Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #41 Del Skrevet 6. februar 2006 trenger man ha noen grunn for og dumpe noe. Jeg gjør det som regel bare av ren spontanitet. Og uten at hun er klar over det hvor som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 6. februar 2006 #42 Del Skrevet 6. februar 2006 Ex1: Eg dumpa han fordi eg ikkje var forelska i han lenger. Det gikk berre over. Den "første, store kjærligheten" (1,5år) Ex2: Eg dumpa han fordi eg egentlig aldri hadde vore forelska i han og aldri såg han (3mnd) Ex.3: Han dumpa meg (etter 9mnd), men eg veit ikkje heilt grunnen. Fikk aldri ei god forklaring. Så vart vi ilag igjen 3-4mnd etterpå, og 3mnd etter det igjen så dumpa eg han. Rett og slett fordi han er en tulling og at eg syns sjølv eg fortente noko bedre. ← Ex4: Han skreiv ein del meldingar til X-dama si, med innhold som ein ikkje har i meldingar til "berre ei god venninde" pluss at han laug om det. Det førte til at eg ikkje stolte på han lenger. I tillegg prioriterte han fotball, fotball og fotball foran meg (heilt til han skjønte at han mista meg vel og merke...). Så då var det egentlig ikkje så mykje anna å gjere enn å gjere det slutt. Vi var ilag 1,5år og det var heilt klart det vanskeligaste bruddet eg har hatt, men no går det greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 6. februar 2006 #43 Del Skrevet 6. februar 2006 Tja.. nr 1: jeg dumpet han fordi han var generelt en stor drittsekk, i tillegg til å være utro.. Var sammen med han for snart 6 år siden, og for 1 år siden ringte han å ba om unnskyldning for at han var en dårlig kjæreste.. greit nok. Bærer ikke nag til han. nr 2: Han var kjempesnill og grei. alltid. kom med roser hver gang vi møttes.. litt for tøffel, elendig i senga.. og jeg ble forelsket i en annen.. nr 3: vi hadde en stoor krangel, begge var ganske drittlei på det tidspunktet og det bare ble sånn.. Jeg gråt som jeg aldri har grini før, og savnet han så intenst.. En stund etter hadde jeg bursdag, og skulle ha stor fest.. Vi hadde pratet litt sammen i mellomtiden, men ingenting om at vi skulle bli sammen igjen.. På dagen min måtte jeg og ei venninne handle en del, så jeg var ikke hjemme hele formiddagen, og det høljeregnet.. Når jeg kom hjem gikk jeg ned til ei annen venninne og spiste frokost der.. Samboeren hennes sitter ved vinduet og sier til meg "Gitte, hvem er det som står i hagen din?" Jo det var min kjære.. Jeg hylte av glede, løp ut uten sko ( ) og kastet meg i armene hans.. Vi grein begge to, og han spurte om jeg ville ha han tilbake.. *sukk* Og det ville jeg jo.. Og nå er vi sammen enda.. Litt over 2 år.. Litt avsporing men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 6. februar 2006 #44 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg dumpet fordi jeg ikke kan være sammen med noen som ikke stoler på meg (uten at det er noe grunnlag for å ikke stole på meg). Det var hovedgrunnen, men det var også mange andre ting som gjorde at jeg ikke orket mer. Fryktelig vondt, men samtidig så vet jeg at det er for det beste, for vi kunne aldri fungert livet ut uansett. Vi er alt for forskjellige. Han vil bo her vi bor for resten av sitt liv og nekter å flytte, jeg kunne aldri ha bodd her mer enn absolutt nødvendig. Jeg har ikke lyst på barn, det har han. Jeg har store ambisjoner, han har ikke. Alle slike ting som gjør at vi ikke hadde fungert i lengden uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #45 Del Skrevet 6. februar 2006 Nr. 1 (samboer) dumpet jeg fordi han var notorisk utro og drev med psykisk og fysisk mishandling. Men det tok 7 år før jeg samlet nok mot. Nr. 2 (kjæreste) dumpet jeg fordi jeg etter hvert fant ut at vi ikke hadde noen fremtid sammen. Vi delte få standpunkter i livet og var sjelden på bølgelengde i våre verdier. Men sexen var fantastisk Nr. 3 dumpet meg fordi jeg var så "frekk" å bli gravid. Da hadde vi vært sammen i et år og var godt voksne. Nr. 4 (ektemann) dumpet meg fordi han forelsket seg i en kollega etter julebordet. Det skjedde brått og brutalt, hadde elsket meg til han gikk på julebord Men jeg var også i ferd med å samle mot til å bryte ut. Grunnene mine var dårlig sex, økonomisk rot fra hans side (jobbet lite og brukte mye penger), dårlig kommunikasjon og en generelt fraværende far. Nr. 5 er jeg i ferd med å utvikle et forhold til nå. Tror ikke jeg kommer til å dumpe ham med det første Han har alt jeg har savnet i de første 4 forholdene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #46 Del Skrevet 6. februar 2006 1. Hadde problemer med å stole på ham. Han løy om diverse ting. For intenst forhold. 2. Vi hadde forskjellige ønsker for livet, og forskjellige ønsker angående forholdet. Så hverandre for sjelden. Han har lave ambisjoner i livet, jeg har høye. Og begge eksene mine er vel i utgangspunktet store flørtere, som må være sammen med "noen". Med andre ord var grunnlaget dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 6. februar 2006 #47 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg ble forresten dumpa på ungdomsskolen i 10. klasse av en jeg var sammen med i cirka 6 mnd. Begrunnelsen fikk jeg aldri, men i følge folk som kjente han så var det visstnok kjipt å ha dame om sommern. Og jeg ble da dumpa i Mai, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 6. februar 2006 #48 Del Skrevet 6. februar 2006 Tja, forskjellige grunner. Har både dumpet og blitt dumpa. Den siste gangen ble jeg dumpet. Jeg fikk aldri helt taket på hvorfor, han sa masse rare greier om at jeg var for pen, at jeg brukte for mye sminke, at jeg var så snill og god, og at verden kom til å korruptere meg, at han ikke taklet depresjonen min og at energinivået mitt var lavt. Slike ting. Det siste kan jeg forstå da. Men alt i alt, tror jeg bare det skyldes at følelsene han ikke var på plass, sånn nå når jeg tenker tilbake på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #49 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg dumpet henne fordi jeg følte for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #50 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg dumpet han fordi forelskelsen gikk over og jeg oppdaget at han var for mye tøffel til at jeg orket leve med han, og at overvekten hans som jeg aksepterte da vi var forelsket første tiden, avtente meg seksuelt. Etter hvert ble jeg klar over a han egentlig var en kjedelig person (ref. en annen tråd her inne). Han bare jatta med meg og hadde sjelden noen tanker om ting selv. Det er kjedelig med monologer når man vil utvide horisonten. Han er en snill gutt og jeg prøvde å gjøre det på en pen måte, men han ble knust. Jeg har vært singel siden, det var ingen annen inne i bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. februar 2006 #51 Del Skrevet 7. februar 2006 Nr 1: vi dumpet hverandre, å bo i hvert sitt land ble for tøft når vi var 17 og 19 år. Nr 2: dumpet meg. Men han var umoden og det var jeg også, men trudde selfølgelig det skulle vare livet ut da jeg var 20. Nr 3: Tok jeg på fersken i å være utro med exdama si, så der ble vel jeg dumpa? Nr 4: Der dumpa jeg ham pga hans usikkerhet, fordi vi ønsket å leve forskjellige liv og fordi jeg mistet vennene mine og aldri fikk tid til skolearbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 7. februar 2006 #52 Del Skrevet 7. februar 2006 Han var kjedelig og uengasjerende person å bo med. Han tok og tok energi men gav aldri noe tilbake. Tok aldri initiativ til å gjøre noen ting som familie. Måtte mase i hundre år for at han skulle rudde/feie/støvsuge/etc. Aldri kontroll eller initiativ på familien AS -der jeg tydeligvis var blitt ansatt som rengjøringshjelp, sykepleier, kokk, adm.direktør, etc. etc. Dessuten ikke noe spennende som person! (men bra sex -det hold oss lenge) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GuestStar Skrevet 7. februar 2006 #53 Del Skrevet 7. februar 2006 Eks nr 1: han slo opp fordi han ikke var kommet over eks'en og syntes ikke det var rettferdig overfor meg. Eks nr 2: jeg dumpet ham fordi han var en tosk, hadde tydelige problemer med diverse ting og jeg skjønte ikke hva jeg gjorde med ham. ← Du kaller eksen din for en tosk når han hadde tydelige problemer med "diverse ting?" Og du skal bli psykolog!!! Synes jeg ser for meg pasientene dine og deg i en samtale: - Hva mener du med at du har dårlig selvtillit? Er det vanskelig for deg å forsøke å være litt voksen? IDIOT!! - Problemer med dine foreldre? Men herregud da mann.. er du ikke voksen?? Hva slags tosk er du? Må du snakke med mamma hele tiden? Grow up for faen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GuestStar Skrevet 7. februar 2006 #54 Del Skrevet 7. februar 2006 Tja.. nr 1: jeg dumpet han fordi han var generelt en stor drittsekk, i tillegg til å være utro.. Var sammen med han for snart 6 år siden, og for 1 år siden ringte han å ba om unnskyldning for at han var en dårlig kjæreste.. greit nok. Bærer ikke nag til han. Litt avsporing men.. ← Hadde det vært greit nok, kunne dere vel hatt make-up sex? Eller vanlig sex uten make-up? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tåkedott Skrevet 8. februar 2006 #55 Del Skrevet 8. februar 2006 x1: Ble dumpa; vi var unge (veldig unge, men han var jo min første... på alle måter...) og jeg den legendariske, men dog godt oppbrukte "deg er ikke deg, det er meg..." x2: dumpa jeg; levde litt for utsvevende for meg, mye dop, og rett som det var på kant med lovens lange arm... og til tider veldig hardhendt... i tillegg til at jeg fikk vite at han hadde 4 andre damer litt rundt omkring... x3: dumpa jeg; pga dop og noe spesiell oppførsel... disse var bare superkorte forhold... x4: vi vart enige om det..; han var 9 år gamlere enn meg og han bestemte over meg, noe jeg ikke likte... jeg fikk ikke ha guttevenner, jeg fikk ikke dra på byen (kun en sjelden gang) mens han dro på byen i hytt og pine... det hele toppet seg når han gikk å var grinete på meg i 2 uker... han ville ha baby... jeg var 17!!! det varte i et år... x5 var den samme som x1.... vi hadde vært mye "av og på" siden første gang vi var sammen... vi ble nok en gang sammen... flyttet sammen, og etter 1,5 år fikk jeg klaustrofobi... jeg følte at hele livet var lagt opp... jeg følte meg for ung til å binde meg, og gjorde det slutt... etter en måned angret jeg... og jeg ble "god venn" med x`n... dette pågikk noen måneder og jeg fortalte jo om følelsene mine, vi hadde en veldig romantisk kveld der jeg trodde alt ville ordne seg... men nei... fikk en melding (!!!!!) om at han hadde funnet seg ny dame (som var 17, og dødsdeilig fikk jeg vite) jeg har aldri vært så langt nede i hele mitt liv... og har aldri hatt så vondt... jeg var langt nede en stund, før jeg fant ut at jeg ikke ville la dette knekke meg, og tok meg kraftig sammen... og plutselig sto jeg foran et av de fineste mannfolka jeg noen gang har møtt!! vi klikket sammen med engang... vi holder på å bli bedre kjent, men han har nylig vært gjennom et svært vanskelig forhold med mye "grums" som gjør at han har problemer med å stole på jenter.. men jeg jobber med saken... han har bitt på kroken, jeg må bare snøre inn, sakte og rolig så ikke snøret ryker... kan jo ikke miste denne, han er jo et prakteksemplar av en mann!! (hører med til historien at når x`n min fikk høre at jeg hadde møtt en ny mann, ble han kjempesint, selv om han hadde dame... og han kom på besøk til meg, for å hente noen ting i leiligheten.. han tok rundt meg og prøvde å kysse meg... og ble skikkelig fornærma når jeg trakk meg unna...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imprezza Skrevet 8. februar 2006 #56 Del Skrevet 8. februar 2006 Fordi han var lei! Idag er jeg evig takknemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gillette Skrevet 8. februar 2006 #57 Del Skrevet 8. februar 2006 Hmm.. Var _veldig_ mange grunner til at mitt forrige forhold tok slutt, og her er noen: 1. han løy om de rareste ting, både viktige og uviktige og han løy omtrent hele tiden. 2. Han var sinnsykt sjalu og kontrollerende 3. Han var ikke snill med meg (uten at jeg skal gå dypere inn på det her) 4. Vi var på helt forskjellige stadier i livet og vokste rett og slett fra hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluela Skrevet 8. februar 2006 #58 Del Skrevet 8. februar 2006 1. Han var utro 2. Han var umoden 3. Vi var vidt forskjellige 4. Han ble mer og mer respektløs 5. Kommunikasjonen var dritdårlig Mye mer også... Nå er jeg heldigvis i et forhold fritt for alt det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~MALIN~ Skrevet 9. februar 2006 #59 Del Skrevet 9. februar 2006 Forholdet jeg var i fra jeg var 12 til jeg var 20 gikk over av seg selv fordi... vi var vel ferdige med hverandre, for å si det sånn. Hvor mange har et så langt forhold i så ung alder? Jeg vingeklippa hele ungdomsti'a mi, så vi var rimelig klare for å leve livet begge to da det ble slutt . No hard feelings. Så fant jeg han jeg idag jeg er gift med når jeg ble 21. Forholdet har vart i 10 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diana Skrevet 21. februar 2006 #60 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg har aldri blitt dumpet. Har dermed dumpet 2 stk. Jan første jeg dumpet dumpet jeg fordi han alt for opptatt av sex og pupper og alt det der. Han andre jeg dumpet dumpet jeg fordi...vel... sånn ca av den same grunnen som med han første... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå