Gå til innhold

Kamille og Maison, Camilla Pihl og Slettvoll

Gjest

Anbefalte innlegg

Blir ganske matt at noen kan ha som jobb å la noen fotografere leiligheten sin og klesskapet sitt.....  

Hun er toppblogger ja, vet det.... Men fra snapen hennes så ser virkelig ikke ut som om hun gjør noe som helst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er utrolig lei hele dama faktisk.  Virker søt og grei, for all del. Ikke noe personlig! Men gud hjææælpe meg så oppbrukt hun er - uten at man egentlig vet hvorfor hun er kjent in the first place.  Styrer konsekvent unna blader med henne på forsiden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ganske matt at noen kan ha som jobb å la noen fotografere leiligheten sin og klesskapet sitt.....  

Hun er toppblogger ja, vet det.... Men fra snapen hennes så ser virkelig ikke ut som om hun gjør noe som helst. 

Hun har vel en rik mann i ryggen da som gjør at hun kan kosejobbe?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utrolig lei hele dama faktisk.  Virker søt og grei, for all del. Ikke noe personlig! Men gud hjææælpe meg så oppbrukt hun er - uten at man egentlig vet hvorfor hun er kjent in the first place.  Styrer konsekvent unna blader med henne på forsiden.

Noen ganger tar hun bilder av seg selv og hun ser altså så riddiculus ut! Guri malla altså, jeg må bare si - og det gjelder ikke bare henne - men fy søren SLUTT å lage disse truteleppene. Det ser så syyyykt teit ut. Ække sexy for 5 flate øre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel en rik mann i ryggen da som gjør at hun kan kosejobbe?! 

ja de sitter nok godt i det, siden hun kan ha som "jobb" og la noen ta bilder av sofaen hennes og klesskapet.  Sulle rundt hjemme, flytte på stearinlys, dandere puter og koke toddy.... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg er uenig i at hun kan være litt høy på seg selv og alt er så fint og flott og deilig på sosiale medier, men jeg tror ikke Camilla trenger en rik mann i ryggen. Hun er vel en av de bloggerene som drar inn de beste avtalene, f.eks. David Andersen, Bianco, Nespresso, Define, Essie og sikkert mange flere.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok hun klarer seg heeelt fint uten noen rik mann ja.  Dama har forretningsteft, og selger navnet sitt for alt det er verdt - og det hadde nok jeg også gjort!     Men for oss dødelige (iallefall meg) blir det bare for mye.   Når man er kjent for å være kjent så blir det litt sært.

Møtte henne på Storo en gang, og jeg må si hun var fantastisk flott og søt.  Bare synd dette med tomme innlegg og trutemunn :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...