AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #1 Skrevet 28. oktober 2015 Dokumentar om islam som den nye kommunismen. Dokumentar som sosialistene ikke vil du skal se! Anonymous poster hash: 1a7f6...537
Mann 42 Skrevet 28. oktober 2015 #2 Skrevet 28. oktober 2015 Det ville nok være greiere å si at islam er islam, og starte der, i stedet for å kalle det den nye kommunismen, eller den nye fascismen. Jeg tror ikke noen av delene er berettiget. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #3 Skrevet 28. oktober 2015 Det ville nok være greiere å si at islam er islam, og starte der, i stedet for å kalle det den nye kommunismen, eller den nye fascismen. Jeg tror ikke noen av delene er berettiget.Selv om du er sosialist anbefaler jeg deg å se dokumentaren, ganske sikker på du vil synes den er interessant. Anonymous poster hash: 1a7f6...537
Mann 42 Skrevet 28. oktober 2015 #4 Skrevet 28. oktober 2015 (endret) En "dokumentar" på 8 minutter? Lovlig tynt for en såpass bred påstand.Forøvrig ser det ut til at "dokumentaren" handler mer om amerikaneres holdnninger til islam, og mindre om islam som sådan. Endret 28. oktober 2015 av Mann 42 2
Example Skrevet 28. oktober 2015 #5 Skrevet 28. oktober 2015 Tror du TS har misforstått budskapet i "dokumentaren". Den er mer som kritikk av USAs behandling av muslimer enn noe annet.Personlig synes jeg amerikanere dog har et noe sunnere forhold til islam enn europeere, i alle fall Skandinavia og vest-europa. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #6 Skrevet 28. oktober 2015 En "dokumentar" på 8 minutter? Lovlig tynt for en såpass bred påstand.Shhhh... Du må ikke røpe hvordan den slutter, da blir den mindre spennende og interessant for målgruppen. Anonymous poster hash: 1a7f6...537
Daniel123 Skrevet 29. oktober 2015 #7 Skrevet 29. oktober 2015 Dokumentar om islam som den nye kommunismen. Dokumentar som sosialistene ikke vil du skal se! Anonymous poster hash: 1a7f6...537Selv om du er sosialist anbefaler jeg deg å se dokumentaren, ganske sikker på du vil synes den er interessant.Anonymous poster hash: 1a7f6...537Eh, jeg brukte faktisk 8 minutter av mitt liv på å se dokumentaren, og du har missforstått budskapet totalt. Dokumentarens hovedsynspunkt er ikke at Islam har/er blitt den nye kommunismen ... hovedsynspunktet i ovennevnte dokumentar er at amerikanske myndigheter misbruker Islam for å rettferdiggjøre krigføringen i Midtøsten, samt masseovervåkningen i USA. Grunnen til at dokumentaren trekker kommunismen inn i bildet, er fordi man kan trekke paralleller mellom hvordan Islam blir misbrukt til å rettferdiggjøre USAs aggressive utenrikspolitikk, og hvordan kommunismen ble brukt til å rettferdiggjøre krigføringen i for eks. Vietnam, Korea m.m. He, dokumentaren slutter jo blant annet med ett spørsmål om hvor lenge USA og vesten kommer til å lide av dette anti-islam hysteriet! 1
WubWub Skrevet 29. oktober 2015 #9 Skrevet 29. oktober 2015 (endret) Det ville nok være greiere å si at islam er islam, og starte der, i stedet for å kalle det den nye kommunismen, eller den nye fascismen. Jeg tror ikke noen av delene er berettiget.Jeg er enig med deg. Islam er hverken den "nye kommunismen" eller "nye nazismen". Islam er verre og stiller i sin egen bås til tross for at islams sharia deler det samme vestlige hatet, jødehatet, undertrykkende natur, forakt for menneskeverd og ytringsfrihet som de 2 andre totalitære ideologiene. Endret 29. oktober 2015 av WubWub
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #10 Skrevet 29. oktober 2015 ...Igjen, ikke røp hvordan dokumentaren slutter, da ødelegger du bare for målgruppen som ikke får sett den. Anonymkode: 1a7f6...537
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå