Gå til innhold

Hvorfor ble du dumpet/dumpet du?

Gjest Gjestidag

Anbefalte innlegg

Gjest Gjestidag

Ser stadig i statistikker osv. at det er økonomi og kommunikasjon som gjør at forhold avbrytes. Lurer derfor på hva som gjorde at du dumpet/ble dumpet av din partner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjorde det slutt med x-en fordi vi ikke hadde samme ønsker for fremtiden.

komunikasjonen var super, hans økonomi var èn av tingene som gjorde at fremtiden vår sammen så gråere ute en ønsket. Men det var ikke den eneste årsaken, ei heller den største.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi ble mer venner enn kjærester og bodde for langt fra hverandre til å holde forholdet ved like :wink:

Men vi ble begge enige om å gjøre det slutt så teknisk sett ble ingen dumpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ganger gjorde jeg det slutt fordi de ikke var snille med meg og vi kranglet noe sinnsykt hver gang vi festet. En gang fordi jeg traff en som var bedre enn eklingen jeg var sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre grunner til at jeg ble dumpet:

1. Hun fant seg en ny type. :(

2. Hun elsket meg ikke mer.

3. Hun mente vi hadde blitt formye bestevenner (?)

Grunn 1. kan være roten til resten av grunnene. Men... men... Gresset er jo alltid grønnere på den andre siden ;)

Men formkurven peker bare i en retning, sky is the limit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ex 1: Han dumpet meg da jeg var 17 over et brev fordi vi "ikke hadde noe sammen mer"

Ex 2: Jeg dumpet han fordi jeg ble forelska i ex 3 og fordi han bodde i utlandet og jeg mistet alle følelser for han.

Ex 3: jeg dumpet han fordi han ikke er en man kan stole på og fordi jeg følte at jeg kunne få bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lot forholdet skure og gå...innerst inne visste vi begge at vi ikke passet så bra sammen. Ulike holdninger og tankegang er ikke bra.

Jeg lot ham dumpe meg. Jeg er storsinnet nok til å ta det som en kvinne.

I dag er vi verdens beste u-venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eks nr 1: han slo opp fordi han ikke var kommet over eks'en og syntes ikke det var rettferdig overfor meg.

Eks nr 2: jeg dumpet ham fordi han var en tosk, hadde tydelige problemer med diverse ting og jeg skjønte ikke hva jeg gjorde med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri blitt dumpet jeg. Her er det meg som har pakket snippe esken og gått. Håper aldri jeg får oppleve å bli dumpet heller.

:Nikke: Samme her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg dro på ferie, og da jeg kom tilbake, hadde han funnet en annen. Det var jeg som gjorde det slutt, han mente at vi bare kunne fortsette som før. Hadde han ikke funnet en annen, hadde jeg gjort det slutt likevel, det var mye som ikke fungerte i forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exen dumpet meg fordi han ikke elsket meg mer. . .

Hater sånne unnskyldninger, hva har du å stille opp med

da? Du føler jo at du ikke har rett til å bli sint en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...