AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #1 Del Skrevet 28. oktober 2015 Når jeg har mensen så er det ofte sånn at magen min, eller litt lenger ned lager sånne rare lyder. Det høres på en måte ut som om den slipper ut luft. Nesten som når man fiser, men ikke helt. Jeg synes dette er litt ubehagelig da jeg ikke vet hva jeg kan gjøre for å forhindre det og har null mulighet til å vite når disse lydene kommer. Noen som vet om det er mulig å gjøre noe, eller? Anonymous poster hash: 252f5...d12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #2 Del Skrevet 29. oktober 2015 Det er nok luft du hører, at magen skriker.Det er ikke så mye å få gjort med. Anonymkode: efd72...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 29. oktober 2015 #3 Del Skrevet 29. oktober 2015 Det er bare sånn det er. Mange andre enn deg som har det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #4 Del Skrevet 29. oktober 2015 Sånn er det bare! Anonymkode: bfb61...9b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #5 Del Skrevet 29. oktober 2015 Når jeg har mensen så er det ofte sånn at magen min, eller litt lenger ned lager sånne rare lyder. Det høres på en måte ut som om den slipper ut luft. Nesten som når man fiser, men ikke helt. Jeg synes dette er litt ubehagelig da jeg ikke vet hva jeg kan gjøre for å forhindre det og har null mulighet til å vite når disse lydene kommer. Noen som vet om det er mulig å gjøre noe, eller? Anonymous poster hash: 252f5...d12Skjer dette kun når du har mensen?Kan det være luft som er i livmoren grunnet at livmoren utvider seg under menstruasjonen?Ved å bruke muskulaturen din, kan du evt prøve å få til kontrollerte "utblåsninger" Anonymkode: 50162...f2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 30. oktober 2015 #6 Del Skrevet 30. oktober 2015 Ryddet for avsporing samt svar til dette. - Avalon, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå