Gå til innhold

Hvor ofte legger dere merke til andre?

Gjest Blomsterert

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterert

Syns det ville vært interessant å se svar her,for det er så mange som tror at "alle"ser dem,snakker om dem osv.

Selv husker jeg få tilfeldige mennesker.Så et par veldig vakre og høye jenter en gang,med hver sin langhårede Mynde.DET firkløveret opp gågaten i en av Norges minste byer,var oppsiktsvekkende der de skilte seg ganske drastisk ut(De var usedvanlig vakre alle fire: -D pluss en stil som bare skrek oppmerksomhet: -)

Jeg husker en gjeng rastafolk som satt og sang på en urtehage,og,en uteligger som hadde lest alle Hamsuns bøker,og vi satt og snakket i ihvertfall en time.

Det er de jeg husker av de jeg ser/møter helt tilfeldig.Og det er jo ikke mange akkurat.Jeg tenker jo på en og annen iblant,men ikke ofte om jeg ikke blir litt kjent.Glemte forresten en: -han var ekspeditøren på Dressmann: -) hørte verdens herligste latter,snudde meg og så,ja,en av verdens kjekkeste fyrer: -D Så om jeg husker noe,er det også positivt!

Dere da? (Håper noen svarer,så får vi beroliget de som tror alle ser dem hele tiden: -)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker så å si ingen jeg går forbi på gata, og glemmer som oftest folk jeg er i samme rom med eller utveksler noen setninger med. Har såklart vært en eller to opp igjennom åra som jeg har lagt merke til (for eksempel en som pleier å gå forbi utenfor hos meg, men det er fordi han er gjenganger) men er ellers veldig lite observant, selvom jeg prøver å smile og se på mennesker jeg går forbi. De ser på en måte alle like ut i hodet mitt i det de har passert meg.

Anonymkode: 911d6...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

Jeg ser ofte på folk og legger god merke til de jeg syntes er pene, kjekke eller motsatt..

Men de er glemt 1 minutt senere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er helt motsatt. Er helt ram på å huske ansikter og navn, og sånn har jeg alltid vært. Har jeg sett noen en gang, så husker jeg det som regel. Det er ikke alltid jeg husker hvor jeg har folk fra, men jeg kommer som regel på det etter hvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Og jeg er helt motsatt. Er helt ram på å huske ansikter og navn, og sånn har jeg alltid vært. Har jeg sett noen en gang, så husker jeg det som regel. Det er ikke alltid jeg husker hvor jeg har folk fra, men jeg kommer som regel på det etter hvert. 

Høres utrolig rart ut for meg :-)Tror sånne som deg er mer sjelden sort: -)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert

Husker så å si ingen jeg går forbi på gata, og glemmer som oftest folk jeg er i samme rom med eller utveksler noen setninger med. Har såklart vært en eller to opp igjennom åra som jeg har lagt merke til (for eksempel en som pleier å gå forbi utenfor hos meg, men det er fordi han er gjenganger) men er ellers veldig lite observant, selvom jeg prøver å smile og se på mennesker jeg går forbi. De ser på en måte alle like ut i hodet mitt i det de har passert meg.

Anonymkode: 911d6...f3c

Som jeg føler.De blir bare en masse utenfor øyekontakt.

Er jo annerledes om en kommer i prat,da husker en jo lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres utrolig rart ut for meg :-)Tror sånne som deg er mer sjelden sort: -)

Det kan godt hende. Har egentlig aldri tenkt på at det er så rart, for det er helt naturlig for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg går gjennom folkemengder tenker jeg som regel på hva som skal gjøres og legger ikke merke til folk. Noen ganger har jeg bedre tid og studerer folk rundt meg, prøver å forestille meg hvilken personlighet de har.

Men jeg går ikke å tenler på de persone i etterkant, som regel

Anonymkode: a9552...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...