Mokkilokki Skrevet 1. november 2015 #41 Del Skrevet 1. november 2015 Jeg sluttet på p piller for ca 3 uker siden. Nå har jeg blødd i rundt 9 dager. Det rare er at det blør mer og mer for hver dag. Det bare renner av meg. Friskt blod. Jeg sliter vanligvis med menssmerter, men nå har jeg ikke det i det hele tatt.. Bare litt murring innimellom.. Allikevel er dette verre.. Er det hormonforstyrrelser? Flere som har opplevd dette? Føler meg ellers sliten og maktesløs. Er et slit bare å gå på do. Har sterk angst fra før, og den blir bare verre av dette. Har hjertebank og hetetokter.. Hilsen bekymret jente 23Anonymkode: 81b74...591Det kan være at systemet har gått litt i kluss pga du slutta med p-pillen. Jeg fikk etter 2 ukers med kraftig blødning tabletter som stoppa den. Det tok en stund før syklusen kom i rutine og hadde "normal" blødning. Vanlig og bli litt dasjen når en blør en del.Av og til kan det se verre ut enn det er og en ikke mister så mye blod som en tror. Hadde legevakta ment det var alvorlig så hadde de tatt deg inn til en vurdering. Så stol på hva de sier og ring legen din i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #42 Del Skrevet 1. november 2015 Husker jeg slet med det samme da jeg sluttet for et par år siden. Fossblødde i flere dager og måtte ha håndkle under, som ble gjennombløtt etter bare noen få minutter. Husker ikke hva jeg gjorde for å stoppe det, men jeg begynte hvertfall på piller igjen etter kort tid Anonymkode: c1aee...141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #43 Del Skrevet 1. november 2015 Enig med AB, dette er faktisk noe av det legevakten er der for. Allmenntilstanden til TS er nok ikke så verst med tanke på at hun sitter her og skriver flere innlegg, men det er likevel noe som bør taes tak i umiddelbart. Lykke til TS, husk at alle har ansvar for egen helse - så her blir du bare pent nødt til å brette opp armene og ta de grepene som trengs. Det fikser du! Unnskyld, jeg klarer ikke å la være.Brette opp ermene, ikke armene. Anonymkode: cfd65...100 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #44 Del Skrevet 1. november 2015 Meg med kronisk blodsykdom, glemte å si at ja, det finnes medisin som heter cyklokapron som hjelper med heftige blødninger Anonymkode: b14d5...e13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. november 2015 #45 Del Skrevet 1. november 2015 Smart svar å gi. Før du dør av blodtap. Ikke rart ts blir vettskremt. Smart å ikke tenke på hvorfor en sånn tilbakemelding hjelper Tenk om hun hadde død på grunn av råd på internett. Hun ringte legevakta, var det jeg prøvde å få henne til å gjøre, istedenfor å stole blindt på fremmede personer som ikke har kompetanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 1. november 2015 #46 Del Skrevet 1. november 2015 Unnskyld, jeg klarer ikke å la være.Brette opp ermene, ikke armene.Anonymkode: cfd65...100Haha, det har du jaggu rett i. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #47 Del Skrevet 1. november 2015 Smart å ikke tenke på hvorfor en sånn tilbakemelding hjelper Tenk om hun hadde død på grunn av råd på internett. Hun ringte legevakta, var det jeg prøvde å få henne til å gjøre, istedenfor å stole blindt på fremmede personer som ikke har kompetanse. Det går fint an å oppfordre henne til å ringe legevakten uten å komme med slike skrekkhistorier. Det kan gjøre mer skade enn godt. Anonymkode: 32192...1fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manuboy Skrevet 2. november 2015 #48 Del Skrevet 2. november 2015 Smart å ikke tenke på hvorfor en sånn tilbakemelding hjelper Tenk om hun hadde død på grunn av råd på internett. Hun ringte legevakta, var det jeg prøvde å få henne til å gjøre, istedenfor å stole blindt på fremmede personer som ikke har kompetanse. Synes likevel ikke det er greit å skremme noen. Ellers er jeg enig i at det er bedre med legevakta enn fremmede folk på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå