Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Det lå VELDIG i kortene at hun og Pierre ville bli kjærester. Isabel får prisen for årets verste venninne!  Håper Martine har kommet seg videre og gir faen I to nå. Ingenting å samle på.

Men ja, sykt stort mellomrom mellom puppene! Hvilken dyktig kirurg sier det er ok å droppe støttebh om dagen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Også de jævlige overskriftene HVER dag på bloggen da..  Håper hele businessen hennes blir skrinlagt etter PH begynner igjen. Narsissistiske lille jentungen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Synes det er så teit med de i kommentarfelten som sier, slutt å hver så negative og misunnelig da. Puppene hennes er fine, kirurgene i Thailand er kjempe dyktige og vet hva de snakker om, helt greit å gå uten støttebh litt på dagen, folk vet ikke hva de snakker om osv. Altså, hvem er det som liksom er misunnelig på de puppene? Jeg kan gå å skaffe meg samme pupper hvis jeg vil. Tydeligvis fjortiser som kommenterer. 

Men sa ikke hun på bloggen sin for en stund siden hun skulle være med på et tv program?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har superparet kommet til Norge igjen, og i morgen kommer endelig sannheten frem, og hun skal oute noen "idioter". Forstår ikke helt hva hun prater om, men tipper det fristet mer å promotere for noe ala scandalbeauties enn en sliten nattklubb i Thailand. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, frk91 skrev:

Nå har superparet kommet til Norge igjen, og i morgen kommer endelig sannheten frem, og hun skal oute noen "idioter". Forstår ikke helt hva hun prater om, men tipper det fristet mer å promotere for noe ala scandalbeauties enn en sliten nattklubb i Thailand. 

Hun skal svare på hvorfor de fikk sparken på GG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Blue Ivy. skrev:

Synes det er så teit med de i kommentarfelten som sier, slutt å hver så negative og misunnelig da. Puppene hennes er fine, kirurgene i Thailand er kjempe dyktige og vet hva de snakker om, helt greit å gå uten støttebh litt på dagen, folk vet ikke hva de snakker om osv. Altså, hvem er det som liksom er misunnelig på de puppene? Jeg kan gå å skaffe meg samme pupper hvis jeg vil. Tydeligvis fjortiser som kommenterer. 

Men sa ikke hun på bloggen sin for en stund siden hun skulle være med på et tv program?

Det var "det beste vorspielet" hun mente.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemmer ikke da Pierre i dette forsvarsinnlegget forsvarte seg med at han kun var utro to ganger, og dette hadde han gode grunner til, og derfor var han ikke bad guy. <3

Isabel på snap er noe av det mest narsissistiske jeg har sett. Hun slår jo faktisk Kylie Jenner på å filme meningsløse videoer av seg selv der pupper og lepper er i fokus, av og til med innslag av at vi må sjekke bloggen og hun snakker dritt om sine "haters" som er sjalu. Isabel ❤️

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mm456 skrev:

Glemmer ikke da Pierre i dette forsvarsinnlegget forsvarte seg med at han kun var utro to ganger, og dette hadde han gode grunner til, og derfor var han ikke bad guy. <3

Det betydde jo dessuten ingenting. :P Jaja, han er bare en liten guttunge.

Endret av neiognei
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rose11 skrev:

Gidder ikke å klikke meg inn på bloggen hennes, men har hun sagt hvorfor de fikk sparken på GG? 

De hadde sagt opp fordi de var uproffesjonelle.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skrev hun i kommentarfeltet i dag. Lene: Åh, sånne som deg ELSKER jeg! For deg gleeeder jeg meg til å vise at jeg har sååå mye mer i vente for deg å hate på! Kjære vennen, følg med de kommende ukene, for da skal du få lov til å irritere deg sååå utrolig mye mer når du ser hvor fremgangsrik jeg er. <3 STOR KLEM

(var et svar til denne kommentaren: Du mister så mye respekt når det er åpenbart hvor hardt du prøver å framstå som "rik" ved å poengtere at du bor i "suite" og at du liksom kun liker eksklusive steder. Det er så komisk, i og med at du har vært representant for den mest harry nattklubben som eksisterer- GRABBARNA GRUS. Haha, du prøver for hardt, og det er komisk å følge med. Når dine 13 år gamle lesere får en ny sesong av paradise, så er du nok glemt)

lurer på hva dette er snakk om. Skal hun tilbake på tv skjermen? Tilbake til paradise hotel?? Må si jeg er nysgjerrig.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, bordogstol skrev:

Dette skrev hun i kommentarfeltet i dag. Lene: Åh, sånne som deg ELSKER jeg! For deg gleeeder jeg meg til å vise at jeg har sååå mye mer i vente for deg å hate på! Kjære vennen, følg med de kommende ukene, for da skal du få lov til å irritere deg sååå utrolig mye mer når du ser hvor fremgangsrik jeg er. <3 STOR KLEM

(var et svar til denne kommentaren: Du mister så mye respekt når det er åpenbart hvor hardt du prøver å framstå som "rik" ved å poengtere at du bor i "suite" og at du liksom kun liker eksklusive steder. Det er så komisk, i og med at du har vært representant for den mest harry nattklubben som eksisterer- GRABBARNA GRUS. Haha, du prøver for hardt, og det er komisk å følge med. Når dine 13 år gamle lesere får en ny sesong av paradise, så er du nok glemt)

lurer på hva dette er snakk om. Skal hun tilbake på tv skjermen? Tilbake til paradise hotel?? Må si jeg er nysgjerrig.

Sikkert bare en forside på FHM, ellerno. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så teit at hun leker A kjendis og rik. Hun er så hoven og arrogant. Tror at alle er sjalu på henne. Bitch please. Hun er nok glemt snart. Hvert fall når PH starter opp neste år. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, smalls skrev:

Det er så teit at hun leker A kjendis og rik. Hun er så hoven og arrogant. Tror at alle er sjalu på henne. Bitch please. Hun er nok glemt snart. Hvert fall når PH starter opp neste år. 

La henne leke, hun er ung og vakker, tiden nå skal jo nytes, jeg tror mange er litt sjalu jeg da. Jeg kjenner meg litt sjalu på det håret og muligheten til å være i varme strøk! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Titan skrev:

La henne leke, hun er ung og vakker, tiden nå skal jo nytes, jeg tror mange er litt sjalu jeg da. Jeg kjenner meg litt sjalu på det håret og muligheten til å være i varme strøk! :)

Ok. Skjønner ikke hva det er å være sjalu på? Silikon pupper har jeg, ikke har jeg lyst til å jobbe på en klubb hver dag hvor jeg viser ansikt og fester. Jeg liker ikke den hovne holdningen. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...