litt bedre tid enn den korte tiden en kjappis tross alt varer. Det er noe med Fantorangen i bakgrunnen som bare ikke tenner meg :P

Endret av Allis Hagtorn
Skrevet (endret)

Det varierer jo, men kanskje 5-10 min, inkludert "oppvarming". Veldig glad i kjappiser, det er noe eget når man føler at man bare MÅ pule der og da.

Endret av skyflakes
Skrevet

Alt fra noen sekunder til et par minutter. Alt over er IKKE en kjappis!

Anonymkode: 0beb7...6fd

• Liker 1
Skrevet

Det er så jævlig typisk sånne som deg å bake bedre boller enn meg og :ler: 

Ikke kan jeg skifte dekk heller, faktisk kan jeg ikke engang kjøre bil. Faen asså :glare:

--------------------------------

Men for å svare på spørsmålet:

Jeg er mot kjappiser, men om jeg blir lurt til en så er det gjerne fordi ungen er rett rundt hjørnet - og da er det ikke snakk om at jeg klarer slappe av nok til å få like mye ut av det som sex med litt bedre tid enn den korte tiden en kjappis tross alt varer. Det er noe med Fantorangen i bakgrunnen som bare ikke tenner meg :P

Jeg baker skikkelig harde boller. Ikke sikker på at de er harde nok til at jeg hadde bytta evnen til å komme fort for litt mer luft i de, men jeg kunne sikkert vært tilbøyelig til å tenke den tanken sist jeg bakte boller til barneselskap (blei så dårlig det :( ).   

Har du fortsatt sex før leggetid? Så ettbarnsmor av deg! :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor blir noen så sure når de hører at noen jenter kan komme fort? Hvorfor gidde å komme med surmaga kommentarer rundt det? 

Ja, jeg komme fortere enn deg, bra for meg. Du kan kanskje bake luftigere boller enn meg, eller skifte dekk dobbelt så fort som meg. Skal jeg surve litt for det? 

Jeg gjetter på at det var mer ett stikk mot den siterte brukeren enn at man blir sur for at noen jenter kommer raskt. 

Anonymkode: f0b94...d2a

Skrevet

Jeg gjetter på at det var mer ett stikk mot den siterte brukeren enn at man blir sur for at noen jenter kommer raskt. 

Anonymkode: f0b94...d2a

I begge tilfeller anbefaler jeg vedkommende å finne seg noe annet å bruke tida si på enn å sitte på KG og furte. 

• Liker 2
Skrevet

Vi prøvde idag å ta oss en kjappis faktisk, den varte ca 7 minutt! synes det er morro jeg, selv om det kun er han som får orgasme, så gjør det ingenting for meg!

Anonymkode: b0841...6b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...