Gå til innhold

Hva mener dere om KG's nye layout?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du ser ut som du har lagt på deg over hele fjøla.

Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg har est ut i bredden og krympet i høyden, eller bare krympet i høyden, eller bare est ut i bredden. Du ser akkurat like smashing ut! :kjefte:

Må være noe rart med bildet mitt.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest fargene jeg synes er plagsom. For lite kontrast mellom blå, blå og...blå! Husker den forrige kunne man endre seg til foretukket fargeskjema, får se om man kan det nå også.

Og "siter"? skal det ikke være en apostrof av noe slag? leser det som engels "sites" med r.....

• Liker 3
Gjest gjestvest
Skrevet

Synes baken din ser helt fint ut, jeg. :skaal:

Da sier vi det.  :arwen:

Skrevet (endret)

Jeg savner den funksjonen som gjorde at når man går inn i en tråd kommer man til siste leste innlegg. Nå kommer jeg på førstesiden. Dumt. 

Og jeg vil ha muligheten til å se hvilke av mine innlegg som har fått liker. Totalen er egentlig ikke så interessant.

Ellers så likte jeg egentlig ikke resten heller, men det gjør jeg aldri når det gjelder oppdateringer. 

Endret av Petra75
  • Liker 2
Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg tror kanskje jeg har funnet årsaken til semi-epilepsien og kvalmen: er det det at innleggene ikke er skilt fra hverandre på en tydelig måte? Før var det en grå centimeter med grått som en tjukk linje mellom hvert innlegg, nå er det bare ... nesten ingenting! 

I tillegg er hovedfeltet for bredt. Før tok det ca. 60/100 i bredden, nå er det mer 70-75/100. Det er som noen sier som at man er zooma inn. 

Og skulle virkelig ønske vi kunne få lov til å se når folk har skrevet ting! "Skrevet 34 minutter siden" ... det blir så vanskelig når jeg må bruke hjerneceller til å regne. Blir svimmel av hele greia. :kvalm: 

Skrevet

Går det ikke an å legge tråder som favoritt lenger? 

Jeg finner det heller ikke, og forumet blir for meg ubrukelig uten det. Spesielt nå som man ikke kan se de ulike forumene på siden, men må tilbake til hovedmenyen hver gang. Håper og tror at det dukker opp igjen, hvorfor skulle de ellers beholdt listene over våre gamle favoritter.

Anonymous poster hash: ebe1e...ec0

Skrevet

Navngreia (der man går inn på egen profil) ser ut som søkefelt.. Hva er nettsamfunsomdømme?

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Jeg får litt vondt i øynene av at alle overskriftene er lilla (?) Det er vel ingen nettsider som bruker fargede bokstaver?

Skulle ønske alt av bokstaver og overskrifter var svart :(

Anonymous poster hash: 50448...f79

Gjest supernova_87
Skrevet (endret)

Hvis du holder musepekeren over "Skrevet for 34 minutter siden" så vises dato og klokkeslett. Jeg skulle ønske det var sånn som før, at det sto "Skrevet 17:40" i stedet for "Skrevet akkurat nå."

Nå "siter" siterer jeg deg. Whatever that means. :fnise: (I korrekt rettskriving brukes ikke høyreaksent i imperativ, har jeg lært av Overrasket.) 

Tusen takk! Er enig med deg. Nå må jeg vente hele 1,5 sekund før jeg får se det jeg vil (eksakt tidspunkt). Har jo ingen tid å miste. 

Endret av Rainstorm
Skrevet

Mest fargene jeg synes er plagsom. For lite kontrast mellom blå, blå og...blå! Husker den forrige kunne man endre seg til foretukket fargeskjema, får se om man kan det nå også.

Og "siter"? skal det ikke være en apostrof av noe slag? leser det som engels "sites" med r.....

Blått? Mulig firefox kødder hos meg, men jeg ser svært lite blått. Litt blått, rosa, og resten hvitt. Slik:

nyekg.png

• Liker 1
Skrevet

Hvordan får man vekk noen av forumene fra "siste innlegg" sånn som man kunne før, velge hvilke forum du vil se oppdateringer fra? Altså, hvis jeg vil skjule "barn og familie" f.eks.

Anonymous poster hash: 51dce...17a

Gjest Overrasket
Skrevet

Nå "siter" jeg deg. Whatever that means. :fnise: 

"Siter" er faktisk et av de språklige valgene som er gjort helt korrekt. Det er åpenbart imperativ av "å sitere". I korrekt rettskrivning brukes ikke høyreaksent i imperativ.  

Skrevet (endret)

Men noe som jeg bare mislikte skikkelig var "liker"-greiene. Hvorfor kan det ikke bare være en runding med et tall i? Eller om de absolutt må: et hjerte med et tall i. | 

:hjerte:

Liker  |    ... Sorry: Nei. Eller, den kan gå. Hvis det bare hadde endt opp med: | 23

:hjerte:

|

Men "23 personer liker dette"? Jeg er da ikke evneveik!

Hvorfor må det være hjerte?

Beklager, jeg vet ikke hvem jeg har sitert nedenfor:

Uvant og ekstremt treigt, men det kommer seg vel. Sliter med å poste fra nettbrett også, ikke alltid det går med en gang. Liker ikke liker heller, gi oss pluss tilbake! Liker-funksjonen finnes jo overalt. Mye koseligere med pluss syns nå jeg.

)

Skjønner heller ikke hvorfor "liker"-knappen må være et hjerte.

Skal de skremme ALLE mannfolkene ut av KG nå da :(

If it ain't broken, don't fix it...

:(  IPBOARD er en nødvendighet. Håper at vi får den tilbake. 

Ja, jeg venter i spenning.

Blå? Har du funnet IPBoard?

Beklager rotete innlegg! Noe har skjedd, og redigering har blitt kronglete. Og man kan ikke angre?

Endret av Zenobia
Skrevet

DETTE ER IKKE GØY I DET HELE TATT.

• Liker 2
Skrevet

Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg har est ut i bredden og krympet i høyden, eller bare krympet i høyden, eller bare est ut i bredden. Du ser akkurat like smashing ut! :kjefte:

Må være noe rart med bildet mitt.

Det er nok fordi jeg er rund all over, akkurat som avatarformatet. Alt kler den sirkulære.

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet (endret)

"Siter" er faktisk et av de språklige valgene som er gjort helt korrekt. Det er åpenbart imperativ av "å sitere". I korrekt rettskrivning brukes ikke høyreaksent i imperativ.  

Ja, da visste du mer enn jeg. Godt å lære litt rettskriving på en onsdag! Takk skal du ha. :) Nå må jeg bare lære øyene mine at det tar helt feil når de forventer en aksent. 

Andre har nevnt det, men man burde få et varsel for hver sitering, nå blir det bare at man må lete hvis flere har gjort det på ca. samme tid. 

Endret av Rainstorm
Skrevet

Kan man ikke angre når man skriver innlegg?

Skrevet (endret)

Det er nok fordi jeg er rund all over, akkurat som avatarformatet. Alt kler den sirkulære.

Jeg er sikker på at noen på bakrommet på kg sitter og klipper til avatarene våre. Avateren min var mer som en pute de dyttet inn i et altfor kort putetrekk.. :(

Endret av Lutetium 71
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Noen likte et innlegg i et emne: Hva mener dere om KG's nye layout?

:skratte:

Endret av Lutetium 71
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...