poppisline Skrevet 1. november 2015 #1 Del Skrevet 1. november 2015 Jeg er en 25 år gammel jente som kommer fra Bergen, flyttet til Oslo i slutten av desember ifjor. Jeg har ikke det store nettverket i oslo og har veldig lyst til å bli kjent med flere. Glad i vin, turer, shopping, ta en kaffe. Så å si det meste! Er veldig lite kresen og liker å finne på litt forskjellig. Såeee, kunne du tenke deg å bli kjent med meg, ta en kaffe og en liten prat? Er veldig grei, hvis det hjelper på. HEHE og biter selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #2 Del Skrevet 2. november 2015 Bli med i facebook gruppen "Venninner<3 " å legg ut der, vi er mange koselige jenter som vil bli kjent med andre kule jenter i Oslo Anonymkode: 65f60...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mollipop Skrevet 3. november 2015 #3 Del Skrevet 3. november 2015 Jeg er i samme båt som deg! med samme interesser jeg blir gjerne med å ta en kaffe en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
batwoman007 Skrevet 28. desember 2015 #4 Del Skrevet 28. desember 2015 Jeg blir gjerne med på en kaffe en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 29. desember 2015 #5 Del Skrevet 29. desember 2015 Jeg har så lyst til å få meg venninne(r) som er forståelsesfulle og greie, og til å stole på selvsagt. Som jeg kan shoppe dameklær sammen med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babygirl29 Skrevet 7. mai 2016 #6 Del Skrevet 7. mai 2016 Den 31. oktober 2015 at 22.46, poppisline skrev: Jeg er en 25 år gammel jente som kommer fra Bergen, flyttet til Oslo i slutten av desember ifjor. Jeg har ikke det store nettverket i oslo og har veldig lyst til å bli kjent med flere. Glad i vin, turer, shopping, ta en kaffe. Så å si det meste! Er veldig lite kresen og liker å finne på litt forskjellig. Såeee, kunne du tenke deg å bli kjent med meg, ta en kaffe og en liten prat? Er veldig grei, hvis det hjelper på. HEHE og biter selvfølgelig ikke. Hei, jeg er ei jente på 29 år som sliter med akkurat det samme. Jeg har bodd i flere år i Halden, men flyttet til Oslo pga. jobb. Synes det er vanskelig å få nye venner her ettersom jeg jobber med eldre mannfolk og ikke er i et jentemiljø her. Hvis du er interessert å bli bedre kjent, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå