Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again


Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11000kr i gave til sin 11 år gamle lillesøster... :ph34r: håper ikke Isabell lærer henne sin egen bruk av penger 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Belbus skrev:

11000kr i gave til sin 11 år gamle lillesøster... :ph34r: håper ikke Isabell lærer henne sin egen bruk av penger 

hvor har du det fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Miranda16 skrev:

hvor har du det fra?

Snapchat. Syntes det var veldig drøyt med mindre hun skal sette de på sparing :ohmy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Belbus skrev:

Snapchat. Syntes det var veldig drøyt med mindre hun skal sette de på sparing :ohmy: 

Folk som flasher med casha er det dummeste jeg vet, egoet til disse to er you to the roof.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff. Jeg tror ikke hun selv skjønner at denne inntekten hun har nå kun er for en veldig begrenset periode.

Jeg kan ikke se for meg Sraad bli i rampelyset på 3 plass på blogg.no til hun går av med pensjon. Hun har på en måte "vunnet i lotto" med de pengene hun har nå - for det er ikke noe som kommer til å komme hvert år.

Hun er 22 år gammel, og kunne ha hatt et ganske stort forsprang (med tanke på kjøp av bolig, bil og bygge seg et nettverk), men neida - her går det i fake merkevarer, reiser til GC, 11k til småsøsken, operasjoner, og å forsørge den oppblåste typen sin. (Pierre er langt nede på blogglisten og tjener vel ikke 1/10 del av hva hun gjør).

Det er så vanvittig dumt. Nå har hun snart ikke mer å skrive om og det er faktisk ikke talent som har fått hun dit hun er i dag, men et realityprogram. Å bruke clickbaits som "Hvorfor var jeg i fosterhjem :O :O :O" er så usmakelig og lavt at jeg får frysninger. Hun skjønner ikke en prosentdel av hvilket bilde hun sender ut til unge jenter som faktisk ser opp til denne dama! Ser at kommentarene hennes på Insta hovedsakelig er fra jenter født etter år 2000 - noe som hadde vært greit om hun hadde vært en ok-rollemodel med i det minste EN hjertesak, men nei. Jeg hadde ikke fått sove om natten om min datter / lillesøster hadde sett opp til henne. 

Innlegg ryddet for utsagn om kropp

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er interessant hvordan hun gang på gang understreker at hun er "kresen på mat". Vil ikke akkurat si at det å bare spise burger, pizza og biff og ikke like grønnsaker er å være kresen. Mer en ekstremt enkel smak, og kanskje noe barnslig. Ikke det at det er så farlig hva folk liker å spise, men måten hun skriver det på får det til å virke som at hun desperat forsøker å fremstå som high maintenance på dette området også. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, 365vinter skrev:

Synes det er interessant hvordan hun gang på gang understreker at hun er "kresen på mat". Vil ikke akkurat si at det å bare spise burger, pizza og biff og ikke like grønnsaker er å være kresen. Mer en ekstremt enkel smak, og kanskje noe barnslig. Ikke det at det er så farlig hva folk liker å spise, men måten hun skriver det på får det til å virke som at hun desperat forsøker å fremstå som high maintenance på dette området også. 

Jeg måtte inn å se og jeg tolker "kresen" litt annerledes enn du gjør.

 

Jeg sier også at jeg er kresen i matveien. Men det er fordi det er mye jeg ikke liker. Jeg liker ikke sushi, all mulige sauser, rømme,dressing, potetsalat, smør, sopp, sjømat ( bortsett fra noe fisk) Jeg kunne ramset opp mye mer. Og jeg hater å spise i selskaper og lignende fordi jeg finner så sjeldent mat jeg liker, og jeg synes det er flaut. Det er mye "fancy" mat jeg ikke synes er godt. Så når jeg er ute spiser jeg heller "enkel" mat. 

 

Så jeg vil da si jeg er kresen i matveien. Så jeg tolker at hun da kanskje er litt som meg? Kanskje ikke liker å prøve ut ny mat  og synes derfor det er vanskelig å tenke på å kutte ut kjøtt (det hun liker) og prøve en helt nytt som vegetariansk der hun ikke vet helt hva hun går til og hva man kan lage.  For hva kan hun spise da, tenker hun.

 

Nå skal det sies at om hun søker litt på vegetarbloggen  og lignende sider er det masse gode oppskrifter så det er ikke så vanskelig å spise vegetariansk som hun kanskje tror :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Unagi skrev:

Jeg måtte inn å se og jeg tolker "kresen" litt annerledes enn du gjør.

 

Jeg sier også at jeg er kresen i matveien. Men det er fordi det er mye jeg ikke liker. Jeg liker ikke sushi, all mulige sauser, rømme,dressing, potetsalat, smør, sopp, sjømat ( bortsett fra noe fisk) Jeg kunne ramset opp mye mer. Og jeg hater å spise i selskaper og lignende fordi jeg finner så sjeldent mat jeg liker, og jeg synes det er flaut. Det er mye "fancy" mat jeg ikke synes er godt. Så når jeg er ute spiser jeg heller "enkel" mat. 

 

Så jeg vil da si jeg er kresen i matveien. Så jeg tolker at hun da kanskje er litt som meg? Kanskje ikke liker å prøve ut ny mat  og synes derfor det er vanskelig å tenke på å kutte ut kjøtt (det hun liker) og prøve en helt nytt som vegetariansk der hun ikke vet helt hva hun går til og hva man kan lage.  For hva kan hun spise da, tenker hun.

 

Nå skal det sies at om hun søker litt på vegetarbloggen  og lignende sider er det masse gode oppskrifter så det er ikke så vanskelig å spise vegetariansk som hun kanskje tror :)

Joda, jeg ser den :) Jeg er bare mer vant med å bruke uttrykket om de som kanskje har en litt mer "fancy" smak enn den fastfooden hun stadig legger ut bilder av, og bygger vel derfor på en mer snever forståelse av det enn det som er vanlig. Skrev det også litt i lys av den konteksten bloggen hennes utgjør. Hun fronter veldig dyre vaner og forsøker å fremstille livet sitt som så glamorøst, og da virker det som om dette med at hun er kresen på mat er enda et ledd i forsøket på å fremstå som en diva.  

Endret av 365vinter
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er mulig :)Jeg var ikke lest så mye inn på bloggen så jeg vet ikke hva hun eventuelt har skrevet i andre innlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt drama mellom Isabel og Ariel Søyland (kjæresten til broren til Pierre). I går blogget vissnok Ariel (arielsoylandos.blogg.no) et innlegg hun kalte 'til toppblogger' som tydeligvis er dedikert til Isabel. Nå slår Isabel tilbake på sin blogg.. Oh the drama never ends

Endret av embla1807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus
22 minutter siden, embla1807 skrev:

Nytt drama mellom Isabel og Ariel Søyland (kjæresten til broren til Pierre). I går blogget vissnok Ariel (arielsoylandos.blogg.no) et innlegg hun kalte 'til toppblogger' som tydeligvis er dedikert til Isabel. Nå slår Isabel tilbake på sin blogg.. Oh the drama never ends

Det innlegget passet vel bedre til SE enn til Isabel ..? Jeg tolket det i alle fall slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, medeus skrev:

Det innlegget passet vel bedre til SE enn til Isabel ..? Jeg tolket det i alle fall slik.

Kunne sikkert passet til henne også, men innlegget til Isabel lyser at det er rettet mot Ariel. Ariel er venn med Martine, og Isabel og Ariel har derfor aldri kommet overens. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus
11 timer siden, 365vinter skrev:

Synes det er interessant hvordan hun gang på gang understreker at hun er "kresen på mat". Vil ikke akkurat si at det å bare spise burger, pizza og biff og ikke like grønnsaker er å være kresen. Mer en ekstremt enkel smak, og kanskje noe barnslig. Ikke det at det er så farlig hva folk liker å spise, men måten hun skriver det på får det til å virke som at hun desperat forsøker å fremstå som high maintenance på dette området også. 

Kanskje hun kan lese denne http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=Kresen&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, embla1807 skrev:

Nytt drama mellom Isabel og Ariel Søyland (kjæresten til broren til Pierre). I går blogget vissnok Ariel (arielsoylandos.blogg.no) et innlegg hun kalte 'til toppblogger' som tydeligvis er dedikert til Isabel. Nå slår Isabel tilbake på sin blogg.. Oh the drama never ends

Hva er greia mellom de to? Hvorfor liker ikke de hvetandre. Gidder ikke å  klikke meg inn på bloggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tipper de to samarbeider om denne "krangelen". Ariel er bestevenn med eksen sin(broren til Pierre), og Isabel har fortalt at hun har et kjempegodt forhold til han. Alt dette er sikkert for klikk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, medeus skrev:

Det innlegget passet vel bedre til SE enn til Isabel ..? Jeg tolket det i alle fall slik.

Ariel bor jo med SE og de er gode venner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, frk91 skrev:

Tipper de to samarbeider om denne "krangelen". Ariel er bestevenn med eksen sin(broren til Pierre), og Isabel har fortalt at hun har et kjempegodt forhold til han. Alt dette er sikkert for klikk.

Det kan godt stemme. Isabel er jo desperat etter klikk og gjør hva som helst. 

Men jeg kan ikke fatte og begripe at folk fortsatt leser bloggen hennes? Hvorfor? :klo: Jenta driver med clickbait så det holder. Blir så flau.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...