Gå til innhold

Hvorfor ble du dumpet/dumpet du?

Gjest Gjestidag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg dumpet kjæresten fordi hun var en kløne i senga. Hun trodde vi hadde kjempebra sex og jeg var dum nok til å la henne tro det. Fant på en annen unnskyldning for å dumpe henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det slutt fordi han var sykelig sjalu i tillegg til at det viste seg at vi var altfor forskjellige til at et forhold kunne vare særlig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dumpet mannen jeg hadde vært gift med i over 10 år, fordi kjærligheten rett og slett tok slutt.

Han ble "bare" en god venn som jeg ikke ønsket å gå til sengs med...

Endret av Acinom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dumpet kjæresten fordi hun var en kløne i senga. Hun trodde vi hadde kjempebra sex og jeg var dum nok til å la henne tro det. Fant på en annen unnskyldning for å dumpe henne.

Jeg er ganske overbevist om at det var derfor min ex dumpet meg også. Han var konfliktsky, tålte ikke diskusjoner (eller mas og krangler som han kalte det) og jeg synes ikke sex med ham var noe særlig å trakte etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hans økonomi var èn av tingene som gjorde at fremtiden vår sammen så gråere ute en ønsket.

Er du også ei slik som ser på lommeboka når du skal plukke ut en partner? Skal menn forsørge deg? Har du i det hele tatt noe med menns økonomi å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest nobilian

1: Jeg ble dumpa fordi jeg 'aldri' ville ha sex. (Lang historie.)

2: Jeg dumpa henne fordi hun hadde alvorlige psykiske problemer. (Greide to år.)

3: Jeg dumpa henne fordi jeg mista de dype følelsene for henne over tid.

4: Jeg ble dumpa fordi jeg ikke ville flytte sammen. (Grunnet mine fremtidsønsker, jobb, osv)

5: Jeg dumpa henne fordi hun studerte i utlandet. (Venta i fire år.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Nr 1 - Ingen dumping, det bare gikk gradvis over av seg selv... naturlig nok, ettersom han bodde nesten på den andre siden av jorden :icon_smile:

Nr 2 - Han dumpet meg først uten noen spesiell grunn, jeg tok det fryktelig tungt, og han tok meg tilbake pga dårlig samvittighet, og forsøkte deretter å få meg til å dumpe ham i stedet ved rett og slett å slutte å snakke til meg. God plan. :roll:

Nr 3 - Dumpet meg helt ut av det blå, og jeg var knust i omtrent 12 timer, før det gikk opp for meg at jeg ikke på noe tidspunkt hadde vært forelsket i gutten.

Nr 4 - Han traff en annen jente som falt pladask for ham. I begynnelsen syntes jeg det var morsomt, men etter hvert ble han mer og mer avvisende overfor meg, og jeg var overbevist om at det var noe på gang mellom dem, noe som gjorde ham rasende. Helt til han innrømte at det faktisk var noe på gang. Det var et stygt brudd, og vi snakket ikke sammen på over et år, men nå er vi faktisk venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1: Han syntes jeg var masete. Lang historie... Men jeg var kanskje det, men det var fordi jeg merket at noe var galt (han drev med dop), og jeg ville bare at han skulle innrømme det. Heh... Hadde jo ikke vart uansett! Men jeg var helt ødelagt i et år etterpå...

Nr 2: replikk: "jeg har hatt det skikkelig gøy, altså, men jeg er jo ikke forelska i deg. Skal vi bare droppe det hele?" Jaja, det varte ikke så lenge, men allikevel...

Men har ikke blitt dumpet av min store kjærlighet, da, så noe godt skjedde jo! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Nr 1 - dumpet meg fordi han merket at jeg kom til å dumpe han, så han ville komme meg i forkjöpet

Nr 2 - dumpet meg for han syns jeg krevde for mye, når jeg sa jeg ville gjerne se han litt oftere enn 1-2 ganger i uken. Jeg ble superdeppa.

Nr 3 - dumpet jeg fordi han hadde psykopatiske trekk. Fikk meg til å föle meg som en 4-åring uten rett til egne meninger. Slo meg en gang, og da fikk jeg nok.

Nr 4 - dumpet jeg fordi han var som en lillebror for meg. Ikke de rette kjäreste-fölelsene. Tente ikke på han. En söt og koselig fyr som antagelig dekket et behov etter psykopateksen.

Nr 5 - dumpet meg etter kort tid, for han hadde nettopp sluttet med briller, og fant plutselig ut at han hadde superdraget på jentene. Noe han gjerne ville benytte seg av, for det var en ny situasjon for han.

Nr 6 - dumpet meg til fordel for en annen jente, som han traff på backpacker-ferie i Thailand. Hadde tenkt å dumpe han selv, pga store forskjeller i ambisjoner og intellektuell kapasitet. Hans liv bestod av å jobbe mest mulig i typisk dritt-jobber, for å få råd til å oppholde seg i Thailand så lenge som mulig. Ingen utdannelse, men modellkjekk...

Nr 6 - min eksmann. Jeg dumpet han fordi jeg fant ut at jeg ikke kunne stole på han. Han löy til meg om så mye, og prövde helt klart å väre en annen person enn han egentlig er. Store forskjeller i intellektuell kapasitet. Han var altfor show-off.

Löy til mine gamle skolekamerater om at vi hadde hus i St. Tropez og sånn. Gjorde meg ganske flau. Han han et alkoholproblem, og jeg fant ut at han bruker kokain. Det siste kan ikke kombineres med min jobb i rettsvesenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nr 3 - Dumpet meg helt ut av det blå, og jeg var knust i omtrent 12 timer, før det gikk opp for meg at jeg ikke på noe tidspunkt hadde vært forelsket i gutten.

:ler: Herlig historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nr 4 - dumpet jeg [...] En söt og koselig fyr

Ett av 10 000 eksempler på at dere ikke vil ha søte og koselige fyrer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 2: replikk: "jeg har hatt det skikkelig gøy, altså, men jeg er jo ikke forelska i deg. Skal vi bare droppe det hele?" Jaja, det varte ikke så lenge, men allikevel...

Men har ikke blitt dumpet av min store kjærlighet, da, så noe godt skjedde jo! :)

Men allikevel underholdt du nr. to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ex 1: hun var utro

ex 2: hun var utro

De fleste jenter er jo utro når forholdet går dårlig! Det er noe vi menn må leve med ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Min mor sa en gang noe fornuftig. "Dersom alle menn skal ha jomfruer, og samtidig ha flere partnere, skifte ut partnere. Hvor mange jomfruer blir det igjen til slutt da?" Menn kan ikke tillate seg å dømme kvinner for å leve på samme måte som de selv velger å leve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...