Gå til innhold

Mogwai's klatretre


Gjest Mogwai

Anbefalte innlegg

Mogwai's dagbok

Prøve å friske opp i dagen med litt farger. Og kanskje noen blomster

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Når ingen kjøper til meg så får jeg skaffe dem selv

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

I dag begynte dagen med en lang samtale med svigermor. Ex svigermor. Noen mennesker må bare vekke andre opp av søvnen, bare for å gnåle i vei med det samme som så mang en gang før. :sur: Hun greier bare ikke å innfinne seg med at jeg brøt med sønnen hennes. I hennes øyne så gjorde jeg ikke nok for å få det til å fungere. Og hun har vel en tanke om at bare hun maser lenge nok, så vil jeg ta til fornuft og komme tilbake til han. Som om hun har noe med det da ! :sinnatagg: Sønnen hennes er jo den beste på jord, i hennes øyner. Men det fungerte bare ikke. Og det er ikke noe hun har noe med mener jeg. Nå er det slutt, så får hun bare godta det. Burde jo igrunnen bare begynne å avbryte henne og si at jeg har viktige ting å gjøre :husarbeid: , at det ikke passer. Skal huske på det neste gang. Masekjerring!

Vaskemaskinen takket for seg i går, så nå må jeg ha ny. TV'en synger også på siste verset tror jeg. Men på trærne i min hage så vokser det ikke penger. Kanskje det er jeg som steller de feil? :klø: Lurer på om jeg skal begynne å tippe jeg. Eller sette inn en kontakt annonse "Jeg søker rik, eldre mann med hjertefeil og ingen gjenlevende arvetagere, til livslangt forhold". Men tror muligens jeg ikke hadde fått så mange svar.

Senere i dag skal jeg på cafe med en veninne jeg ikke har truffet på lenge. Vi må oppdatere hverandre litt, preike menn og sånn

Nei, pliktene kaller. Merkelig nok så gjør ikke noe seg selv her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagbok! :blomst:

Svigermødre (eller damer generelt i "den alderen" :tunge1:) vet alltid best.

Jeg er så barnslig at jeg lar meg provosere skikkelig om noe høres ut som en ordre, så jeg smeller rett som det er. :frustrert: Lærer aldri! :sur:

Lykke til videre uten henne :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsener i dagboken min.

Ble sittende og skravle på cafe i ettermiddag. Det er rart hvor mye man har å snakke om når man først kommer i gang. Det er viktig å pleie gamle vennskap.

Ha en fin kveld alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...