Gjest Asti Skrevet 4. februar 2018 #1241 Del Skrevet 4. februar 2018 Til dere som lurer på hvor man kan se Vixen. Kampanje viser "fesjået" fra klokken 20: http://kampanje.com/medier/2018/02/folg-prisutdelingen-av-vixen-influencers-awards-her/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engangstilfelle Skrevet 4. februar 2018 #1242 Del Skrevet 4. februar 2018 Jeg trykte på videolinken, men kommer til Vixens side/overføring? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 4. februar 2018 #1243 Del Skrevet 4. februar 2018 1 minutt siden, engangstilfelle skrev: Jeg trykte på videolinken, men kommer til Vixens side/overføring? Eller? De begynner ikke før 20:00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 4. februar 2018 #1244 Del Skrevet 4. februar 2018 (endret) 2 minutter siden, engangstilfelle skrev: Jeg trykte på videolinken, men kommer til Vixens side/overføring? Eller? Jeg hadde ikke testet, men lenken ser slik ut: http://vixen.videoforweb.no Dvs. kommer til http://videoforweb.no Endret 4. februar 2018 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engangstilfelle Skrevet 4. februar 2018 #1245 Del Skrevet 4. februar 2018 Akkurat nå, orfeus skrev: De begynner ikke før 20:00 Akkurat nå, Asti skrev: Jeg hadde ikke testet, men ser slik ut. Her er lenken: http://vixen.videoforweb.no Takk. Egentlig lurte jeg på om Kampanje kun linket til Vixens egen stream og at alle klikk på kampanjes link gir klikk/besøk til Vixen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 4. februar 2018 #1246 Del Skrevet 4. februar 2018 Akkurat nå, engangstilfelle skrev: Takk. Egentlig lurte jeg på om Kampanje kun linket til Vixens egen stream og at alle klikk på kampanjes link gir klikk/besøk til Vixen. Korrigerte svaret mitt. En kommer inn på http://videoforweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engangstilfelle Skrevet 4. februar 2018 #1247 Del Skrevet 4. februar 2018 (endret) 1 minutt siden, Asti skrev: Korrigerte svaret mitt. En kommer inn på http://videoforweb.no Jeg så ikke det. Ålreit, så bra! Takk for link. Endret 4. februar 2018 av engangstilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xemiliex Skrevet 4. februar 2018 #1248 Del Skrevet 4. februar 2018 27 minutter siden, Zoey skrev: TV2 har vel en smule egeninteresse av at interessen og hype rundt bloggere i Norge holdes både høy og varm.. Hint: Bloggerne. Så TV2 forventer jeg egentlig er sist ute med eventuell kritikk av Vixen eller noe annet som kan skape blest rundt realitystjernene deres uten at det koster dem markedsføringskroner. Riktig. TV2 har sterke kommersielle bindinger til de største bloggerne og kommer ikke til å sette et kritisk søkelys på hverken dem eller bransjen de representerer. De lar heller den mest uansvarlige bloggeren av de alle få sin egen TV-serie. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 4. februar 2018 #1249 Del Skrevet 4. februar 2018 2 minutter siden, xemiliex skrev: Riktig. TV2 har sterke kommersielle bindinger til de største bloggerne og kommer ikke til å sette et kritisk søkelys på hverken dem eller bransjen de representerer. De lar heller den mest uansvarlige bloggeren av de alle få sin egen TV-serie. 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 4. februar 2018 #1250 Del Skrevet 4. februar 2018 8 timer siden, pøbelsara skrev: Det handler vel virkelig ikke om å være snurt. De har vært et kritisk blikk på bloggere/influencere/SoMe lenge, og måten de har blitt behandlet på i denne saken, bekrefter jo alt det de har stilt spørsmål ved i bloggen sin. Så påstanden om at de er snurt, er virkelig feilslått. Jeg håper og tror at dette er starten på et mye mer kritisk søkelys på forretningsmetodene som benyttes i bransjen. Jeg HÅPER at dette er begynnelsen på slutten av at all kritikk mot bransjen besvares med snurring, furting, gjennomsiktige whatabout-avledningsmanøvre og «jegfårikkemenenoe»-påstander. (Og apropos det -her er forresten en melding til SophieElise - jo, du får mene noe HELE tiden. Du har bloggen din hvor du kan mene, TV-programmet ditt, du får postet kronikker og blir kontaktet sv mediene hele tiden. At noen ikke et enige med deg, eller stiller spørsmål ved budskapene du formidler, betyr ikke at du ikke får si eller mene hva du vil. Det betyr bare at alle ikke er enige med deg. Det må man tåle.) 👆🏻🙌🏻🙌🏻 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeanB Skrevet 4. februar 2018 #1251 Del Skrevet 4. februar 2018 Noen som ser sendingen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 4. februar 2018 #1252 Del Skrevet 4. februar 2018 Noen som kommer inn på linken?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeanB Skrevet 4. februar 2018 #1253 Del Skrevet 4. februar 2018 Akkurat nå, Piggi skrev: Noen som kommer inn på linken?? Jeg kommer inn, det kom opp musikk i 1 min og tekst over skjermen, men ikke noe bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 4. februar 2018 #1254 Del Skrevet 4. februar 2018 Det starter nok snart når pris utdelingen starter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktnxbye Skrevet 4. februar 2018 #1255 Del Skrevet 4. februar 2018 Da er det i alle fall ikke bare hos meg det et krøll. Nå må det komme i gang snart - har rigga meg klar her! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 4. februar 2018 #1256 Del Skrevet 4. februar 2018 Bør jo klare å sende hele driten🤬🤬. Ingenting her hos meg. Ikke lyd kun «sendingen starter snart»😡😡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 4. februar 2018 #1257 Del Skrevet 4. februar 2018 (endret) Sikkert ikke alt de vil at folk skal vite/høre, som bare influensaen får vite. Endret 4. februar 2018 av stikkontakt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 4. februar 2018 #1258 Del Skrevet 4. februar 2018 3 minutter siden, Piggi skrev: Bør jo klare å sende hele driten🤬🤬. Ingenting her hos meg. Ikke lyd kun «sendingen starter snart»😡😡 starter nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 4. februar 2018 #1259 Del Skrevet 4. februar 2018 Nå er den oppe og går👍🏻👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engangstilfelle Skrevet 4. februar 2018 #1260 Del Skrevet 4. februar 2018 Jeg ser på nå og blir rett og slett veldig flau, allerede. De sitter stivpynta og spente, klapper og jubler, alt det greiene der for å hylle ingen andre enn seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå