Gjest Asti Skrevet 28. januar 2018 #641 Del Skrevet 28. januar 2018 Når vi de siste dagene har sett hvor useriøst Vixen har håndtert utvelgelsen av finalistene, så er det ikke et kvalitetsstempel på hvem de til slutt velger som vinnere. Vixen er en vits. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneKS Skrevet 28. januar 2018 #642 Del Skrevet 28. januar 2018 Det er ganske åpenbart at de tok med botb for å prøve å redde litt av ryktet sitt, men ikke forventet at de skulle få så mange stemmer som de fikk. plutselig forstod de at de hadde en mulighet til å vinne. Hva hadde de sakt om andre bloggere på scenen da? det å diske anniken og martine er også åpenbart enten for å prøve å motbevise mer av ryktet, eller for å unnskjulde diskingen av botb. Men når de plutselig fant ut at folk ikke ble lurt, og att det var allmenn kunnskap att de fleste større bloggere er verre en dem, tok de dem inn igjen. Men de turte fortsatt ikke ta botb inn igjen... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Speilvegg Skrevet 28. januar 2018 #643 Del Skrevet 28. januar 2018 (endret) Slettet da jeg ikke fikk lagt til riktig link dessverre. Endret 28. januar 2018 av Speilvegg La til navn og link på Facebookgruppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 28. januar 2018 #644 Del Skrevet 28. januar 2018 12 minutter siden, AneKS skrev: Det er ganske åpenbart at de tok med botb for å prøve å redde litt av ryktet sitt, men ikke forventet at de skulle få så mange stemmer som de fikk. plutselig forstod de at de hadde en mulighet til å vinne. Hva hadde de sakt om andre bloggere på scenen da? det å diske anniken og martine er også åpenbart enten for å prøve å motbevise mer av ryktet, eller for å unnskjulde diskingen av botb. Men når de plutselig fant ut at folk ikke ble lurt, og att det var allmenn kunnskap att de fleste større bloggere er verre en dem, tok de dem inn igjen. Men de turte fortsatt ikke ta botb inn igjen... Hvis de hadde satt seg litt mer inn i åndsverkloven, som de vitterlig viser til, ville de oppdaget at BOTB, som driver en ikke-kommersiell blogg, kan bruke faksimiler av både tekst og bilder, bare de gjør det på riktig måte. Jeg lurer på hvordan det er å drive et lite nettmagasin og derved skaffer seg litt for høye tanker om seg og sitt, for så å oppdage at man ikke er ufeilbarlig og at noen faktisk tør påpeke det offentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. januar 2018 #645 Del Skrevet 28. januar 2018 (endret) Det er jo helt latterlig. Vixens egen ig-konto flommer over av brudd på opphavsretten. Dessuten kjører BOTB faksimiler av bloggene de skriver om, med skikkelig kildehenvisning, så hvordan HP Nygprd Hansen for det til å bli lovbrudd, burde han gi en forklaring på. Slik saken står nå, ser det ut til å være en fullstendig tåpelig unnskyldning. Og igjen: sjekk ut Vixens Ig. Det er jo virkelig helt latterlig. Endret 28. januar 2018 av pøbelsara 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneKS Skrevet 28. januar 2018 #646 Del Skrevet 28. januar 2018 1 minutt siden, orfeus skrev: Hvis de hadde satt seg litt mer inn i åndsverkloven, som de vitterlig viser til, ville de oppdaget at BOTB, som driver en ikke-kommersiell blogg, kan bruke faksimiler av både tekst og bilder, bare de gjør det på riktig måte. Jeg lurer på hvordan det er å drive et lite nettmagasin og derved skaffer seg litt for høye tanker om seg og sitt, for så å oppdage at man ikke er ufeilbarlig og at noen faktisk tør påpeke det offentlig? Men dette visste de åpenbarr fra begynnelsen av. Ellers hadde de aaaaldri tatt de med i det hele tatt. De tenkte vel bare at de ikke hadde nokk lesere til å vinne. De følte de måtte diske dem, og etter desperat leting etter årsak til å diske, var dette det beste de fant. De er ikke så dumme som de fremstiller seg selv 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 28. januar 2018 #647 Del Skrevet 28. januar 2018 BoTb har reklame på bloggen sin, og dermed også inntekter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 28. januar 2018 #648 Del Skrevet 28. januar 2018 Er vel Vixen selv som bestemmer vinnerne. De har bare avstemmingen sånn at det skal se bra ut. Lurer på om SE vinner årets blogger i år og. Kanskje jeg tar feil, men føler hun vinner den hvert år. Vixen er en bløff og bare en tullete greie. De velger vinnere utifra hvem de liker best og trynefaktor. Kjenner man noen i juryen, så er det et pluss 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 28. januar 2018 #649 Del Skrevet 28. januar 2018 20 minutter siden, eksiltronder skrev: BoTb har reklame på bloggen sin, og dermed også inntekter. Da går det ikke, tror jeg. Sitatretten er grei, det er verre med bilder dersom de faktisk tjener penger på bloggen. Så dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engangstilfelle Skrevet 28. januar 2018 #650 Del Skrevet 28. januar 2018 24 minutter siden, pøbelsara skrev: Det er jo helt latterlig. Vixens egen ig-konto flommer over av brudd på opphavsretten. Dessuten kjører BOTB faksimiler av bloggene de skriver om, med skikkelig kildehenvisning, så hvordan HP Nygprd Hansen for det til å bli lovbrudd, burde han gi en forklaring på. Slik saken står nå, ser det ut til å være en fullstendig tåpelig unnskyldning. Og igjen: sjekk ut Vixens Ig. Det er jo virkelig helt latterlig. Flaut!! Når det gjelder BOTB så hadde de nok blitt tatt inn i "varmen" igjen - for syns skyld - hadde det ikke vært for at de er nominert i den eneste kategorien juryen ikke skal ha kontroll over utfallet av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneKS Skrevet 28. januar 2018 #651 Del Skrevet 28. januar 2018 (endret) 6 minutter siden, orfeus skrev: Da går det ikke, tror jeg. Sitatretten er grei, det er verre med bilder dersom de faktisk tjener penger på bloggen. Så dumt. De tjener småpenger, så vet ikke om det gjør noen forskjel. Men de har sjekket nøye opp i dette med lover og regler rundt dette, så jeg tror de er på rett side av loven. Men om de ikke er det, så har de gjort det veldig klart at om noen kommer med informasjon som tilsier at dette, så fikser de det med en gang. Og det var vel det mr. Vixen sa så tydelig at de var ikke ute etter å ta? Men faktisk ta de som systematisk brøt loven i vel viten, selv om flere gir beskjed til dem. Endret 28. januar 2018 av AneKS 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 28. januar 2018 #652 Del Skrevet 28. januar 2018 2 minutter siden, engangstilfelle skrev: Flaut!! Når det gjelder BOTB så hadde de nok blitt tatt inn i "varmen" igjen - for syns skyld - hadde det ikke vært for at de er nominert i den eneste kategorien juryen ikke skal ha kontroll over utfallet av. De har nok kontrollen over den kategorien også. Garantert! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 28. januar 2018 #653 Del Skrevet 28. januar 2018 (endret) 15 minutter siden, orfeus skrev: Da går det ikke, tror jeg. Sitatretten er grei, det er verre med bilder dersom de faktisk tjener penger på bloggen. Så dumt. Veldig synd at de ble utestengt, men klart har de ikke fulgt reglene så er det jo riktig, så får vi håpe de retter det opp nå. Det tragiske er jo at de ikke gjør det samme med de andre, feks når man har brutt loven for alkoholreklame for tredje gang, hvorfor får man være med videre da? Endret 28. januar 2018 av Jobbermedbarn Skriveleif 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 28. januar 2018 #654 Del Skrevet 28. januar 2018 8 minutter siden, Snuppah00 skrev: Er vel Vixen selv som bestemmer vinnerne. De har bare avstemmingen sånn at det skal se bra ut. Lurer på om SE vinner årets blogger i år og. Kanskje jeg tar feil, men føler hun vinner den hvert år. Vixen er en bløff og bare en tullete greie. De velger vinnere utifra hvem de liker best og trynefaktor. Kjenner man noen i juryen, så er det et pluss Alt tyder på at du har rett. Tøysemagasin som går underskudd på å holde fest for - og dele ut premier til - til venner og kjente, også kalt «vixen influencer awards» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 28. januar 2018 #655 Del Skrevet 28. januar 2018 1 minutt siden, Jobbermedbarn skrev: Veldig synd at de ble utestengt, men klart har de ikke følgt reglene så er det jo riktig, så får vi håpe de retter det opp nå. Det tragiske er jo at de ikke gjør det samme med de andre, feks når man har brutt loven for alkoholreklame for tredje gang, hvorfor får man være med videre da? Det er bare et bevis på at det er korrupt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 28. januar 2018 #656 Del Skrevet 28. januar 2018 Hmm....i siste innlegg hos BOTB skriver de at de ikke tjener penger på bloggen, og beskriver det. Jeg ser heller ikke at de annonserer for noen eller noe. Derimot ser det ut til at Wordpress, plattformen de blogger på, legger til reklame. Denne er det vel Wordpress som tjener penger på, ikke bloggerne. En gang i tiden blogget jeg på WP selv, og tjente ikke en krone på at plattformen la til annonser på mine usponsede innlegg. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 28. januar 2018 #657 Del Skrevet 28. januar 2018 (endret) 2 minutter siden, Cavatina skrev: Hmm....i siste innlegg hos BOTB skriver de at de ikke tjener penger på bloggen, og beskriver det. Jeg ser heller ikke at de annonserer for noen eller noe. Derimot ser det ut til at Wordpress, plattformen de blogger på, legger til reklame. Denne er det vel Wordpress som tjener penger på, ikke bloggerne. En gang i tiden blogget jeg på WP selv, og tjente ikke en krone på at plattformen la til annonser på mine usponsede innlegg. Aha! Da kan de nok «slå i bordet» til vixen, om de vil. Endret 28. januar 2018 av orfeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 28. januar 2018 #658 Del Skrevet 28. januar 2018 2 minutter siden, orfeus skrev: Aha! Da kan de nok «slå i bordet» til vixen, om de vil. Det får vi virkelig håpe de gjør da👍😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 28. januar 2018 #659 Del Skrevet 28. januar 2018 (endret) 36 minutter siden, orfeus skrev: Aha! Da kan de nok slå i bordet til vixen, om de vil. Annonsene er vel prisen man betaler for å bruke en gratis plattform, tror jeg. I likhet med alt vi kan se "gratis" betaler vi med å "se" annonser på alle sosiale medier Tilføyelse:"....bloggtjenester driver heller ikke veldedighet. De er med andre ord ikke gratis uten grunn, som er fullt forståelig. På blogg.no vises det i skrivende stund to stk. annonser pr. side. Den ene er plassert over «headeren» og den andre vises etter hvert innlegg. Bloggere hos wordpress.com må også tåle å reklame, men her er det ikke like dominerende som på blogg.no." Kilde: https://finanssans.no/guide-for-bloggere Endret 28. januar 2018 av Cavatina Lenke om reklame på gratis bloggplattformer 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 28. januar 2018 #660 Del Skrevet 28. januar 2018 1 minutt siden, Cavatina skrev: Annonsene er vel prisen man betaler for å bruke en gratis plattform, tror jeg. I likhet med alt vi kan se "gratis" betaler vi med å "se" annonser på alle sosiale medier 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå