Gå til innhold

Det verste jeg har sett trur jeg....

Majken

Anbefalte innlegg

Var på kino og så på Spiderman idag. Er jo mange unger og ser på denne filmen, men her var det et foreldrepar som hadde tatt med seg en liten tass som ikke kan ha vært eldre enn tre år gammel. Tro meg når jeg sier at denne lille hadde absolutt ingen glede av filmen; ungen hylskrek når lydene var som høyest (og skumlest for de små). Og der sitter foreldrene med armene rundt hverandre, og ber stakkaren holde munn! Fikk så lyst til å ta med meg gutten ut av salen til filmen var slutt jeg. Det var en god del flere som satt og så sjokkert på familien (eller om de var irritert på skrikingen, det vet jeg jo ikke).

Jeg har ikke barn selv, så jeg minst av alle kan stemple noen som dårlige foreldre. Men jeg trur selv jeg ville valgt å skaffe en barnevakt til treåringen før jeg gikk og så den filmen. Spiderman er vel ikke akkurat noen skrekkfilm, men det er vel langt fra noen Disney..... Eller høres jeg bare overbeskyttende ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei Majken :)

Dette var trist å lese enig med deg der at Spiderman er ikke noe for 3 åringer.De kunne hatt barnevakt og ungen kan få problemer etter på synes dete var lite glupt av foreldrene. :cry:

De ødela jo kinoopplevelsen for dere andre og vaktene kunne jo stoppet de når de skulle inn og spurt om alder på ungen.

De fint at du reagerte tror du blir en fin mor jeg :lol:

hilsen

indianlady :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde litt lyst til å si noen velvalgte ord til de foreldrene etterpå, men jeg er jo utlending her og må bare respektere måten de gjør ting på her. For dette er faktisk vanlig her! Det er noe som heter "Babes in Arms sessions", dvs at barn inntil fem år går gratis i følge med foreldrene. Men dette gjelder ikke barnefilmer, men filmer som Blade, Spiderman, Mothman Prophesy, kort sagt filmer som ligger over sjuårs aldergrense. Dettee var første gang jeg gikk på en sånn Babes in Arms, og jeg fikk kjempevondt av hvordan den gutten led under filmen.

Til og med små nyfødte har jeg sett at de tar med seg. Den høye lyden kan umulig være bra for de små ørene....

Mulig jeg overreagerer litt, vet jo noen barn blir utsatt for verre ting. Men jeg bare håper dette ikke blir noen praksis i Norge.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...