AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Del Skrevet 31. oktober 2015 Jeg sluttet på p piller for ca 3 uker siden. Nå har jeg blødd i rundt 9 dager. Det rare er at det blør mer og mer for hver dag. Det bare renner av meg. Friskt blod. Jeg sliter vanligvis med menssmerter, men nå har jeg ikke det i det hele tatt.. Bare litt murring innimellom.. Allikevel er dette verre.. Er det hormonforstyrrelser? Flere som har opplevd dette? Føler meg ellers sliten og maktesløs. Er et slit bare å gå på do. Har sterk angst fra før, og den blir bare verre av dette. Har hjertebank og hetetokter.. Hilsen bekymret jente 23 Anonymkode: 81b74...591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #2 Del Skrevet 31. oktober 2015 Du brde nok ta en tur til legen. Er det mye? Eller hvor mye er det...? Anonymkode: cd1c3...16a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #3 Del Skrevet 31. oktober 2015 Jeg sluttet på p piller for ca 3 uker siden. Nå har jeg blødd i rundt 9 dager. Det rare er at det blør mer og mer for hver dag. Det bare renner av meg. Friskt blod. Jeg sliter vanligvis med menssmerter, men nå har jeg ikke det i det hele tatt.. Bare litt murring innimellom.. Allikevel er dette verre.. Er det hormonforstyrrelser? Flere som har opplevd dette? Føler meg ellers sliten og maktesløs. Er et slit bare å gå på do. Har sterk angst fra før, og den blir bare verre av dette. Har hjertebank og hetetokter.. Hilsen bekymret jente 23Anonymkode: 81b74...591Du bør komme deg til lege og få hjelp. Du kan ha mistet så mye blod at det går på helsa løs Anonymkode: 165ef...12f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 31. oktober 2015 #4 Del Skrevet 31. oktober 2015 Du må kontakte lege så fort som mulig. Ring legevakta før du dør av blodtap, jente. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 31. oktober 2015 #5 Del Skrevet 31. oktober 2015 Kan du prøve å beskrive mengde?Ikke ta paracet eller annet blodfortynnende. Men dra til legen du Det vil gå bra, men du trenger hjelp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #6 Del Skrevet 31. oktober 2015 Uff.. Nå blir jeg enda reddere.. Er ganske mye.. Det rant nedover leggene før jeg gikk i dusjen før ikveld.. En tampong fyller seg opp på en halvtime.. Unnskyld for ekle detaljer.. Men jeg har jo ingen smerter? Samboer måtte lage mat til meg ikveld, jeg orker nesten ikke å reise meg opp.. Kan man ringe legevakt så sent som må, eller er det stengt? Gruer meg for å ringe Anonymkode: 81b74...591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #7 Del Skrevet 31. oktober 2015 Uff.. Nå blir jeg enda reddere.. Er ganske mye.. Det rant nedover leggene før jeg gikk i dusjen før ikveld.. En tampong fyller seg opp på en halvtime.. Unnskyld for ekle detaljer.. Men jeg har jo ingen smerter? Samboer måtte lage mat til meg ikveld, jeg orker nesten ikke å reise meg opp.. Kan man ringe legevakt så sent som må, eller er det stengt? Gruer meg for å ringe Anonymkode: 81b74...591Ja du kan ringe. Det er åpent hele døgnetFå gjerne samboer med deg til legevakta Anonymkode: 165ef...12f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 31. oktober 2015 #8 Del Skrevet 31. oktober 2015 Ring nå ja. Få samboeren din til å kjøre deg på legevakta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #9 Del Skrevet 31. oktober 2015 Ja du kan ringe. Det er åpent hele døgnetFå gjerne samboer med deg til legevaktaAnonymkode: 165ef...12fOkei.. Han har drukket vin.. Men er det ikke normalt å få store blødninger etter p pille slutt? Har seriøst dødsangst nå.. Anonymkode: 81b74...591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #10 Del Skrevet 31. oktober 2015 Okei.. Han har drukket vin.. Men er det ikke normalt å få store blødninger etter p pille slutt? Har seriøst dødsangst nå.. Anonymkode: 81b74...591Da må du/ dere dra i drosje. Ring legevakta nå og forklar situasjonen. De på legevakta kan vurdere situasjonen. Anonymkode: 165ef...12f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 31. oktober 2015 #11 Del Skrevet 31. oktober 2015 (endret) Okei.. Han har drukket vin.. Men er det ikke normalt å få store blødninger etter p pille slutt? Har seriøst dødsangst nå.. Anonymkode: 81b74...591Ikke så store. Ring da, de på legevakta kan svare bedre på spørsmålene dine bedre enn oss. Ring selve legevakta, ikke nødnummeret. Google: Legevakt + stedet du befinner deg på. Endret 31. oktober 2015 av Evilposelos 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 31. oktober 2015 #12 Del Skrevet 31. oktober 2015 Alle legevakter i Norge har samme telefonnummer: 116117 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #13 Del Skrevet 31. oktober 2015 Okei.. Jeg skal ringe dem.. Æsj, skikkelig ekkel følelse det her ingen fforslag til hva det kan være? Anonymkode: 81b74...591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 31. oktober 2015 #14 Del Skrevet 31. oktober 2015 Okei.. Jeg skal ringe dem.. Æsj, skikkelig ekkel følelse det her ingen fforslag til hva det kan være? Anonymkode: 81b74...591Hvorfor ringer du ikke bare? Merkelig at du heller vil konferere med fremmede på internet enn kompetente mennesker på legevakten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #15 Del Skrevet 31. oktober 2015 Hvorfor ringer du ikke bare? Merkelig at du heller vil konferere med fremmede på internet enn kompetente mennesker på legevakten. Jeg sliter med sterk angst. Også angst for å snakke i telefon.. Høres sikkert idiotisk ut for de som ikke sliter med det.. Tror ikke samboer skjønner hvor ille det er, han tenker vel at det er sånn å ha mensen.. Har prøvd å forklare han at jeg blør veldig mye.. Men jeg skal prøve å stå opp må og ringe dem.. Vil jo ikke stryke med heller.. Får noia av svarene her. Trodde jeg skulle få tips om hva det kunne være og beskjed om at dette er normalt etter pille slutt.. Jeg har veldig høy smerteterskel.. Men er så sliten i psyken nå.. Men tusen takk for alle svar.❤ Skal ringe nå Anonymkode: 81b74...591 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 31. oktober 2015 #16 Del Skrevet 31. oktober 2015 Jeg sliter med sterk angst. Også angst for å snakke i telefon.. Høres sikkert idiotisk ut for de som ikke sliter med det.. Tror ikke samboer skjønner hvor ille det er, han tenker vel at det er sånn å ha mensen.. Har prøvd å forklare han at jeg blør veldig mye.. Men jeg skal prøve å stå opp må og ringe dem.. Vil jo ikke stryke med heller.. Får noia av svarene her. Trodde jeg skulle få tips om hva det kunne være og beskjed om at dette er normalt etter pille slutt.. Jeg har veldig høy smerteterskel.. Men er så sliten i psyken nå.. Men tusen takk for alle svar.❤ Skal ringe nåAnonymkode: 81b74...591Hvis allmenntilstanden din ellers er ok trenger du ikke være altfor bekymret, det må overhode ikke være noe alvorlig. Men du skal likevel kontakte legevakt nå med én gang. Angst for å snakke i telefonen er det mange som sliter med, du kan kanskje få samboeren din til å ringe for deg? Dette kommer til å gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 31. oktober 2015 #17 Del Skrevet 31. oktober 2015 Ja, dette kommer til å gå bra!Men du må til lege nå i natt. Fortell hvordan det har gått da! Vi er flere som tenker på deg nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #18 Del Skrevet 31. oktober 2015 Hvis allmenntilstanden din ellers er ok trenger du ikke være altfor bekymret, det må overhode ikke være noe alvorlig. Men du skal likevel kontakte legevakt nå med én gang. Angst for å snakke i telefonen er det mange som sliter med, du kan kanskje få samboeren din til å ringe for deg? Dette kommer til å gå bra. Hvis allmenntilstanden din ellers er ok trenger du ikke være altfor bekymret, det må overhode ikke være noe alvorlig. Men du skal likevel kontakte legevakt nå med én gang. Angst for å snakke i telefonen er det mange som sliter med, du kan kanskje få samboeren din til å ringe for deg? Dette kommer til å gå bra. Hva betyr aallmenntilstand da? Jeg er slapp, blek, har hjertebank og skjelver. Men jeg tenker at dette er angst, og at deg ikke har noe med blødningen å gjøre sånn sett.. Eller tenker jeg kanskje har jernmangel, for har gått over så mange dager nå.. Prøvd å ringe en gang. La på..føler deg ikke er alvorlig nok, skal orøve å vekke samboer å høre om han kan hjelpe....... Anonymkode: 81b74...591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #19 Del Skrevet 31. oktober 2015 Hva betyr aallmenntilstand da? Jeg er slapp, blek, har hjertebank og skjelver. Men jeg tenker at dette er angst, og at deg ikke har noe med blødningen å gjøre sånn sett.. Eller tenker jeg kanskje har jernmangel, for har gått over så mange dager nå.. Prøvd å ringe en gang. La på..føler deg ikke er alvorlig nok, skal orøve å vekke samboer å høre om han kan hjelpe....... Anonymkode: 81b74...591Disse symptomene er vanlige ved blodtap. Amentilstand er bl.a. dette med slapphet. Jo, det er alvorlig nok til å ringe legevakta for Anonymkode: 165ef...12f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 31. oktober 2015 #20 Del Skrevet 31. oktober 2015 Disse symptomene er vanlige ved blodtap. Amentilstand er bl.a. dette med slapphet. Jo, det er alvorlig nok til å ringe legevakta for Anonymkode: 165ef...12fEnig med AB, dette er faktisk noe av det legevakten er der for. Allmenntilstanden til TS er nok ikke så verst med tanke på at hun sitter her og skriver flere innlegg, men det er likevel noe som bør taes tak i umiddelbart. Lykke til TS, husk at alle har ansvar for egen helse - så her blir du bare pent nødt til å brette opp armene og ta de grepene som trengs. Det fikser du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå