Gå til innhold

Hvor lenge varer en kjappis?

Hvor lenge varer en kjappis?  

45 stemmer

1. 1. Hvor lenge varer en kjappis?

• 0-2 minutter
      6
    • 2-7 minutter
      21
    • 7-12 minutter
      12
    • 12-20 minutter
      2
    • 20-30 minutter
      3
    • 30-40 minutter
      1
    • 40-60 minutter
      0
  2. 2. Får begge orgasme? (tenk jevnt over)

• Nei, ingen
      1
    • Nei, bare én
      26
    • Ja, begge
      18

Fremhevede innlegg

Gjest supernova_87
Skrevet (endret)

Vi har vel alle hørt om kjappisen. Men hvor lenge varer den? Er vi stort sett enige om hva en kjappis innebærer, eller har vi ulik forventning til hvor lenge den varer? 

Er du fan, eller ikke? 

Er en kjappis oftest oralsex, eller penetrering, noen spesielle stillinger? Og er det typisk at kun mannen kommer?

Edit: I meningsmålingen så er svaralternativet "Ja, bare én" men på grunn av likekjønnet par så kunne jeg ikke skrive, bare jenta eller bare mannen, men er av en oppfatning av at kjappisen er kun orgasme for mannen, skriv i kommentar for å presisere. 

Endret av Rainstorm
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt 5 min, som regel stående med buksa rundt knærne i gangen eller på badet. 

Anonymkode: cd3b6...499

• Liker 2
Skrevet

For oss kan en kjappis vare alt fra ett til fem minutter. Det er som regel hvor vi bare overfaller hverandre. Det er en del av vår hverdagsromantikk, vi uttrykker mye av vår kjærlighet gjennom vårt gjensidige begjær. Når vi lager mat, pusser tennene, på vei ut døra osv.

Det kommer dog litt an på hvordan man definerer en kjappis. For oss er en kjappis penetrering, og da kommer alltid begge.
Ellers er det særdeles mye tafsing som ender opp med at hun kommer ila hverdagen - da det ikke fører med seg så voldsomt mye søl!

• Liker 3
Gjest supernova_87
Skrevet (endret)

Skulle sitere @Katten.2.0

Jeg vil si godt gjort til partneren din! Å komme av penetrering etter et minutt, det er litt av en bragd. :fnise: 

Endret av Rainstorm
Skrevet

Det varer fra begynnelse til slutt.

Anonymkode: 36138...2fa

Skrevet

Jeg vil si godt gjort til partneren din! Å komme av penetrering etter et minutt, det er litt av en bragd. :fnise: 

Skrøyt nok på meg litt. Det er med oppvarming eller oral! Med ren penetrering ut av det blå er tre-fire minutter mer realistisk!

Men ja, hun er ganske så awesome der.

• Liker 1
Skrevet

Rundt 10 minutter er for meg en kjappis og regne, og fortere er det umulig å komme.

Skrevet

Skrøyt nok på meg litt. Det er med oppvarming eller oral! Med ren penetrering ut av det blå er tre-fire minutter mer realistisk!

Men ja, hun er ganske så awesome der.

Awsome skuespiller...

Anonymkode: ad7e5...f91

• Liker 4
Skrevet

Det er vel en glidende overgang (bokstavelig talt ;) ) Mellom en "kjappis" og en "ikke kjapp sex akt". Noen ganger går det fort unna, andre ganger tar man seg bedre tid. Opp etter veggen på badet blir gjerne raskere enn på hotell uten barn.. Og så er det vel mye som er litt mer "midt mellom", er det ikke?

Skrevet

Alt fra 5-15 minutter, (målt opp med det jeg regner som ordentlig samleie så er alt under 30 minutter kort/for kort) men en typisk "quickie" er en 6 minutters stående penetreringsseanse gjerne mens jeg står å pusser tennene på badet på morgenen eller dusjer, eller lager mat og han kommer å legger meg over benken, eventuelt på en offentlig plass et sted ;) Det er bare han som får orgasme, så jeg liker ikke å gjøre kjappiser til noe vanesak, men syntes det er pirrende og deilig av og til.

Anonymkode: b19b7...5a9

Skrevet

Awsome skuespiller...

Det finnes mange jenter som kan komme fort, med små orgasmer. Det er ikke alle kvinner som trenger 20 min med oralt eller fingring på klitten for å komme.

Anonymkode: f82e1...8a3

• Liker 7
Skrevet

Kommer helt an på

Noen ganger varer en kjappis i 10-15 minutter. Andre ganger varer en kjappis i 1-2 minutter

I dag tidlig varte den i 2 minutter. Vi ble vekket av mannens jobbtelefon, men vi begge våknet småkåte, så vi tok en skikkelig kjappis hvor han penetrerte meg samtidig som at jeg onanerte. Vi begge kom i løpet av 2 minutter

Skrevet

En kjappis er gjerne et bedre "lim" i forhodlet enn en skikkelig runde er det. Bl.a fordi den bekrefter at man tenner spontant på hverandre.

Tror jeg.

En annen sak er vel om man har brukt tid på å fyre seg sjøl og andre opp i løpet av dagen, slik at når en endelig lukker døra bak seg, er det for langt opp på soverommet når man endelig har anledning for å, bare si det rett ut, pule.

• Liker 1
Gjest 100%naturlig
Skrevet

En kjappis varer fra 5 min til 15 minutter. Ofte er det oralt eller onani. Pulings varer ofte lengre og er ikke en kjappis. Det ender alltid med orgasme for begge to. Enten suges jeg til orgasme, eller så onaneres jeg til spruten kommer, men med kondom, for å slippe alt sølet. En kjappis skjer raskt hos oss, kanskje før vi skal ut eller på noe viktig, da har vi ikke tid til å bli tilsølt med masse sæd.

Gir ofte heftige orgasmer for begge, ofte kjempekåte på forhånd☺. 

Skrevet

Awsome skuespiller...

Hvorfor blir noen så sure når de hører at noen jenter kan komme fort? Hvorfor gidde å komme med surmaga kommentarer rundt det? 

Ja, jeg komme fortere enn deg, bra for meg. Du kan kanskje bake luftigere boller enn meg, eller skifte dekk dobbelt så fort som meg. Skal jeg surve litt for det? 

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor blir noen så sure når de hører at noen jenter kan komme fort? Hvorfor gidde å komme med surmaga kommentarer rundt det? 

Ja, jeg komme fortere enn deg, bra for meg. Du kan kanskje bake luftigere boller enn meg, eller skifte dekk dobbelt så fort som meg. Skal jeg surve litt for det? 

snart kommer det et svar om at de er langt ifra sure. De bare syns det er unødvendig å være så barnslig å skryte på seg det umulige :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Det finnes mange jenter som kan komme fort, med små orgasmer. Det er ikke alle kvinner som trenger 20 min med oralt eller fingring på klitten for å komme.

Anonymkode: f82e1...8a3

Men "nesten" alle ;)

Anonymkode: b19b7...5a9

Skrevet

: Under 5 min.

: Noen ganger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...