AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #41 Del Skrevet 27. april 2016 Ikke så veldig, annet enn at jeg har kuttet kontakt med noen da vi ønsket forskjellige ting i livet. Blir litt vanskelig å holde kontakten med noen som er veldig glad i å drikke veldig mye og ofte og/eller ta mye stoff når en selv ikke gjør det f.eks. Livssyn, moral har også en del og si for meg hvis det er tilfellet, så jeg ville overhode ikke følt meg avvist, men tenkt at livet forandrer seg og venner kommer og går, i mens noen består. Selv så kuttet jeg kontakten med en fordi det var mer my way or the highway. Når det kommer til endingen så er dere veldig ulike. Det er det jeg ville tenkt uten å overdramatisere situasjonen. Nei jeg ville ikke tatt kontakt hvis de aldri svarer nei. Anonymkode: 71bfd...05c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #42 Del Skrevet 27. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ikke så veldig, annet enn at jeg har kuttet kontakt med noen da vi ønsket forskjellige ting i livet. Blir litt vanskelig å holde kontakten med noen som er veldig glad i å drikke veldig mye og ofte og/eller ta mye stoff når en selv ikke gjør det f.eks. Livssyn, moral har også en del og si for meg hvis det er tilfellet, så jeg ville overhode ikke følt meg avvist, men tenkt at livet forandrer seg og venner kommer og går, i mens noen består. Selv så kuttet jeg kontakten med en fordi det var mer my way or the highway. Når det kommer til endingen så er dere veldig ulike. Det er det jeg ville tenkt uten å overdramatisere situasjonen. Nei jeg ville ikke tatt kontakt hvis de aldri svarer nei. Anonymkode: 71bfd...05c Vil legge til dette: Når jeg kuttet kontakten med denne personen så ble personen veldig sint og kunne si å gjøre hva som helst for å få til det å virke som om at man var rusmisbruker, "helt på bånn", samt et hav av andre påstander som jeg ikke kjente meg igjen i. Hvis det skjer så ville jeg aldri gått ned på et så lavt nivå. Hehe. Anonymkode: 71bfd...05c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå