Gå til innhold

Hva tjener dere egentlig, og hva jobber dere med???


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Leste et innlegg i et annet forum der noen kom inn på dette, og ble litt nysgjerrig - mange hadde 60 000 utbetalt i mnd! (Tilsammen,altså, et par...) Hvilke jobber er dette, og hvilken utdanning snakker vi om her?? Og hva skatter dere??Selv er jeg nyutdannet (I fjor vår)og jobber som systemkonsulent. Jeg har vel 16 000 i grunnlønn i mnd (blir alltid litt mer pga overtid) og skatter 37%. Dette skal dekke husleie, studielån, billån, hesten min osv osv osv. Hva med dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ok, da er også jeg anonym gjest. :blunke:

Jeg jobber som saksbehandler i bank, og tjener fra denne måned nesten 300.000 kroner i året. I tillegg kommer en dobbel barnetrygd og barnebirag. Så det blir vel en 24.000 kroner i netto hver måned det. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvordan får du det til?? (Anonym gjest over her..) Jeg( som startet innlegget) har en årslønn på 310 000,- men har da ikke mer enn vel 16 000 utbetalt i mnd?? Og du har 24 000??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:-? Syns jeg har grei lønn med ca. 22000 brutto pr. mnd, men ser jo at det ikke er så enormt..... Har dere mye utdannelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym jeg også ;)

Har jobbet meg opp en Gjentagende inntekt, jeg. Det vil si at jeg har tjent et par mill. på ca 3 mnd. arb. med ca 15 timers arb.uke.

Det er å anbefale! Jeg jobber med det fortsatt og skal gjøre det i minst 2 år til (Kan man noen gang slutte når inntekten bare øker?)

Delmålet mitt er å ha 44 000 i mnd. om to mnd. (Og da kunne ha det selv om jeg tar meg hvor lang ferie jeg måtte ønske!)

Det er ingen andre alternativer, når man først har forstått dette!!

:briller::briller::briller::briller::briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sivilingeniører har en gjennomsnittlig begynnerlønn på 325.000. Dvs etter 5 års utdannelse.

Jeg har jobbet i snart et år, og har nå kommet opp i 350.000. Jobber med utvikling av nye spareprodukter i bank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har 1/2 års utdannelse som medisinsk sekretæ, har utbet. 10000 kr. i mnd., skjønner ikke hvordan jeg kan overleve når jeg hører inntekten til andre her inne. I tillegg er min mann student og har vel 10000 kr utbet. i mnd., det innkluderer lån, stipent og en liten bijobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du som startet denne tråden her inne. - - Og lurte litt på inntekten min ?

Jeg har ca: 20.000 utbetalt hver måned. Men i tillegg kommer jo barnetrygd og barnebidrag, Så det blir ca: 24.000 pr måned det. :D Jeg har for ordens skyld nesten 300.000 i årslønn. Og jeg har vel lavere skatt enn gjennomsnittet vil jeg tro.

Så sånn er det !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Kjæresten min er nyutdannet siviløkonom og jobber i et konsulentfirma. Han har bruttolønn på 33.000 i måneden, og jobber til gjengjeld minst 60 timer i uken. Dvs at lønnen ikke egentlig er så bra som den høres ut til! Man kan ikke bare se på lønnen, men også hvor mye man må jobbe for den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

250 000 her i året + overtid - jobber som Admin. Sekretær/innkjøper.

:D

Klarer meg helt ypperlig på det, men det hjelper jo å ha en ektemann med god inntekt da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Vist det er noen som vil tjene mye penger, så kan dere sende en mail til meg så skal jeg sende dere info.

WGI er forbudt å markedsføre i norge, så linken er slettet. Hege (mod.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Herregud!!

Folk her tjener jo så mye....

Nå har jeg riktignok ikke valgt meg et yrke å bli rik av, men likevel...

Jeg jobber i en barnehage som barne-og ungdomsarbeider, og jeg har mellom 16-17000kr brutto i måneden... (Jeg har ikke så mye annsinnitet enda heller,da)

Har utbetalt ca. 10000kr i mnd, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dagmamma, og tjener ca 11000 på det, så kommer i tilegg kontanstøtte og barnetrygd.

Det blir til sammen, ca 16500, så for meg lønner det seg å vere hjemme!

Mannen min har vel utbetalt ca 30000, så vi sitter rimlig bra i det!

Men så har vi mye lån også da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...