leahw Skrevet 1. november 2015 #1 Del Skrevet 1. november 2015 For 3 uker siden fikk jeg mensen, så da begynte jeg på p-pillene yasminelle etter en langt pause. Har siden det tatt de på samme tidspunkt hver dag, og ikke mistet en eneste pille. I natt hadde jeg sex uten kondom. Jeg er litt bekymret, burde jeg være det eller er jeg safe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 1. november 2015 #2 Del Skrevet 1. november 2015 Du skulle ikke vurdere å lese pakningsvedlegget ditt da? Der står det hvor lang tid det tar før du er trygg på akkurat det merket avhengig av når i syklusen du begynner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #3 Del Skrevet 1. november 2015 Du skulle ikke vurdere å lese pakningsvedlegget ditt da? Der står det hvor lang tid det tar før du er trygg på akkurat det merket avhengig av når i syklusen du begynner. Det beste rådet man kan gi - jeg fatter ikke hvordan alle disse p-pilletrådene er mulige. Anonymkode: 2f8b2...4e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå