Gå til innhold

Magesmerter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Har i de siste 2 ukene vært plaget av smerter øverst i magen.

Vært hos legen, skal ta noen blodprøver, men virker ikke som han tok det veldig seriøst. Han mente det kunne være bivirkining fra NAIDS. Så da har jeg kuttet ut disse, men jeg har forsatt vondt. Han mente da det kunne være galleproblemer.  Pappa har hatt gallestein og han hylte å skreik i smerte, sånn har jeg det ikke. Når krampen kommer er det akkurat som noen klemmer rundt øverst i magen, rett under brystkassen. Spesielt på høyre side. Det kommer typisk en stund etter jeg har spist. Spesielt middag er vanskelig.

Noen som har noen tips? Sliter ordtlig med matlysten.

Anonymkode: 78a9c...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jo være det tar litt tid fra du kutta ut NAIDS og til det har "effekt" av at du kutta de ut. Og når legen har rekvirert blodprøver så er jo det å ta det seriøst. Blodprøver kan bidra til å gi et svar. Ellers er det (som vanlig på KG) vanskelig for oss andre her å svare på hva det kan være. Men hvis smerten kommer hvis du spiser sjelden og mye, kan du heller prøve å spise lite og ofte. Spiser du lite og ofte, kan du heller prøve å spise sjelden og mye. Se om det kan hjelpe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...