Gå til innhold

Hva mener dere om KG's nye layout?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Liker ikke at man ikke kan skrive som anonym lenger fra hurtig posten på bunnen, men må helt til toppen igjen for å trykke skriv innlegg.

syntes pluss knappen kan kommentilbake igjen, og ut med liker :( 

avsnittene er alt for brede. Og mellomrommet mellom hver linje er også for bred, spesielt om du for eksempel skal lage en liste:

-se alt

-for mye

-mellomrom!! :bond:

Føler som flere skriver at siden er for mye zoomet inn, samtidig som skriften er for liten, ble faktisk skikkelig uvel og sliten bare av å lese gjennom denne tråden. Så større skrift, og mindre zoomet inn. Og til slutt det viktigste!! Lag noen slags mørkere rammer mellom hvert innlegg/person som poster. Ekstremt tungt å lese når det ikke er noe ordentlig skille mellom brukerene.

Utenom dette syntes jeg oppdareringene er helt greier, blir nok fort vant til det :) men hver så snill å fiks det i avsnittet over i det minste. Jeg blir faktisk direkte uvel og føler jeg nesten må kaste opp... (Hm, mens jeg skriver så merker jeg at det er 1 sekund delay på bokstavene omtrent også.)

Anonymous poster hash: fb5b3...db2

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Siter" er faktisk et av de språklige valgene som er gjort helt korrekt. Det er åpenbart imperativ av "å sitere". I korrekt rettskrivning brukes ikke høyreaksent i imperativ.  

Skal man bruke imperativ, skal det være utropstegn bak :Siter! Les! Skriv! Nå ser det bare ut som at 'sitter' er feilstavet, siden det også er liten forbokstav.

Jeg foretrekker også apostrof over e-en: Sitér! Men tror den er utdøende :(

Ville valgt ordet 'sitat' fremfor å bruke verb i imperativ-form.

• Liker 4
Skrevet

Jeg får en del bad gateways. Det funker å prøve en gang til. Men just saying.

• Liker 1
Skrevet

avsnittene er alt for brede. Og mellomrommet mellom hver linje er også for bred, spesielt om du for eksempel skal lage en liste:

-se alt

-for mye

-mellomrom!! :bond:

Anonymous poster hash: fb5b3...db2

Bare et tips: dette kan ordnes ved at du holder shift mens du trykker på Enter.
Da blir

det
sånn som det
her. :)

• Liker 1
Skrevet

Veldig dumt at navigeringsmenyen på venstre side er borte!

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet

Skal man bruke imperativ, skal det være utropstegn bak :Siter! Les! Skriv! Nå ser det bare ut som at 'sitter' er feilstavet, siden det også er liten forbokstav.

Jeg foretrekker også apostrof over e-en: Sitér! Men tror den er utdøende :(

Ville valgt ordet 'sitat' fremfor å bruke verb i imperativ-form.

Man kan bruke utropstegn etter imperativ, men man må ikke. Imperativsformen brukes ikke bare i befalinger, men også i anbefalinger, som f.eks. veiledninger eller som forslag til gjøremåte. Tenk deg f.eks. i en oppskrift du skal følge. Det vil se rart ut om det står "Rør sausen!", "tilsett pepper!" "Smak!" osv. 

Det du kaller apostrof over e-en, altså høyreaksent, er ikke i bruk i imperativ i korrekt rettskrivning.

Skrevet

Favorittsmileyen min er vekk! :glare:

Og går det ikke an å multisitere lenger?

Offe, ser ut til at multi siterings funksjonen er vekke. finner ikke.......

alt i alt er det ok med ny design

Skrevet (endret)

Å gud, hvorfor endre på noe som faktisk fungerte? Nå må jeg jo scrolle 5 mil ned, bare for å få svart på et enkelt spørsmål. Eller å komme til "newsfeeden" 

Er det virkelig mulig? 

Edit: Ja, jeg slet også med å finne "legg til svar" knappen. Dette blir for dumt. 

Endret av dillyduzit
  • Liker 3
Gjest Sprettballen
Skrevet

Offe, ser ut til at multi siterings funksjonen er vekke. finner ikke.......

Den er ikke borte, den har bare endret form.  ;)

Jo, det går an å multisitere ved å klikke på plussen på venstre side. 

Skrevet

Man kan bruke utropstegn etter imperativ, men man må ikke. Imperativsformen brukes ikke bare i befalinger, men også i anbefalinger, som f.eks. veiledninger eller som forslag til gjøremåte. Tenk deg f.eks. i en oppskrift du skal følge. Det vil se rart ut om det står "Rør sausen!", "tilsett pepper!" "Smak!" osv. 

Det du kaller apostrof over e-en, altså høyreaksent, er ikke i bruk i imperativ i korrekt rettskrivning.

Nei, 0K (og jeg liker det ikke  ;)  Synes uansett de kan koste på seg stor bokstav.

Jeg synes de kan bruke sitat istedenfor siter.

• Liker 3
Skrevet

Helt jævlig for å være ærlig, og det at det knapt er noen nye poster fra etter de publiserte det, bør vel si sitt.
Folk orker ikke dette, jeg kommer ikke til å henge her spesielt mye om det ikke forbedres(tilbakestilles)

Anonymous poster hash: 797e6...2e6

• Liker 3
Skrevet

Jeg finner det heller ikke, og forumet blir for meg ubrukelig uten det. Spesielt nå som man ikke kan se de ulike forumene på siden, men må tilbake til hovedmenyen hver gang. Håper og tror at det dukker opp igjen, hvorfor skulle de ellers beholdt listene over våre gamle favoritter.

Anonymous poster hash: ebe1e...ec0

Får heller ikke 'mine innlegg + favoritter' til å fungere. Kun 'mine innlegg' og 'favoritter' skilt :vetikke:

Skrevet

Får heller ikke 'mine innlegg + favoritter' til å fungere. Kun 'mine innlegg' og 'favoritter' skilt :vetikke:

Jeg fikk den opp, men den er veldig treg. Har aldri forstått hvorfor de må skille mellom dem, jeg ønsker å komme rett til mine favoritter+mine innlegg". Men hvis de virkelig har fjernet favoritter nå så blir det jo ingen grunn til å gå dit mer.

Anonymous poster hash: ebe1e...ec0

Skrevet

Avartaren min ser feit ut. Er det halv nettspenning?

Neida, det kalles LED.

(Litt Extra Daukjøtt) :lur:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Et lite utvalg ting som irriterer:

Livefeeden oppdaterer seg ikke automatisk. Det er jo den mest brukervennlige funksjonen her. EDIT: ser den funker nå, men den er bruker flere minutter før den oppdateres.

Kunngjøring, profilinfo og populære forum på forsiden ødelegger oversikten. Kunngjøringen burde kunne fjernes ved å klikke på x etter man har lest den, profilinfo bør fjernes i sin helhet, og de bildene som skal illustrere populære forum ser ut som reklame og illustrerer dårlig enkelte av forumene.

Tidspunktene bør stå med klokkeslett, ikke x minutter siden.

Tydeligere skille mellom hvert innlegg.

Fjern reklamen mellom innlegg.

Dårlig/misvisende språk. F.eks inne på profil siden "Besøkte siden sist" kan med fordel endres til "sist aktiv" eller "sist pålogget"

Størrelsen på tekst i innlegg føles feil, måtte sette zoom til 90% for å ikke få vondt i hode når jeg leser.

Kommer ikke til første uleste innlegg når jeg jeg skal leste en tråd.

Nummer på innlegg er borte. Kombinert med at jeg ikke kommer til første uleste innlegg blir det vanskeligere å holde styr på hvor i tråden jeg er.

Endret av Klar*a
  • Liker 6
Skrevet

Jeg synes det er merkverdig at det lanseres et nytt design som ikke er tilpasset smarttelefon? Jeg sjekker som regel KG på t-banen og i senga, veldig sjeldent jeg setter meg foran PC-en ene og alene for å henge her inne. Håper dette endres på.

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av IglePigle
  • Liker 4
Skrevet

Jeg liker det VIRKELIG ikke. 

• Liker 1
Skrevet

Er ikke fra meg av begeistring nei.  Dette var en endring til det verre for meg. Håper ikke det skal være slik som dette, får jo vondt i hodet av å glo på den nye layouten. :(

• Liker 2
Skrevet

Og den stygge forandringen av "liker". Jeg likte det mye bedre ta antall pluss var tydelig grønnfarget. Nå ser det jo helt dustete ut. 

Anonymous poster hash: 0afe9...cbc

Enig.  Hater hjertene. Likte plussene. Tipper det er for å tiltrekke seg flere svært unge brukere, og jeg som har passert både atten og tjue for en stund siden, får vel ta hintet og ikke lenger bruke forumet...

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...