Gjest Citronella Skrevet 2. november 2015 #1 Del Skrevet 2. november 2015 Jeg slettet meg for kort tid siden. Jeg ble rett og slett lei og også lei meg over enkelte AB her inne. Jeg skal ikke gå mer innpå det.Men nå er jeg her igjen, og jeg trives sammen med veldig mange av dere, og jeg prøve å ha det hyggelig.Uansett, så er det greit å slette bruker av og til, og komme tilbake med samme nick. Det gjør oppgaven for stalkere noe vanskeligere.Men jeg liker meg her. Mange bra folk. Fine folk. Klem -C Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 2. november 2015 #2 Del Skrevet 2. november 2015 Velkommen tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 2. november 2015 #3 Del Skrevet 2. november 2015 Velkommen tilbake! Tusen takk @Sunflower-Delight! Så glad jeg ble! Og takk til dere 6 som har plusset innlegget mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 2. november 2015 #4 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) . Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 2. november 2015 #5 Del Skrevet 2. november 2015 Vet ikke hvem du er, men har sett noen av kommentarene dine her og der.Så velkommen tilbake! Takk, Nasse Nøff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 3. november 2015 #6 Del Skrevet 3. november 2015 Velkommen tilbake! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 3. november 2015 #7 Del Skrevet 3. november 2015 Velkommen tilbake!Takk, Jolene! Du er en sterk og bra bruker! klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heart Skrevet 3. november 2015 #8 Del Skrevet 3. november 2015 Velkommen tilbake, og ikke la anonyme kommentarer ødelegge dagen for deg. Det er de rett og slett ikke verdt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 3. november 2015 #9 Del Skrevet 3. november 2015 Takk, Jolene! Du er en sterk og bra bruker! klemMå jo bare si takk og det samme til deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 21. november 2015 #10 Del Skrevet 21. november 2015 Jeg slettet meg for kort tid siden. Jeg ble rett og slett lei og også lei meg over enkelte AB her inne. Jeg skal ikke gå mer innpå det.Men nå er jeg her igjen, og jeg trives sammen med veldig mange av dere, og jeg prøve å ha det hyggelig.Uansett, så er det greit å slette bruker av og til, og komme tilbake med samme nick. Det gjør oppgaven for stalkere noe vanskeligere.Men jeg liker meg her. Mange bra folk. Fine folk. Klem -CHei vennen. Glad du er tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 21. november 2015 #11 Del Skrevet 21. november 2015 Velkommen tilbake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 21. november 2015 #12 Del Skrevet 21. november 2015 Hei vennen. Glad du er tilbake.Hyggelig å se også deg igjen, O.G. Du har vært savnet. Velkommen tilbake. Takk Cata. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 21. november 2015 #13 Del Skrevet 21. november 2015 Hyggelig å se også deg igjen, O.G. Du har vært savnet. Takk Cata. Vel, da jeg kom tilbake så hadde du forsvunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 21. november 2015 #14 Del Skrevet 21. november 2015 Vet ikke hvem du er, men jeg digger nye folk så, så koselig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 21. november 2015 #15 Del Skrevet 21. november 2015 Aner ikke hvem du er , men welcome back i guess. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 21. november 2015 #16 Del Skrevet 21. november 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 21. november 2015 #17 Del Skrevet 21. november 2015 Jeg så nicket ditt tidligere i dag, og håpet det var du som var tilbake, @Citronella. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 21. november 2015 #18 Del Skrevet 21. november 2015 Vet ikke hvem du er, men jeg digger nye folk så, så koselig! Takk og takk! Aner ikke hvem du er , men welcome back i guess.Jeg vet hvem du er Åh, nå ble jeg nysgjerrig! Du er sikkert en gammel bruker med nytt nick? Jeg så nicket ditt tidligere i dag, og håpet det var du som var tilbake, @Citronella. Så hyggelig! Du er jo en legende her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 21. november 2015 #19 Del Skrevet 21. november 2015 Godt å ha deg tilbake :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 21. november 2015 #20 Del Skrevet 21. november 2015 Godt å ha deg tilbake :DTakk Hummels. Du er en bra mann. Husk det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå