AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #1 Del Skrevet 30. oktober 2015 hei. Har gått på antibiotika nå i 10 dager. Nå de siste dagene klør det veldig rundt vaginahullet. Det er ikke inni med utenpå, med den tingen som stikker ut, jeg har ikke peiling på om den har ett navn men kan ligne på en liten og tynn drøvvel. (Hva er dette egentlig og hva heter den) jeg vet at man kan få sopp i underlivet etter en antibiotikakur men etter det jeg leser på nett så skal man ha svie? Mitt svir ikke i det hele tatt, kun kløe.. Så er dette noet annet? Blir helt gal her fordi d klør sann. ( har ikke kjønnssykdommer om det skulle være noe) Anonymkode: ed23f...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerbit Skrevet 30. oktober 2015 #2 Del Skrevet 30. oktober 2015 Har du ikke hatt sopp før bør du oppsøke lege for å få stilt rett diagnose. Enten snakker du om klitoris eller de indre kjønnsleppene, men er vanskelig å forstå hva du mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #3 Del Skrevet 30. oktober 2015 Snakker ikke om klitoris. Har ikke hatt sopp før men legen sa at jeg kommer nok til å få det etter antibiotika kuren men det var ikke noe å bekymre seg for Anonymkode: ed23f...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerbit Skrevet 30. oktober 2015 #4 Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Snakker ikke om klitoris. Har ikke hatt sopp før men legen sa at jeg kommer nok til å få det etter antibiotika kuren men det var ikke noe å bekymre seg forAnonymkode: ed23f...da5Hvis du kjenner igjen symptomene på sopp fra forrige gang du hadde det kan du kjøpe canesten (jeg vil også anbefale vagiatorer i tillegg til krem) eller du kan kjøpe Diflucan tabletter. Symptomene på sopp er individuelle. Ikke alle får kløe. Det er dog mer vanlig å få bakteriell vaginose etter antibiotikakur og ikke soppinfeksjon da antibiotika kan drepe normalfloraen i skjeden Endret 30. oktober 2015 av Sukkerbit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå