Gå til innhold

Hvorfor ble du dumpet/dumpet du?

Gjest Gjestidag

Anbefalte innlegg

Ex1: Eg dumpa han fordi eg ikkje var forelska i han lenger. Det gikk berre over. Den "første, store kjærligheten" (1,5år)

Ex2: Eg dumpa han fordi eg egentlig aldri hadde vore forelska i han og aldri såg han (3mnd)

Ex.3: Han dumpa meg (etter 9mnd), men eg veit ikkje heilt grunnen. Fikk aldri ei god forklaring. Så vart vi ilag igjen 3-4mnd etterpå, og 3mnd etter det igjen så dumpa eg han. Rett og slett fordi han er en tulling og at eg syns sjølv eg fortente noko bedre. :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Exen dumpet meg fordi han ikke elsket meg mer. . .  

Hater sånne unnskyldninger, hva har du å stille opp med

da? Du føler jo at du ikke har rett til å bli sint en gang.

Ikke for å være slem, men hvordan i all verden er det en _unnskyldning_? I min bok er det jo nettopp den viktigste grunnen til å avslutte et forhold. Hva er vitsen hvis kjærligheten har tatt slutt? Og det gjør den jo dessverre innimellom, av mange grunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det var det ~umulia~ mente. Det var vel heller at man ikke kan bli sint fordi det av og til skjer. Kjærligheten er jo en grunnstein i et forhold.

Men det var min tolkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eks1: han gjorde det slutt med meg fordi han ikke syns det fungerte, i og med at han bodde fem timer unna. i ettertid har han angret og har prøvd å få meg til å ta han tilbake i tre år nå :roll:

Eks2: jeg gjorde det slutt med han fordi jeg ikke syns det fungerte, han bodde og fem timer ifra meg, og vi så hverandre så lite at vi ikke klarte å opprettholde forholdet vårt. egentlig ble vi vel mer enig om det, men jeg var den som tok steget ut.

Eks3: han var utro, på en kveld klarte han å ligge med to jenter. han regnet vel med at jeg ikke ville oppdage det, men når han var så dum at en av venninnene mine var ei av de to, så fant jeg det ut ganske så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Har aldri blitt dumpet jeg. Her er det meg som har pakket snippe esken og gått. Håper aldri jeg får oppleve å bli dumpet heller.

Åh?? Klarer du ikke å håndtere det? Er du svak? Klarer du ikke nederlag?

Man blir sterk av å bli dumpet..Alle burde bli dumpet minst en gang så det svir..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ble dumpet til fordel for sekretæren hans: ei lita snuppe, 10 år yngre og sikkert mye mer medgjørlig for en kontrollfrik som han som alltid har rett, vet best og vet alt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alisia ikke innlogget

gjest sier:

Åh?? Klarer du ikke å håndtere det? Er du svak? Klarer du ikke nederlag?

Man blir sterk av å bli dumpet..Alle burde bli dumpet minst en gang så det svir..!

:hoho: Ikke vær så misunnelig fordu du selv har blitt dumpet. Og hva vet du om hva jeg er??????

Ikke utal deg om noe du ikke har greie på. En annen ting, er myyyyyyyye sterkere enn du innbiller deg at jeg er. Men derimot sånne som deg har jeg overhode ingen grunn til å prøve å bevise noe som helst.

Sånne tåpelige kommentarer sier mer om deg. :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble dumpa fordi:

* Jeg ikke ville bo med ham i en ett-roms leilighet

* Han fant seg en fillpinsk 35 åring som ville det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avstandsforhold tok knekken på oss vi blei mer som venner etterhvert. Begge ble enige og det er ikke noe ondt blod mellom oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ble dumpet fordi vi hadde et "bra" forhold. Han ville ha hjertebank etter 5 år og det kunne tydligvis ikke jeg gi han :roll: . Da kan man ikke annet enn å ønske lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Annonse

Jeg ble dumpa ex min fikk seg nye venner og overtalte han at jeg ikke var noe bra...det har gått ett år nå....og jeg hater han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første eks: Dumpet han fordi han var en drittsekk

Andre eks: Ble dumpet pga. avstanden skapte problemer og han følte til slutt ikke det samme for meg mer. I dag er vi bestevenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Betty Boop

Nr.1 Dumpet jeg. Det er så lenge siden. Han var en dust.

Nr.2 Fant en ny og dumpet meg.

Nr.3 Dumpet jeg. Han engasjerte seg ikke i ungene sine. Moren hans var en kontrollfreak. Fungerte fryktelig dårlig med meg. Det medførte naturlig nok en del gnisninger. Manglende evne til kommunikasjon og generell konfliktskyhet. Er ikke en som oppsøker konflikter selv. Men av og til må man ta en storrengjøring, nytter ikke å feie alt under teppet i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh

Mange grunner, men her er noen:

1: han var utro.

2: Han gikk ut på byen cirka 3 ganger i uka

3: Jeg fikk aldri være med.

4: han var ufattelig umoden.

5: vi forandret oss.

6: han løy om "alt"

7: pluss en del andre ting jeg ikke vil skrive her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...