Manuboy Skrevet 2. november 2015 #1 Del Skrevet 2. november 2015 Dere trenger ikke si at dere elsker eller har elsket kjæresten deres, for det gjør dere/gjorde dere ikke. Ingen kan få meg til å tro noe annet. Dere følte ikke ekte kjærlighet for henne eller han. Akkurat nå er jeg singel, men jeg har hatt kjæreste og jeg er sånn som får lett jenter etter meg. Når jeg hadde kjæreste så var det spesielt ei annen jente som prøvde seg. Hun prøvde alt for at jeg skulle ha sex med henne. Prøvde å forføre meg og tok meg i skrittet for å få meg stiv og kåt. Mange gutter og menn hadde nok hatt sex med henne, hadde latt lystene og spenningen tatt overhånd. Fått skikkelig hjertebank. Vet dere hva jeg gjorde? Jeg ble kvalm, fikk ikke noe hjertebank og tankene mine gikk til kjæresten min, den eneste jenta jeg elsket og tente på, som satt hjemme og ventet på meg. Jeg sa til denne jenta at hun skulle holde seg unna for jeg har kjæreste, noe hun visste godt og det var kun henne som fikk lov å ha sex med meg. Kun hun som gjorde meg skikkelig kåt. Blir jeg kåt av noe annet så er det ikke ekte kåthet sånn som jeg føler av kjæresten min. Jenta ble fornærmet men det fikk hun bare bli. Det var kjæresten min jeg skulle passe på og være god mot.Dessverre forsvant følelsene våre for hverandre litt og vi merket vi var litt for forskjellig. Vi ha tenkt det kan vel ikke gjøre så mye, men vi har likevel tatt en pause for å se. Om de kriblende følelsene kan komme igjen. Vi møtes for sex av og til og for å finne på noe hyggelig sammen, for å ikke glemme hverandre. Hadde ikke jeg hatt følelser for kjæresten min den gangen denne jenta prøvde seg så hadde jeg likevel ikke hatt sex med henne. Såpass respekt har jeg for andre mennesker. Jeg hadde slått opp kjæresten før jeg gikk til andre. Det verste jeg vet er å såre andre og har nesten ikke klart det når jeg har måttet slå opp med noen. En av de verste måtene å såre noen på er å være utro mot de så det kunne aldri falt meg inn å gjøre mot noen. Det er umenneskelig. Det er ekkelt. Det er grusomt. Jeg hadde hatt så dårlig samvittighet etterpå at jeg hadde vert ødelagt. Hvorfor slår/slo dere ikke opp med kjæresten før dere gjør/gjorde noe sånt? Hvorfor være sammen med noen dere ikke elsker nok? Er det for spenninga sin del? Er det gøy å såre andre? Dere skulle fått straff for å såre noen så grusomt. Dere skulle måttet holdt dere unna det andre kjønn til dere fikk mer vett i hodet. Dere må slutte å tenke med feil hodet (for menn) eller musa (for kvinner). Måtte få det ut, for utroskap gjør meg trist og frustrert. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #2 Del Skrevet 2. november 2015 Enda en bruker...? Anonymkode: 47381...a50 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manuboy Skrevet 2. november 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 2. november 2015 Enda en bruker...? Anonymkode: 47381...a50Hæ? Jeg hadde en bruker kalt footballboy eller noe sånt. Husker ikke helt det nicket. Jeg slettet den for en stund siden og lagde denne. Er ikke det lovlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 2. november 2015 #4 Del Skrevet 2. november 2015 Følelser har en tendens til å være relative. Enhver person har forskjellige følelser. Selv om dette føles fullstendig galt for deg, er det andre hvor det føles annerledes. Det er fint mulig å både elske noen òg være utro. Det betyr ikke at det er rett, men at det er - følelsesmessig - gjennomførbart. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manuboy Skrevet 2. november 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Følelser har en tendens til å være relative. Enhver person har forskjellige følelser. Selv om dette føles fullstendig galt for deg, er det andre hvor det føles annerledes. Det er fint mulig å både elske noen òg være utro. Det betyr ikke at det er rett, men at det er - følelsesmessig - gjennomførbart.Jeg får det ikke til å stemme at et menneske vil såre kjæresten, kona eller mannen sin så hardt hvis det var ekte kjærlighet med i bildet. De må begynne å tenke med hjernen. Ikke underlivet. Jeg har klart det og da klarer alle det, hvis de vil. Endret 2. november 2015 av Manuboy 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 2. november 2015 #6 Del Skrevet 2. november 2015 Jeg får det ikke til å stemme at et menneske vil såre kjæresten, kona eller mannen sin så hardt hvis det var ekte kjærlighet med i bildet. De må begynne å tenke med hjernen. Ikke underlivet. Jeg har klart det og da klarer alle det, hvis de vil.Du kan dessverre ikke bruke deg selv som eksempel for hvordan resten av menneskeheten skal fungere. Poenget mitt er at for noen er det enklere å være utro enn for andre. Det handler ikke nødvendigvis om hvor sterk følelsene er for partneren sin. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manuboy Skrevet 2. november 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 2. november 2015 Du kan dessverre ikke bruke deg selv som eksempel for hvordan resten av menneskeheten skal fungere. Poenget mitt er at for noen er det enklere å være utro enn for andre. Det handler ikke nødvendigvis om hvor sterk følelsene er for partneren sin.Hvis de har sterke følelser for partneren sin. Hvorfor vil de da ødelegge forholdet deres? De vet at utroskap er det de færreste som tilgir, så da blir det mest sannsynlig slutt. Da har de fått det som de vil. Knust en person. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #8 Del Skrevet 2. november 2015 Jeg var utro mot min forrige kjæreste og jeg ELSKET han. Du vet ingenting om meg og han, så slutt å påstå at du gjør det. Faen altså, slike folk. Trist hvordan andre tror de kjenner til andre menneskers følelser. News flash, you don't! Anonymkode: 01d31...8f4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 2. november 2015 #9 Del Skrevet 2. november 2015 Du snakker om utroskap og samliv på samme ureflektekterte måte som jeg gjorde da jeg var 16 år og visste fuckall om verden og livet og mennesker. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 2. november 2015 #10 Del Skrevet 2. november 2015 Hvis de har sterke følelser for partneren sin. Hvorfor vil de da ødelegge forholdet deres? De vet at utroskap er det de færreste som tilgir, så da blir det mest sannsynlig slutt. Da har de fått det som de vil. Knust en person. Hvorfor kjører så mange litt for fort? Hvorfor spiser mange litt for usunt? Hvorfor drikker mange alkohol, selv om det er gift for kroppen? Røyk? Piller? Steroider? Det finnes like mange forskjellige grunner som det finnes mennesker. At du ikke kan gjøre det, betyr ikke at andre ikke kan gjøre det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mats Skrevet 3. november 2015 #11 Del Skrevet 3. november 2015 Her på kg er det greit å være utro. Ikke bry seg om andre. Kjør på. Lev livet og vær utro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulveedderkopp Skrevet 3. november 2015 #12 Del Skrevet 3. november 2015 Å elske en person er ikke det motsatte av å være utro. Verden er ikke svart og hvit. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 3. november 2015 #13 Del Skrevet 3. november 2015 Verden er ikke sort/hvit, dermed kan man fint elske partneren sin og fortsatt være utro. Om det er rett, er ikke opp til meg å dømme. Enhver situasjon og forhold er unikt, én person kan ikke generalisere for alle andre, nettopp fordi ett eksempel ikke inneholder nok for å kunne generalisere. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 3. november 2015 #14 Del Skrevet 3. november 2015 Ryddet for personangrep. pinar, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Allis Hagtorn Skrevet 3. november 2015 #15 Del Skrevet 3. november 2015 Tråd nummer 5675314689632 om utroskap fra småttiser som har 0% erfaring fra langvarige forhold.Utroskap, små tasser og analsex går virkelig aldri av moten her inne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 3. november 2015 #16 Del Skrevet 3. november 2015 Tråd nummer 5675314689632 om utroskap fra småttiser som har 0% erfaring fra langvarige forhold.Utroskap, små tasser og analsex går virkelig aldri av moten her inne. Nå gjelder det å eldes som vin og ikke som melk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pistasjenøtt15 Skrevet 3. november 2015 #17 Del Skrevet 3. november 2015 Jeg vet ikke hvorfor de som er utro er det. Kan være manglende følelser for partneren, men kan også være misnøye med sexlivet. Kan også være behov for spenning og bekreftelse på at man er attraktiv. Er mange grunner, noen kanskje verre enn andre. Men det er iallefall et egoistisk behov som ligger bak å være utro, uansett hva som er motivasjonen. Man tenker på seg selv og egne behov først, og ikke på hvordan det er for partneren. Og heller ikke for hvordan det er for den tredje part, som kan få følelser for deg også. Man tenker heller ikke på eventuelle barn eller andre som er involvert. Å være utro krever at man setter egne behov foran hensynet til andre og andres følelser. Det betyr ikke at man nødvendigvis mangler følelser for den andre, men det betyr at de behovene en selv har føles viktigere enn andre ting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #18 Del Skrevet 3. november 2015 Utenfor nettet er sier folk det er unormale mennesker som driver med utroskap. På nett sier folk det er normalt. Rart det der..Håper dere som har vert utro får oppleve at noen er utro mot dere igjen. Så får dere smake deres egen medisin. Anonymkode: c87a2...d1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 3. november 2015 #19 Del Skrevet 3. november 2015 Utenfor nettet er sier folk det er unormale mennesker som driver med utroskap. På nett sier folk det er normalt. Rart det der..Håper dere som har vert utro får oppleve at noen er utro mot dere igjen. Så får dere smake deres egen medisin. Anonymkode: c87a2...d1eHar opplevd utroskap jeg, det reddet forholdet på daværende tidspunkt. Så for meg var det ikke verdens undergang, men heller en kjedelig opplevelse der og da. Vi kom oss gjennom det. Har forøvrig ikke selv vært utro, men jeg erkjenner at det finnes situasjoner der det kan oppstå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #20 Del Skrevet 4. november 2015 Dummeste jeg har lest på lenge. Verden er ikke svart-hvit, og det er fullt mulig å være utro selv om man oppriktig elsker noen andre.Men flott for deg om du finner glede i å fremstille deg som perfekt og uten feil. Anonymkode: 0556e...dee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå